میلان پیشتاز رقابت در خرید لوکاس پاکتا

روسونری امیدوار است در خرید لوکاس پاکتا از فلامینگو برزیل، لیورپول را شکست دهد.

بر اساس گزارشات TuttoSport و Calcio Mercato میلان نسبت به سایر رقبا شانس بیشتری برای خرید پاکتا دارد. تا کنون چند باشگاه بزرگ اروپا از جمله چلسی، لیورپول و منچسترسیتی به این هافبک خلاق برزیلی لینک شده اند. وی در سال 2018 در مجموع 41 بار برای فلامینگو به میدان رفته و با نمایش های درخشان خود استعدادیاب های بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. علی رغم علاقه چلسی و لیورپول که پاکتا را مهره مناسب سیستم خود می دانند، به نظر می رسد میلان تمایل بیشتری برای خرید او دارد.

پاکتا هنوز برای تیم بزرگسالان برزیل به میدان نرفته است اما می تواند در همین هفته اولین بازی خود در رده ملی را تجربه کند. تیم ملی برزیل در دو دیدار دوستانه، ابتدا هفتم سپتامبر (15 شهریور) با ایالات متحده آمریکا و سپس یازدهم سپتامبر (19 شهریور) به مصاف ال سالوادور خوهد رفت.

برچسب ها

‫18 نظرها

  1. اگه قرار باشه نیم فصل خرید کنیم مهمترین گزینه باید یه هافبک خلاق و تکنیکی واسه وسط زمین باشه،یه بازیکنی که بتونه توپو نگه داره و اهنگ حرکتی تیمو تنظیم کنه.هافبکامون همه جنگنده و توپگیر هستن ولی متاسفانه خلاقیت و تکنیک زیادی ندارن.به همین دلیل هم هستش که هیگواین خیلی از دروازه دور شده. 

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن