لئوناردو: فعلا، همه چیز مثبت است

لئوناردو که امروز تولد 49 سالگی خود را جشن می گرفت، همراه با مالدینی و کاکا از کمپ میلانلو دیدار کرد. مدیر فنی میلان از مرکز تمرینی میلان در مورد اولین ماه مسئولیتش در میلان و دیگر موارد صحبت کرد.

لئوناردو در گفتگو با اسکای، در مورد تولد 49 سالگیش گفت:

تولد من؟ من زیاد اهل تولد گرفتن نیستم. می توان گفت خیلی خجالتیم. مهمانی و سخنرانی؟ نه من بیشتر طرفدار دور ماندن از مرکز توجهات هستم. تیم به من تبریک گفت و این لذت بخش بود، اما مهمانی بزرگی در کار نبود.

او درباره اولین ماه حضورش در باشگاه به عنوان مدیر فنی گفت:

من هم مثل سایر مدیران و اعضای باشگاه مشغول بودم. ما می بینیم که انرژی مثبتی در  تیم و در بین مدیران جریان دارد. این پایه روابطی است که در باشگاه بنا کرده ایم و تا به حال پایدار مانده است. فعلا، همه چیز مثبت است.

او هم چنین در مورد کاکا گفت:

او با توجه به ارتباطی که با ما دارد، به ما گره خورده است. او وظیفه مشخصی در باشگاه ندارد، اما او از ماست چرا که او برای همیشه جزئی از تاریخ میلان خواهد بود. کاکا آخرین بازیکن میلان است که توپ طلا را برده است. من فکر می کنم با توجه به سبکی که او زندگی حرفه ایش را مدیریت کرده است می تواند نماد ما باشد. من اعتقاد دارم که ممکن است در آینده اتفاقاتی رخ دهد، اما فعلا به دلایل شخصی، او باید در برزیل بماند. هرچند، او قطعا با ما در ارتباط خواهد بود.

برچسب ها

‫10 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن