دوناروما : مربیان باید شجاعت بیشتری داشته باشند

جانلوئیجی دوناروما در گفتگویی با رای اسپورت گفت :

مانچینی شخص مناسبی برای مربیگری تیم ملی است، بازیکنان جوان نیاز به اعتماد به نفس زیادی دارند بعد از آن ما باید ارزش خودمان را نشان دهیم این کار به شجاعت نیاز دارد، اما شما باید در تمرینات از فرصت هایی که به دست می آورید استفاده کنید ، شما باید ثابت کنید که مربی اشتباه می کند که از شما استفاده نمیکند مربیان نیز باید برای بازی دادن به جوانان شجاعت بیشتری داشته باشند امیدوارم اینجا دروازه بان اول تیم باشم، اما ما دروازه بانان عالی داریم و مربی تصمیم می گیرد چه کسی به میدان برود.

مشکلی از این بابت رقابت در تیم ملی ندارم. من در میلان نیز این تجربه را با پپه رینا دارم ، و در کنار جنگیدن برای بازی کردن و پیشرفت برای بهتر شدن در تمام رقابت ها از تجربه او استفاده میکنم.

برچسب ها

‫12 نظرها

  1. ميلاد جان- داش علي- داداش شهرام و بقيه واقعا دمتون گرم سايت خيلي پويا شده عالي شده اميدوارم هميشه اينجوري بمونه يه نكنه خيلي خوب اينه كه خيلي راحت ميشه عضو شد و نظر داد اين عاليه الان مشخص ميشه چقدر طرفدار بوده نميتونسته كامنت بزاره و نظر بده چون خيلي اسماي جديد من ميبينم عاليه واقعا عاليه دستتون درد نكنه ????به اميد موفقيت ميلان تو اين فصل اصلا خيلي خوشبين بودم به اين فصل واقعا تيممون خوب شده خوب بازي ميكنيم بازيكنا جا افتادن تو تركيب مشكل گلزنيمون داره بر طرف ميشه سايتم كلا عالي شد كلا همه چي خوب داره پيش ميره اين فصل 

    1. عششقی داداااااش امین
      خوشحالم ک مورد استقبااالت قرار گرفت .. همه تلاشمون این بود ک ی سایت خوب و ابرومند با ظاهر و امکانات ب روز و حرفه ای در اختیار میلانی های عزیززز قرار بدیم .. و اره اولین نکته ای ک  در نظرمون بود این بود ک راحت ترین کار باشه عضویت در سایت و خیلی روش فکر شد ک ب اسونترین شکل ممکن صورت بگیره .. منم امیدوارم همه چیز میلااان عالی پیش بره از جمله همین سایت :)

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن