(آپدیت) چه خبر از سری بی؛ بازگشت جالوبلو به سری آ پس از 4 سال، تیم پیرلو در پلی آف و…

هفته 38 و اتمام سری بی و بسته شدن پرونده فصل 2023/24، در روزهایی که تیم اینتر قهرمانی خود را زود هنگام در سری آ مسجل کرد و ستاره دوم را به روز لوگوی خود زد، در سری بی تیم پارما تحت هدایت فابیو پکیا توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و بتواند پس از فصل 2020/21 که به سری بی سقوط کرده بود به سطح اول فوتبال ایتالیا  بازگردد و جالوبلو از فصل آینده میتواند یکی از 20 تیم حاضر در این رقابت ها باشد.
تیم کومو تحت هدایت اوسیان رابرتز و سسک فابرگاس توانست پس از 21 سال با قرار گرفتن در رده دوم و 3 امتیاز بیشتر نسبت به تیم ونتزیا به عنون دومین تیم از سری بی به سری آ صعود کند.

ونتزیا، کریمونیزه، کاتانزارو، پالرمو با مالکین پولدار قطری که همه ما با نام یونایتد ابوظبی میشناسیم که مالک تیم هایی مانند منچسترسیتی و ژیرونا میباشد، سمپدوریا تحت هدایت آندره آ پیرلو و برشا دیگر تیم هایی هستند که توانستند جواز صعود به پلی آف را به دست بیاورند و میتوانند به سطح اول فوتبال ایتالیا صعود کنند.
در منطقه سقوط و منطقه مرگ، سقوط فرالپی سالو و لکو به سری سی هفته های اخیر قطعی شده بود و هفته آخر تکلیف آخرین جایگاه سقوط نیز به آسکولی رسید و تیم باری توانست به یک کار بزرگ دست بزند و با پیروزی 2-0 در برابر برشا توانست خود را به رده 17ام جدول برساند و بتواند به پلی آف سقوط برود و به نوعی از سقوط قطعی خود جلوگیری کند. ترنانا دیگر تیمی است که توانست به پلی آف سقوط راه پیدا کند و همانند باری این تیم نیز شانس برای بقا در سری بی دارد.

گفتنی است یوئل پوهیان‌ پالو بازیکن تیم ونتزیا با 22 گل  لقب آقای گلی و جارى وندپوته با ارسال 14 پاس گل لقب بهترین پاسوری سری بی را توانستند به نام خود ثبت کنند.
پاتریک کوترونه بازیکن و مهاجم سابق روسونری که پرورش یافته آکادمی پریماورا میباشد، در این فصل آمار درخشانی را از خود ثبت کرد و توانست 14 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند.، حیف است از قلم بی اندازیم چرا که این بازیکن فصل گذشته نیز آمار 9 گل و 2 پاس گل را به ثبت رسانده بود و کم کم توانسته خود را به یک مهاجم قهار و موقعیت طلب تبدیل کند!
فابیو بورینی بازیکن سابق میلان، در تیم سمپدوریا فصل خوبی را پشت سر گذاشت و توانست 6 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل نیز ارسال کند و یک چیز کاملا عادی علی الخصوص برای ما میلانی ها بازی نکردن آندره آ کونتی در این فصل از رقابت های سری بی بود. پیرلو به خاطر مصدومیت های متداوم او را در اختیار نداشت و این بازیکن تنها 10 دقیقه فرصت بازی در جام حذفی در مقابل سالرنیتانا را پیدا کرد که آن بازی نیز با نتیجه 4-0 به سود سالرنیتانا خاتمه یافت!


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

آرین

...Football is life

11
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
6 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
6 Comment authors
آرینفرشته مرگ☠شاعر میلانیستاMahdiabcمیم مثل مالدینی Recent comment authors
rossoneri.boy22
عضو ماندگار

بورینی توی سری بی آمارش اینه اونوقت اومده بود میلان برای کل جهان خط و نشون می‌کشید

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

پیرلو یه تکونی خورد هفته‌های اول دراستانه اخراج و تیمش ۱۹جدول بود کرومونزه خوشم نمیاد همیشه یقه میلان میگرفت دروازه‌بانش فصل قبل دروازه‌بان سوم میلان بود این فصل خوب کار کرده کومو از ۵سال قبل دسته۴ شروع کرد الان دراستانه ورود به بالاترین سطح. مالک پولداری داره و نمیخواد برگرده پایین بالا بیاد ۵تیم تااز ۲۰تیم برای منطقه لومباردی هستن و نیازی نیست راه دوری برای بازی‌ها بریم کوترونه رو به موقع فروختن نمیدونم این بشر چطوری ۱۰ گل در۱فصل برای میلان زد اودینزه بازی‌هاش با رقبای مستقیم احتمال سقوطش خیلی خیلی کم اگه میفتاد بهترین اتفاق فصل بود از… ادامه دیدگاه »

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

اومدن پارما رو دوست دارم
پیرلو هم هیچ وقت مربی نشد. پیرلو مثل منصوریان تو ایران شده، هرجا میره نمیتونه. امید ندارم سمپدوریا تو پلی اف موفق بشن.

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

باری فصل قبل تو پلی اف به سری ا نیامد رقابت تو سری بی خیلی زیاده.
لیست ساسولو وامپولی رو نگاه میکردم اکثرشون بازیکنای قرضی هستن یا پیر که قراردادشون تمومه اینا بیفتن تا سالها نمیتونن برگردن. ساسولو با تعویض دیونیسی یک شوک لحظه ای داد ولی تداوم نداشت برعکس ادینزه درجای درستی شوک داد البته ابزار ادینزه خیلی بهتر بود

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

سمپدوریا مقابل پالرمو شکست خورد ویکفصل دیگه باید درسری بی ادامه بده
با توجه به بازی‌ها پالرمو شانس خوبی داره برای سومین سهمیه

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

سوسولا سقوط کردن و هفته بعد احتمال قریب به یقین امپولی هم بهش میپیونده و فصل بعد درسری بی هستن
برشا هم با باخت به کاتانزارو در سری بی ابقا شد

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن