میلان را به باشگاه های دیگری مانند رئال مادرید و بارسلونا ترجیح دادم

«الکساندر پاتو » بین سال‌های 2007 تا 2013 یکی از بازیکنان برزیلی میلان بود و  در سال‌های ابتدایی حضورش بازی‌هایی به یادماندنی برای میلان انجام داد ، مانند گل بسیار زودهنگام او در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا، ولی سپس دچار افت شد و به فوتبال برزیل بازگشت. او در ادامه برای کورینتیانس و سائوپائولو بازی کرد و با درخشش با سائوپائولو و زدن 26 گل باعث شد تا در زمستان 2016 به‌ صورت قرضی با بند خرید اختیاری راهی لیگ برتر انگلیس و تیم چلسی شود اما در این باشگاه تنها دو بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. او در سال گذشته میلادی 9 بازی برای سائوپائولو انجام داد.

1836075

پاتو در مورد انتقالش به میلان و رد پیشنهادات بزرگ دیگرش گفت:

 «در اینترناسیسونال خیلی خوب کار می‌کردم. راستش را بخواهید آنجا خیلی خوشحال بودم، اما نتوانستم پیشنهاد باشگاهی مثل میلان را رد کنم که در آن زمان با رونالدو نازاریو که الگویم بود و همچنین کاکا، پائولو مالدینی، جنارو گتوزو، آندره‌آ پیرلو، کلارنس سیدورف، سرجینیو، امرسون، دیدا، عملاً بهترین تیم جهان بود.

از آژاکس و پی اس وی هم پیشنهاداتی دریافت کردم و البته از چلسی، بارسلونا و رئال مادرید، اما من میلان را به بقیه ترجیح دادم ، زیرا آنها قوی ترین تیم جهان بودند و به مابقی نه گفتم.»


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

3
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
3 Comment authors
🤴ACMilanoآرینPoury71 Recent comment authors
Poury71
عضو معتبر

اون زمان دوران طلایی میلان بود هرکسی آرزوش بود توی میلان بازی کنه اما بخاطر عملکرد ضعیفش توی دهه گذشته نسل جدیدی تمایلی بهش نداره

آرین
مسئول روسونری کلاب
عضو ماندگار

پاتو یه نقل قول داره میگه روز اول که رفتم رختکن میلان، رونالدو دستش یه مجله خاک بر سری (حالا اسمش یه چی دیگه‌ست) داشت اومد سمت من گفت “یا میای تو تیم من یا میری تو تیم مذهبی کاکا”
یه زمان بازیکنا با وجود هر کاری که میکردن بازم فوتبالشون رو به یه ورم بازی نمیکردن و براش اهمیت خاصی قائل بودن، الان به بازیکنا یه باد ملایم میخوره 3/4 ماه مصدوم میشن و خونه نشین

🤴ACMilano
عضو سایت

ایشالله روزای خوب میلان و یووه برسه تا چینتر دوباره عزادار بشه 🙏😂

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن