کنفرانس مطبوعاتی پیولی قبل از بازی برگشت با رن

تیم آ.ث.میلان ایتالیا در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ اروپا که هفته گذشه برگزار شد موفق شد 3-0 در سن سیرو مقابل رن پیروز شود و برنده نهایی با احتساب بازی برگشت به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه خواهند یافت. دیداری که امشب در فرانسه برگزار خواهد شد. میلان بعد از عقب افتادن در کورس فتح اسکودتو و همچنین حذف از جام حذفی ایتالیا، حالا به دنبال فتح این جام اروپایی برای ثبت یک فصل موفق خواهد بود.

پیروزی مقتدرانه در بازی رفت؟
“بازی اول برتری بسیار خوبی برای ما به ارمغان آورد، اما هنوز چیزی تمام نشده است و بازی سخت دیگری در انتظار ما است. پس ما باید نگرش درستی داشته باشیم، زیرا مهم‌تر از همه، رن در زمین خودش بسیار خوب است.”

روحیه تیم با شکست 4-2 مقابل مونزا خراب شده است؟
“ما اشتباهات ساده لوحانه‌ای مرتکب شدیم که چوبش را خوردیم اما مسابقه را آنالیز کردیم، یک روز بد نمی‌تواند به پیشرفت کلی ما آسیب برساند.”

1993366

استفاده چرخشی از بازیکنان در بازی با مونزا و شکست آن؟
“من اصطلاح سیستم چرخشی را دوست ندارم، اما وقتی این تعداد بازی انجام می‌دهید، باید بهترین ترکیب را برای آن مسابقه خاص انتخاب کنید.
ما بر اساس نتایجمان قضاوت می‌شویم، این طبیعی است. اما چرخش تیم در شروع فصل خطرناک است، اما نه بعد از چندین ماه با هم بودن. در شروع نیمه دوم تغییراتی را ایجاد کردم تا به بازی برگردیم. تغییر بازیکنان فرم کلی تیم را تغییر نداد و در مجموع ما کمتر از توان خود بازی کردیم. اما شخصیت تیم با این شکست‌ها تغییری نمی‌کند. ما همیشه با میل رو به جلو بازی خواهیم کرد.”

حضور زلاتان در رختکن؟
“ایبرا شخصیت مهمی برای همه تیم بوده و حضور او همیشه مثبت است چون بسیار کاریزماتیک و باهوش کار می‌کند، او تجربیات زیادی به عنوان بازیکن در سراسر جهان داشته و توصیه او برای بازیکنان جوان خوب است.”


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

2
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
2 Comment authors
Rui Costa 10Mahdiabc Recent comment authors
Mahdiabc
عضو محبوب

سلطان کامبک های نامنظم در کنار استاد والورده

Rui Costa 10
عضو سایت

😆😆😆دیوث میگه یه روز بد نمیتونه پیشرفت ما آسیب بزنه . یکی بزنه زیر گوشش بهش بگه تو آنچلوتی نیستی پیولی کچل احمقی هستی
کل روزای با تو مصیبت و بدبختی ازش میباره خودتو بکشی تو ماه یه روز خوب داشته باشی اونم صدقه سر بازیکنا . هیچ امیدی به این تیم نیست هیییییچ بازی های سینوسی بدون برنامه . تیم محلات جنوب شهر

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن