استفانو پیولی: بازی میلان و رم جنگ من و مورینیو نیست!

فردا شب میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم خواهد بود. روسونری که اخیر با شکست مقابل آتالانتا از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حذف شد و امیدوار است که در بازی مقابل رم به امتیاز کامل این مسابقه دست پیدا کند.

سرمربی این تیم، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این بازی درباره مورینیو و مصاحبه اخیر وی که در آن گفته بود میلان برای قهرمانی میجنگد و گفت: “مورینیو مربی بی نظیری است. باهوش و زیرک که همیشه قبل از مسابقات خاص، حریفان خود را تحسین می‌کند”

شکست ناپذیری مقابل مورینیو؟

این سوال را از قبل آماده کرده بودید؟ مسابقات هرگز مانند درگیری بین مربیان نیستند، بلکه این رقابت بین تیم‌ هایی است که سعی میکنند کیفیت خود را در زمین نشان دهند. بازی مقابل رم هرگز آسان نیست، آنها یک تیم بسیار فیزیکی و منظم هستند و روی توپ‌های لو رفته بسیار خطرناک هستند. برای پیروزی باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

میلان در زمستان مدافع میخرد؟

باشگاه در تلاش است تا این نیاز را برطرف کند. متئو گابیا آماده است، فیلیپو تراچسیانو نیز آماده میباشد، ما برخی از مشکلات را برطرف کردیم اما هنوز یک مدافع میخواهیم.

میلان به کورس قهرمانی باز میگردد؟

در این لحظه ما باید فقط یک هدف داشته باشیم. اینکه فورا خودمان را نجات دهیم زیرا وظیفه داریم در قبال خود و هوادارانمان این کار را انجام دهیم. معتقدم که باید جاه طلبی داشته باشیم که در هر مسابقه زندگی کنیم و بدانیم که امکان برد داریم. در 7 بازی اخیر نشان داده‌ ایم که سرعت خوبی داریم، فقط اینتر و یووه امتیاز بیشتر از ما کسب کرده اند. بازی‌ های مستقیم با مدعیان 4-5 ماه دیگر برگزار میشود در این مدت فقط باید بدویم! اگر بقیه با این سرعت به دویدن ادامه دهند، احتمالا سوم میشویم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

اختلاف 10 امتیازی میلان و رم؟

این رده‌ بندی در بازی داخل زمین تاثیری ندارد؛ این بازی یک چالش سخت برابر حریف با تجربه خواهد بود. ما باید نشان دهیم که قوی‌ تر هستیم.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

1
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
1 Comment authors
AC MMD Recent comment authors
AC MMD
فعال روسونری کلاب
عضو معتبر

فقط امید واهی

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن