عدم ثبات پیولی او را به دردسر انداخت – میلان در کمین کونته

همانطور که توسط گاتزتا دلو اسپورت گزارش شده است، با وجود حذف آث میلان از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین کوپا ایتالیا و با جلوتر بودن اینتر در لیگ، کارنامه استفانو پیولی را نمی توان مثبت تلقی کرد.

رقابت‌های لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اهداف باقی مانده برای روسونری است. باشگاه در فصل بهار تصمیم نهایی را در مورد سرمربی خواهد گرفت، اما به نظر می رسد جدایی بیشتر باشد. جادو ناپدید شده است.

شایستگی هایی که به پیولی نسبت داده میشود؛ او همیشه به عنوان مربی اسکودتوی غیرمنتظره و کسی که استعدادهای جوان بسیاری را شکوفا کرد، در یادها خواهد ماند. او همچنین به دلیل استایلش مورد علاقه است و هرگز از یاد نمیرود.

معایب؛ مشکلات و مصدومیت های بدنی متعدد، دربی های شکست خورده زیاد، ناهماهنگی، گل های دریافت شده از ضربات ایستگاهی و افت عملکرد در نیمه های دوم

هواداران میلان رویای آنتونیو کونته را در سر می پرورانند همانطور که در روزنامه ایتالیایی ذکر شد، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا بهترین انتخاب در میان اکثریت هواداران است. حضور او به عنوان تضمینی برای رقابت و توانایی برای به نمایش گذاشتن بهترین بازیکنان در نظر گرفته می شود.

با این حال، باشگاه با توجه به عملکرد استفانو پیولی و آنتونیو کونته هنوز در مرحله ارزیابی قرار دارد. تمرکز در حال حاضر روی سهمیه لیگ قهرمانان و هدف لیگ اروپا است.

کسب یک جام یک هدف بسیار ملموس خواهد بود. حمایت ابراهیموویچ از کونته یک عامل مثبت خواهد بود، اما مهم است که فراموش نکنیم که ایبرا با پیولی ارتباط قوی بر اساس محبت و احترام دارد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

AC MMD

یک صدا با ایمان زنده باد میلان

5
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
2 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
3 Comment authors
AC MMDomidshMilano Recent comment authors
Milano
عضو سایت

کونته جایگزین بشه خیلی بهتره لاقل تیم برا سال آینده آماده میکنه

omidsh
عضو شریف

من رویای کونته رو ندارم

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن