جفری مونکادا: در ژانویه مهاجم نمیخریم

هفته های اخیر در مورد احتمال ورود یک مهاجم جدید به میلان در ژانویه صحبت میشد، اما اکنون سناریو تغییر کرده است زیرا جفری مونکادا، دیروز قبل از بازی با امپولی به اسکای توضیح داد:

ما ژیرو و یوویچ را داریم. آنها هردو شماره 9 ما هستند، آنها خوب کار می کنند، و گل میزنند. ما نمیتوانیم همیشه در بازار به دنبال بازیکن باشیم (در حالی که ژیرو و یوویچ را برای پست مهاجم در اختیار داریم)

همانطور که کوریره دلا سرا امروز صبح گزارش داد، صحبت های مونکادا عملا دروازه ورود مهاجم جدید را بسته است .

اولیویه ژیرو در بازی با امپولی برای چهاردهمین فصل متوالی تعداد گل‌هایش دو رقمی شد (در تمام رقابت ها). او در دو فصل قبلی تقریبا تا پایان فصل به چنین آماری رسیده بود ولی در 2023/24 تا نیم فصل گل هایش را دو رقمی کرده و میتواند آمار بهتری را از خودش بر جای بگذارد.

لوکا یوویچ که در بازی های اخیر در شرایط خوبی قرار دارد به طوری که در شش بازی اخیرش (در سری آ و کوپا ایتالیا) ۵ گل به ثمر رسانده است. دیروز در امپولی، بازیکن صربستانی ۹۰ دقیقه روی نیمکت بود، اما قرار است روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل آتالانتا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

Ambrosini

AC MILAN

4
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
4 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
3 Comment authors
Mahdiabchamidalفرشته مرگ☠ Recent comment authors
فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

پوپوویچ چی میشه؟
میلان مهاجم بزرگ میخواد توژانویه فقط ورنر بود که رفت تاتنهام. تابستون دوتامهاجم باید خریداری بشه وشاید۷۰٪ بودجه نقل وانتقالات تواین پست مصرف بشه

hamidal
عضو شریف

من دوس داشتم گیراسی بیاد میلان و کاملا بهش نیاز هم داریم ولی اگه این موضوع باعث بشه به پوپویچ بیشتر بازی برسه تا خودشو ثابت کنه اتفاق خوبیه.

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

بازی با اتالانتا ثابت کرد درنیم فصل دوم به مشکل گلزنی برخورد میکنیم. یوویچ که بیخیال ژیرو مهاجمی نیست که از رو نیمکت بیاد قفل بازی باز کنه باید ۹۰ دقیقه حضور داشته باشه تا یه حرکتی انجام بده. امیدوارم اوکافور دیگه مصدوم نشه دونده تر از یوویچ وباتکنیک تراز ژیرو اون جلو بیشتر کمک میکنه

Mahdiabc
عضو محبوب

خودش لو داد پوپوویچ کنسله پس دفاع هم نخریدید حداقل یه فکری به حال دفاع راست کنید که وضع خرابه سیمیچ هم که آقای پیولی بازی نمی‌‌ده.

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن