ایگناتزیو آباته؛ دوای درد میلان یا مسکنی کوتاه مدت؟!

شاید از هر میلانی پرسیده شود که حلال شرایط و اوضاع فعلی میلان چیست، بی شک به تغییر سرمربی اشاره خواهد کرد. اما کدام سرمربی؟ سرمربی هایی با دستمزد های سرسام آور یا سرمربی های رده پایین و از کار فتاده؟!
یکی از نام هایی که در چند هفته اخیر به دفعات بسیار حول محور میلان گشته نامی آشنا میباشد؛ بازیکن سابق این تیم ایگناتزیو آباته
بازیکن سابق و مربی فعلی تیم پریماورای میلان که از سال 2022 در تیم زیر 19 ساله های میلان مشغول به کار است. شاید در نگاه اول و شرایط فعلی میلان ایگناتزیو بهترین گزینه باشد چرا که خلاصی از استفانو پیولی سرمربی مغصوب روسونری، اولین قدمی است که میلان بعد از مدت ها میتواند رو به جلو بردارد. اما آمار این سرمربی هم همان چیزی است که طرفداران انتظارش را دارند؟

آباته از سال 2022 تا به حال 69 بار روی نیمکت تیم پریماورای میلان نشسته و آمار 35 پیروزی، 11 تساوی و 23 شکست را ثبت کرده است.

69 بازی 35 پیروزی 11 تساوی 23 شکست

آباته در نخستین سال خود در تیم پریماورای میلان فصل را با 52 گل زده و 51 گل خورده و در رده 12ام به اتمام رساند فصلی که با قهرمانی جوانان لچه به اتمام رسید.

در بازی های اروپایی نیز تیم آباته صدرنشین شد و در پلی آف با شکست روخ لوویو و اتلتیکو مادرید توانست به مرحله بعد صعود کند، اما در مرحله بعد توسط هایدوک اسپلیت حذف و کنار رفت.
در فصل پیش رو و فصل 2023/24 تیم پریماورا در حال حاضر با 15 بازی و 8 برد، 3 تساوی و 4 شکست در رده سوم جدول ایستاده و با فاصله 4 امتیازی نسبت به اینتر و 2 امتیازی به لاتزیو به کار خود ادامه میدهد. این تیم از 3 بازی در جام حذفی هر 3 را پیروز شده و در بازی های اروپایی در گروه خود که تیم هایی چون پاری سن ژرمن، دورتموند و نیوکاسل در آن حضور داشتند توانستند صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند.


به هر حال این آمار نمیتواند دانش یک سرمربی را تعیین کند و بیانگر آینده او باشد. هر چند ایگناتزیو آباته نیز گزینه قطعی باشگاه برای سرمربیگری پس از اخراج استفانو پیولی نیست و امکان دارد نام های دیگری چون آنتونیو کونته یا تیاگو موتا در ژانویه سکان تیم را به دست بگیرند و شاید هم آباته سرمربی بعدی قرمز و مشکی ایتالیا باشد و در انتهای فصل جایش را به یک سرمربی دیگر بدهد شاید هم عملکردی همانند استفانو پیولی داشته باشد و جایگاهش را تصبیت کند و ماندگار شود، هیچ چیز مشخص نیست همه چیز به بازی های پیش رو و نتایج تیم وابسته است


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

آرین

...Football is life

9
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
5 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
8 Comment authors
Mahdiabcرامین رزاقیmasoud1354rossoneriiفرشته مرگ☠ Recent comment authors
Aliabay
عضو شریف

کلاف سردرگمی شده انتخاب مربی اینده. البته هنوز هم معلوم نیست کادیناله ای میمونه که مربیی انتخاب کنه یا نه. در کل فعلا اوضاع میلان شدیدا بهم ریخته ست هم تو‌سطح مدیریت هم تو سطح مربی و هم بازیکن و هم مصدومیت و کادر پزشکی. خدا به خیر کنه

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

مربی توی پایه ها خودشو اثبات میکنه
اکثر مربیای خفن الان از گواردیولا گرفته تا علی منصوریان اول توی پایه ها خوب کار کردن
آباته قطعا از اون دی زربی بولد شده بهتره

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

طرف تو لیگ اماتور۲تابرده ۱باخته
گنده لیگ ۲مربی فروزینونه کمترازدوماه از لیون اخراج شد اباته بره یه تیم دسته ۲ اونجا ببینیمش
اگه خوب همون پریماورا نگهش دارن بازیکن پرورش بده گاسپرینی ۱۰سال پریماورا یووه بود

rossonerii
عضو ماندگار

چرا کسی راجب جیلاردینو چیزی نمیگه

Mahdiabc
عضو محبوب

تیم وضع خوبی نداره آینده‌ش هم مبهمه و همه چی به مالک بستگی داره احتمال هم میره شاهد تغییر مجدد مالک باشیم عرب ها هم گفتن دنبال یه باشگاه اروپایی می‌گردن یا این دفعه واقعا یه تیم ایتالیایی می‌خرن یا باز سرمایه‌هاشون رو میریزن توی لیگ جزیره امیدوارم بیان همین سری آ سرمایه بریزن چون الان سری آ وضع خوبی نداره فدراسیون هم که فاجعه‌ست تصمیمات یکی از یکی بدتر تنها نکته امیدواری اینه که میلان بتونه استادیوم خودش رو داشته باشه اینتر هم همچنین. کاشکی هیچ وقت سن سیرو به شهرداری واگذار نمی‌شد یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که… ادامه دیدگاه »

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن