فروش میلان به صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی

با نتایج اخیر میلان، بالاخره مالکان آمریکانی تصمیم بر فروش تیم گرفتند و در نظر دارند تا تیم را به یک مالک دیگر واگذار کنند.

بر اساس گزارش لارپوبلیکا، صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی آماده است تا وام الیوت به مبلغ 550 میلیون دلار + بهره آن را پرداخت کند و پس از میلان را به طور کامل خریداری نماید. این پول همان بدهی جری کاردیناله به الیوت است که با پرداخت آن روند خرید باشگاه راحت تر میشود.

اگر صندوق عربی بتواند تمام مبلغ بدهی را به الیوت بپردازد، به کاردیناله این امکان را میدهد که تمام سهمش را به مالکان عربی بفروشد و بدینگونه میلان تحت مالکیت جدیدی قرار خواهد گرفت. طبق گفته های اخیر مذاکرات خوبی میان طرفین انجام گرفته و این صندوق به خرید روسونری بسیار نزدیک است.

باید منتظر بود و دید پایان مذاکرات به کجا ختم خواهد شد. آیا با خرید میلان توسط دلارهای نفتی، شاهد بازگشت این تیم پرهوادار به دوران باشکوه گذشته خواهیم بود؟


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

6
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
4 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
5 Comment authors
Rafa leãoRui Costa 10رامین رزاقیmasoud1354Mahdiabc Recent comment authors
Mahdiabc
عضو محبوب

منبع این خبر کجاست؟

رامین رزاقی
عضو شریف

فقط امیدوارم واقعی باشه و بخرن و حضور بازیکنای پرستاره داخل میلان باشیم تا بازیکنای در حد متوسط.

Rui Costa 10
عضو سایت

امریکایی فقط دنبال‌ بیزینس هست و اصلا روی فوتبال و هوادار و اسم میلان تعصبی نداره . حداعقل عربا بری نشون دادن قدرتشون کلی خرج میکنن تا تیم بالا بیاد . اما کاردیناله اگه بهش بگی پول بهت میدن باشگاه رو خراب کن میگه چشم

Rafa leão

اگه اینجوری باشه خیلی عالیه .میشه کلی بازیکن درجه یک خرید

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن