چرا پیولی هنوز اخراج نشده است؟!

پیولی دیشب شاهکار دیگری رقم زد. اودینزه اولین بردش در این فصل را در سن سیرو به دست آورد. هواداران میلان خواهان اخراج استفانو پیولی هستند (میلان سه‌ شنبه در لیگ قهرمانان مقابل پی‌ اس‌ جی بازی میکند، که در صورت باخت شانس صعود به مرحله بعد را از دست خواهد داد). درست است که میلان در شش بازی اخیر فقط یک بار پیروز شده، اما هواداران نباید خیلی تعجب کنند که هنوز این مربی روی نیمکت روسونری حضور دارد :

پائولو اسکارونی در مصاحبه هایش به این دو نکته اشاره کرده است: پیولی مرکز پروژه است و هدف ما سهمیه لیگ قهرمانان است. با این تفاسیر نمیتوان انتظار داشت که پیولی اخراج شود. در حال حاضر اختلاف میلان با صدر شش امتیاز است و هنوز در هفته یازدهم به سر میبریم. میلان در رده سوم قرار دارد و این برای مدیران میلان راضی کننده است.

متاسفانه مدیران میلان فقط به اعداد و ارقام (پول) توجه میکنند. شکست ۵-۱ مقابل اینتر، همین شکست مقابل اودینزه و در کل بازی زشت تیم پیولی برای آنها اهمیتی ندارد. آنها درک نمی کنند که همین شکست ۵-۱ در دربی چقدر می‌تواند برای هواداران یک تیم دردناک باشد. مالدینی از همین شکست های مفتضحانه مقابل اینتر و بازی بد تیم پیولی ناراضی بود و در نهایت از تیم کنار رفت.

مدیران میلان به مربی مانند پیولی نیاز دارند. کسی که انتظاری از مدیران نداشته باشد! مالدینی به دلیل کمبود بودجه هم با مدیران درگیر بود.

در همین تابستان، میلان حتی یک ستاره هم به سن سیرو نیاورد. انصافا نمیتوانیم لوفتوس چیک، رایندرز، موسی، چوکوئزه، پولیسیچ و اوکافور را ستاره بنامیم. مثلا میلان میتوانست در همین پست هافبک سراغ بازیکن شاخصی مانند سرگی میلینکویچ-ساویچ برود (که در نهایت به عربستان رفت). خرید ها با نظر پیولی، فورلانی و مونکادا انجام شدند.

میلان همچنین در خرید مارکوس تورام و مارکو آرناتوویچ ناکام بود‌. هر دو بازیکن به اینتر رفتند. اینتر علاوه بر این دو بازیکن، فراتزی یکی از هافبک های با استعداد آتزوری و کارلوس آگوستو یکی از بهترین دفاع چپ های لیگ را به تیمش اضافه کرد. بازیکنانی که نیازی نیست (مثل میلان) هواداران برای دیدن عملکرد خوبشان یکی دو فصل صبر کنند.

خلاصه اینکه پیولی و مدیریت فعلی میلان با هم سازگار هستند و از هم انتظار بالایی ندارند…


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

Ambrosini

AC MILAN

9
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
6 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
5 Comment authors
Viva milanمیم مثل مالدینیفرشته مرگ☠AmbrosiniAko Recent comment authors
Ako
عضو سایت

خب چرا این پفیوزا اون روی سکه رو نمی بینند؟!
اگه کسی مثه انریکه یا زیزو روی نیمکت و امثال آلوارز ، تورام و فراتسی میخریدن ، د بردن اسکودتو و صعود از گروهی چه درآمدی نصیب باشگاه و خودشون میشد؟؟

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

همین بچه موقع لینک شدن فراتسی دست به دامن اینتر بودن که بگیرتش چه زود فراموش کردن
ارناتویچ که بعد ۱ بازی مصدوم شد و ۴ ماه خونه نشین
ساویچ برای رفتن به عربستان قید پیشنهاد یووه و منچستر زد خب اونجا بهش خیلی بیشتر میدن
کارلوس اگوستو بازیکن خوبی بود در حد فیکس اشتباه کرد به اینتر رفت که ذخیره بشه و جایی که تئو بود هم ذخیره میشد وافت میکرد

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

این شکستها زمان مالدینی هم بود
تو مصاحبه اخرش گفت فاصله ما با اینتر ۳ سال متاسفانه بیشترم شده.
میلان ۱۰ تا خریدکرده فقط دهن هوادار بسته بشه.اونزمان خودم شرحه شرحه کردم که چوکو بدرد نمیخوره میگفتن به رئال گل زده با این منطق یوویچ که عضو رئال بودم باید جذب میشد
اینتر با ۳۰ ملیون تیم میبنده برای قهرمانی میلان فقط ۶۰ ملیون دور میریزه بهدم میگن بودجه نیست.
تیم هافبک دفاعی نداره بزور عدلی بازی میدن که خب سوتی هم میده پنالتی هم میده عوضش ۳ تا وینگر راست داره درواقع ۵ تا دوتا قرضی رفتن که برمیگردن

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

نکته که کمتر بهش توجه میشه جعفرکامپیوتر اومد که استعداد شناسایی کنه امثال لوفتوس چیک پولی که موش کور هم پیدا میکرد. پلگرینو و رومرو هم در حد نام میلان نبودن.
نمیدونم چی بگم با این وضعیت بازیکن جذب کردن خدا بخیر کنه مربی بعد که این انتخاب میکنه

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

متنی که باهاش موافقم
جدا شدن مالدینی سر همین پیولی بود
گرچه اگر گزینه‌ جایگزین پیرلو بوده، اصلا با مالدینی تو این جهت موافق نیستم

Viva milan
عضو سایت

الیوت حرومزاده که بی پدری و با زد و بندهایی غیر اخلاقی گروه بحرینی را دور زدند تا شیادی چون خودش یعنی جری کاردیناله بی پدر، دوتایی میلان را تصاحب کنند و هر گوهی دلشان خواست سر میلان بیاورند میلانی که هر کسی آرزوی پوشیدن پیراهن میلان رو داشت حالا هر توله سگی از راه می‌رسد به میلان پشت چشم نازک میکند نمونه اش پوپولیچ صرب دیوث

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن