از گروه F چه خبر؛ آشنایی با رقبای میلان در لیگ قهرمانان اروپا

 

گروه F پاری سن ژرمن دورتموند آث میلان نیوکاسل

گروه F، گروهی که سخت ترین گروه این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و دیاولو باید به مصاف رقبای قدرتمند خود چون PSG، دورتموند و نیوکاسل برود.
گروهی با 8 قهرمانی، 7 قهرمانی برای نماینده ایتالیا و 1 قهرمانی برای زنبورهای وستفالن
گروهی به ارزش 2 بیلیون و 620 میلیون دلار؛ حال سوال مهم این است، مگر این پول است که بازی میکند؟

پاری سن ژرمن؛ میلیاردهای بی ثبات – فرانسوی های ترسناک اما شکننده

از زمان خرید این تیم توسط قطری ها هزینه های زیادی برای این تیم شده و هر سال به یک طریقی دست تیم فرانسوی از قهرمانی در اروپا کوتاه مانده، نزدیکترین فرصت برای قهرمانی، سال 2019/2020 بود اما این تیم با جادوی بایرن مونیخ روبرو شده و به مقام دومی دست یافت.
آیا مشکل این تیم سرمربی است؟ لوئیس کامپوس چطور؟ آنچلوتی، اونای امری، لورن بلان، کریستوفر گالتیه، پوچتینیو، توماس توخل و تا آخری که به لوئیز انریکه میرسد، شاید مشکل از جای دیگر است، تغییرات بسیار این تیم است که هر ساله اتفاق می افتد!
شاید فردی به اسم تیم نگاهی بی‌اندازد یاد هزینه های گزاف و بسیار زیاد ناصر الخلیفی می افتد که بازیکن های بزرگ و نامداری را برای این تیم خریداری کرده است.

🔴 ناامیدی در اردوی فرانسوی ها

به قول مایکل جردن، استعداد برنده بازی هاست، اما کار گروهی و هوش، قهرمانی به ارمغان می آورد

ستاره های زیادی طی سال های نه چندان دور به این تیم پیوستند و جدا شدند، با این تیم موفقیت های داخلی بسیاری به دست آوردند اما قهرمانی اروپا برای این تیم به تابو تبدیل شده است.
تیم های موفق قبل از تمرکز بر عملکرد درون زمین، باید زیر ساخت های محکمی در بیرون زمین داشته باشند. چرا که پس از هر شکست و ناموفقیت بتواند خود را بازیابد و به راه خود برگردد. حال سوال این است؛ آیا اصلا این موضوع در تیم پاری سن ژرمن وجود دارد؟!
همیشه جمع کردن 11 بازیکن ستاره و نام آشنا باعث موفقیت و قهرمانی نمیشود، زیرا اداره این بازیکن ها سختی های خود را به همراه دارد!

(طبق گزارش قهرمانان اروپا از معیار فوتبال در سال 2023، پاری سن ژرمن بالاترین میزان دستمزد یک باشگاه فوتبال حرفه ای را به ثبت رسانده است که سالانه بالغ بر 728 میلیون یورو (645 میلیون پوند) است)

⚫️ مسئله نقل و انتقالات، منظور از ستاره ها کدام بازیکن هاست؟

در این فصل از نقل و انتقالات تابستانی تیم پاریس دچار تغییر و تحولات بسیاری شده و بسیاری از ستاره ها از این تیم جدا شدند.
از لیونل مسی و راموس گرفته تا رناتو ساچز و نیمار، از دیگر بازیکن ها میتوان به برنات و پارادس و واینالدوم اشاره کرد.
در همان شروع تعطیلات تابستانی، پی اس جی به علت تهمت های نژاد پرستی که به کریستوف گالتیه سرمربی این تیم وارد شده بود، چاره ای جز فسخ قرارداد ندید و این تیم لوییز انریکه را جایگزین کرد و سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا سکان دار تیم فرانسوی شد.

انریکه از همان ابتدای کار در اولین مصاحبه خود اعلام کرد:

“من یک مربی تهاجمی هستم، این یک مقطع حساس برای من است چرا با مالکان جاه طلبی همکاری میکنم که به دنبال دستیابی به موفقیت های بزرگی هستند، لیگ قهرمانان اروپا”

در کنار خروجی های نامدار، این تیم خرید های تازه و زیادی نیز داشت، بازیکنانی چون لوکاس هرناندز، عثمان دمبله، اشکرینیار، مارکو آسنسیو، کانگ این لی، گونزالو راموس، اوگارته، راندل کولو موانی، بردلی بارکولا و آرنائو تناس را میتوان نام برد.
تغییر به سوی خریدهای جوان و بالغ‌ تر؛ اعتبار ویژه‌ای برای لوئیس کامپوس پس از دوران لئوناردو…
از سوی دیگر، لوئیس کامپوس در آغاز یک پروژه جدید نقش بسزایی داشته است. او نقش مهمی در تضمین تمدید قرارداد کیلیان امباپه ایفا کرد و همچنین استعدادهای امیدوار کننده ای مانند نوردی موکیله، ویتینیا، کارلو سولر، فابین رویز، رناتو سانچز و هوگو اکیتیکه را به خدمت گرفت.

حاشیه های جدایی نیمار و لیونل مسی و گل سر سبد ماجرا کیلیان امباپه که راه و روش های بسیاری امتحان شد اما این بازیکن نتوانست جدا شود، همین اخبار جدایی تاثیرات منفی زیادی بر این تیم گذاشت و پی اس جی به سمت حاشیه های بسیاری کشانده شد.
کیلیان امباپه ای که به خاطر حواشی جدایی اش و پیوستنش به رئال، گفته میشد امسال را به طور کامل نیمکت نشین خواهد شد.

🔴 پاری سن ژرمن در اروپا، حرفی برای گفتن ندارد!

شاید بهترین کسی که می‌تواند سختی‌ های پاریس را در لیگ قهرمانان بیان کند، مربی سابق آنها، لوران بلان فرانسوی باشد.
بلان گفت “من کمی در مورد مکان، باشگاه و غیره می‌دانم، مشکل پاریس این است که وقتی هدف شماره یک و هدف مورد علاقه شما و همه هواداران دیگر قابل دستیابی نیست، به نظر می رسد که فصل دیگر وجود ندارد!
لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد و همه چیز خوب است. متأسفانه وقتی لیگ قهرمانان متوقف می شود و همه چیز تمام می شود. فصل تمام شد و ما باید در مورد فصل بعد صحبت کنیم

علت اصلی از دست دادن مکرر شور و شوق پی اس جی پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا را میتوان به عدم رقابت شدید در لیگ فرانسه نسبت به سایر لیگ ها مانند لیگ برتر انگلیس، جایی که منچسترسیتی در آن رقابت می کند، نسبت داد.
بر خلاف لیگ برتر انگلیس، که در آن هر مسابقه یک نبرد چالش برانگیز است، تسلط PSG در لیگ فرانسه باعث فقدان حرکت و جاه طلبی شدید می شود که منجر به کاهش شور و انگیزه پس از خروج از لیگ قهرمانان می شود.

طی هفت سال گذشته، پاری سن ژرمن قبل از مرحله یک چهارم نهایی، با پنج حذف از لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است، به جز موفقیت قابل توجه آنها در رسیدن به فینال در سال 2020. نمودار زیر عملکرد پی اس جی در لیگ قهرمانان را از زمان تصاحب قطری ها نشان می دهد.

این نمودار نشان می‌دهد که مالکان باشگاه در صورت شکست در لیگ قهرمانان، صبر قابل توجهی از خود نشان نمیدهند و فردای آن روز نامه اخراج سرمربی خود را امضا میکنند!

⚫️ اصلا ترکیب و تاکتیک های لوئیز انریکه چی هست؟ اصلا تیمای تحت هدایت این مرد چجوری بازی میکنن؟

تاکتیک های لوئیس انریکه حول مالکیت و کنترل حریف، استفاده از پرس بالا و ضد پرس می چرخد. در حالی که او هوش تاکتیکی ارزشمندی را به همراه دارد، چالش واقعی برای او اکنون در مدیریت اتاق رختکن و پرورش پویایی مثبت تیم است.
بازیکنان او از انواع مختلف تاکتیک‌ های اصلی و فرعی متفاوتی استفاده می‌کنند اما با طرز فکر موقعیتی یکسان
نقشه پاس در نمودار زیر با اسپانیا در یورو 2020 و جام جهانی 2022

این نمودار نشان میدهد که تیم های تحت هدایت انریکه علاقه زیادی به پاسکاری در میانه زمین و زمین حریف دارند.

چینش تیم های انریکه 4-3-3 میباشد. (همان چینش و ترکیبی که میلان استفاده میکند)
برای برتری در این سیستم، بازیکنانی مانند لوکاس هرناندز، میلان اشکرینیار و مارکینیوش به دلیل توانایی آنها در کنترل فشار و پاس‌ های پیشرونده، به‌عنوان مدافع میانی مناسب هستند، زیرا لوکاس هرناندز 88.9% پاس‌ های صحیح داشته و اشکرینیار نیز دارای 91.3% پاس صحیح

تیم انریکه اغلب از ترکیب 1 هافبک دفاعی و 2 هافبک وسط رو به جلو یا 3 هافبک وسط استفاده می کند. مانوئل اوگارته، فریرا و امری کاملاً با رویکرد انریکه مطابقت دارند.
وجود انریکه بر روی نیمکت به معنی آن است که تیم در اکثر اوقات بدون مهاجم بازی میکند و بازیکن خط حمله به عقب برگشته و در کار بازیسازی شرکت میکند.

در ترکیب 4-3-3 لوئییز انریکه دو مدافع چپ و راست در حمله ها شرکت میکنند و در نقش وینگر به خط حمله کمک میکنند و در هنگام دفاع نیز این ماجرا برعکس عمل میکند و…
رویکرد دفاعی لوئیس انریکه حول محور پرسینگ بالا می چرخد که به صورت تهاجمی اجرا میشود.
ترکیب تیم پاری سن ژرمن در فصل 2023/24

دوناروما در پست دروازه بانی، در حالی که لوکاس هرناندز و میلان اشکرینیار مدافعان میانی هستند. اشرف حکیمی و نونو مندز به احتمال زیاد موقعیت های خود را به عنوان مدافع کناری حفظ خواهند کرد مگر اینکه مربی گزینه دفاع کناری دفاعی تری مانند نوردی موکیله در سمت راست یا لوکاس هرناندز در سمت چپ را انتخاب کند.
مانوئل اوگارته، فریرا و امری کاملاً با رویکرد تاکتیکی سرمربی هماهنگ هستند و نقش های مهمی را به عنوان سنگ بنای خط میانی بازی خواهند کرد.
امباپه در سمت چپ، عثمان دمبله سمت راست و مارکو آسنسیو نیز به عنوان 9 کاذب

————————————————————–

دورتموند؛ این زنبور از اون زنبورها نیست، وضعیت طوفان زرد قرمز تر از همیشه!

🔴 سیگنال ایدونا پارک، بهشت تلنت ها…

دورتموند ورژن ادین ترزیچ، جز سینوسی ترین تیم های آلمان به شمار می آید.
تیمی که فصل گذشته در هفته ۳۷ام صدرنشین لیگ بود به یک باره قهرمانی را تقدیم رقیب دیرینه خود کرد.
تیمی که فصل گذشته روزهای خوبی را پشت سر گذاشته بود حال در فصل جدید تا هفته سوم با 5 امتیاز در رده 9ام جدول جای گرفته است. زنبورها فصل گذشته توانستند دومین خط حمله لیگ و سومین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کنند.
1 امتیاز کافیست تا آرزوهای چند ساله و زحمات یک فصل کل تیم به هدر برود. 1 امتیازی که دورتموند فصل گذشته کم آورد، تا بایرن مونیخ جام بوندسلیگا را بالای سر ببرد. تساوی نا به جا مقابل ماینتس در خانه…

پس از جدایی رافائل گریرو، محمود داهود، فلیکس پاسلاک، لوکا اونبهون و آنتونی مودست این تیم دچار تغییر و تحولاتی شد و توانست انمچا مهاجم سابق منچسترسیتی و ولفسبورگ، مارسل سابیتزر، رامی بن‌ سبینی، آقای گل فصل گذشته بوندسلیگا نیکلاس فولکروگ به خدمت بگیرد.
همان سیاست همیشگی خود را در این فصل نیز حفظ کرد خرید ستاره های تازه و جوان…

⚫️ ادین ترزیچ کیه؟ چی شد که مربی دورتموند شد؟ تاکتیکش چجوریه؟
سرمربی موقت اما موفق دوران کرونای دورتموند در همان سال اولش موفق به کسب دی اف بی پوکال شد و توانست پس از سال ها جام جدیدی را به ویترین افتخارات زردهای وستفالن اضافه کند.
سرمربی که پیش از قبول کردن سکان هدایت دورتموند سابقه سرمبیگری در تیمی را نداشت.
دستیار سابق لوسین فاوره، ماموریت داشت تا این تیم را به موفقیت برساند. ترزیچ به خوبی میدانست که مسئولیت‌ هایش در BVB تنها به نتایج ختم نمیشود

ترزیچ زمانی که یک مهاجم آماتور محجوب بود، به عنوان کمک مربی تیم جوانان وارد باشگاه دورتموند شد.

زمانی که دو قهرمانی به دست آوردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 رسیدیم، احساس میکردیم تمام دنیا ما را دنبال میکنند. خوش شانس بودم که یورگن و بازیکنانش را از نزدیک میدیدم اما مهم‌ تر از آن، من میتوانستم ژلیکو بواچ و پیتر کرایویتز دو تا بهتر از بهترین کمک مربی‌ های جهان را در حال کار کردن، تماشا کنم. من از آنها چیز‌های زیادی یاد گرفتم

ترزیچ علاوه بر وظایفش در تیم‌های زیر 17، زیر 19 و زیر 23 سال دورتموند، به عنوان یکی از اعضای گروه اسکوت تیم بزرگسال نیز کار میکرد.

🔴 سرمربی عاشق فوتبال روان و هجومی
در فصل 2020/21 بود که پس از نتایج ضعیف و پس از شکست 5-1 در برار آگزبورگ لوسین فاوره برکنار و ترزیچ مجددا سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.
اوایل نتایج خوبی با این تیم به دست آورد اما با اتمام فصل جایش را به مارکو رز، چه بسا که رز تنها یک فصل دوام آورد مجددا ادین ترزیچ به BVB بازگشت تا سال 2025 سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.
1 نایب قهرمانی، 1 مقام سومی و 1 قهرمانی در جام حذفی آلمان حاصل کار شاگرادن ادین ترزیچ طی این سال ها بوده است.
دورتموند ترزیچ اکثرا از ترکیب 4-3-3 استفاده میکند و گاها به 4-2-3-1 سوییچ میکند.
متشکل از 4 دفاع به ترتیب ماریوس ولف (جولیان ریرسونماتیاس زوله، متس هوملز، رامی بن سبینی در سمت چپ خط دفاعی که گاها از زوج اشلوتربرگ در قلب خط دفاعی استفاده میشود.

در ترکیب 4-3-3، اکثرا از مارسل سابیتزر، امره جان و جولیان برانت استفاده میشود و کاپیتان مارکو رویس به درخواست خود نسبت به گذشته کمتر به میدان میرود. این بازیکن آلمانی حتی بازوبند کاپیتانی را نیز واگذار کرده است.
در خط جلوتر، از بازیکنان ثابت خود دونیل مالن، سباستین هالر و کریم آدیمی بهره برده میشود.

⚫️ پاسکاری بیش از حد اندازه 
دورتموند در بازی مقابل هایدنهایم آمار 523 پاس را ثبت کرد و در بازی مقابل بوخوم و کلن به ترتیب 514 و 710 پاس رد و بدل کردند که نشان میدهد تیم ترزیچ علاقه زیادی به پاسکاری دارد و بازی روانی را انجام میدهند.
خط حمله این تیم تو وضعیتی هستش؟
خط حمله این تیم که از هالر، آدیمی، مالن، موکوکو، نیکلاس فولکروگ تشکیل میشود، مجموعا از فصل گذشته تا هفته سوم فصل پیش رو توانسته اند 33+16 گل به ثمر برسانند.
9 گل به نام سابستین هالر، 6 گل به نامر کریم آدیمی (این بازیکن فصل گذشته 5 پاس گل نیز در بوندسلیگا به نام خود ثبت کرد)، 7 گل به نام یوسف موکوکو (این بازیکن فصل گذشته 3 پاس گل نیز در بوندسلیگا به نام خود ثبت کرد)، 11 گل به نام دونیل مالن (این بازیکن فصل گذشته 6 پاس گل نیز در بوندسلیگا به نام خود ثبت کرد)، 16 گل به نام بازیکن سابق وردربرمن نیکولاس فولکروگ، این بازیکن فصل گذشته 5 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ساخت.

گفتنی است که نیکولاس فولکروگ در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم اضافه شده است.

————————————————————–

نیوکاسل؛ هشدار، ادی هاو تیم ترسناکی ساخته است!

مربی جوان و اخراجی سابق بورنموث که در نوامبر 2021 هدایت زاغ ها را به عهده گرفت. تیمی با 6 امتیاز از 12 بازی و در رده 20ام جدول لیگ برتر انگلیس
هزینه اندک و صحیح مدیریت نیوکاسل باعث شد ادی هاو بتواند همان فصل تیم را به رده 11ام برساند و فصل را به اتمام برساند.

با شروع فصل 2022/23 مجددا تیم نیوکاسل هزینه اندکی انجام داد،اما کمتر کسی فکر میکرد که این تیم در پایان فصل جز 4 تیم برتر باشد و به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. حتی بالاتر از لیورپول، تاتنهام چلسی…
آیا این شاهکار ادی هاو نیست؟ سرمربی تازه اخراج شده از بورنموث که به یک باره با نیوکاسل سر از رقابت های اروپایی در می آورد!
نیوکاسل پس از میانگین تنها 1.16 گل در هر بازی در فصل 2021/22، عملکرد هجومی خود را در فصل گذشته افزایش داد و 68 گل (1.79 در هر بازی) با 72.76 XG به ثمر رساند.

در فصل 2021/22، نیوکاسل یکی از بدترین تیم های دفاعی اروپا بود. با دریافت 62 گل در 38 بازی
در فصل گذشته، این تعداد به 33 گل خورده کاهش یافت و با رکورد منچسترسیتی برای بهترین خط دفاعی لیگ برابری کرد.
اسون بوتمن نقش مهمی را در فصل گذشته ایفا کرد و 3128 دقیقه بازی را در دفاع میانی به ثبت رساند، همانطور که دن برن، بازیکن کناری اش، همان نقش را در تیم داشت.

ساندرو تونالی، ستاره این روزهای نیوکاسل که در نقل و انتقالات تابستانی از تیم میلان به این تیم پیوست. این بازیکن در اولین ماه بازی اش در این تیم عنوان بهترین بازیکن ماه را به نام خود ثبت کرد و نشان داد که ارزش سرمایه گذاری زیاد را داشت.
این بازیکن تدافعی که در بازیسازی نقش به سزایی دارد و راه روش گلزنی را نیز بلد است. هافبک جنگنده و دریبل زن
در همان اولین بازی فصل نیوکاسل در دقیقه 8 اولین گل فصل باشگاه را نیز به ثمر رساند.

🔴 نیوکاسل در فاز حمله
یکی از رویکردهای جالب توجه در تاکتیک های هجومی نیوکاسل، جایگیری بین بازیکنان حریف است. دیدن هر جای خالی بین دو تا چهار بازیکن در دورترین نقطه از زمین خود برای پیشروی بیشتر خط دفاعی خود و حرکت رو به جلو است.

تیم‌هایی که در کاهش سرعت نیوکاسل موفق بودند و تعدادشان کم بود، تمایل داشتند با یک خط میانی مستحکم دفاع کنند و تعداد محدودی از بازیکنان خود را را برای تحت فشار قرار دادن خط دفاعی نیوکاسل بفرستند.
این جهت گیری، که معمولاً منجر به دفاع با 5-3-2 یا 4-4-2 میشد، فضاهای بین خطوط را حذف میکرد، که باعث می شد نیوکاسل در تلاش برای کشیدن خطوط حریف به سمت زمین خود شود. هدف این کار ایجاد فاصله بیشتر بین خطوط بود.
در این مثال استون ویلا، که خط هافبک و خطوط عقب تقریباً 6 متر از هم فاصله دارند.
به موقعیت هافبک های نیوکاسل توجه کنید. به عقب برگشته و سعی در بازیسازی دارند و در تلاش برای کشیدن تیم به سمت میدان حریفم مبیاشند.

وقتی خطوط حریف در میانه میدان خیلی فشرده میشود، در آن زمان است که نیوکاسل خطرناک تر میشود. آنها به بازی هوایی به کمک دو وینگر کناری خود روی می آورند.
در بازی 6-1 تاتنهام در فصل گذشته، جوئلینتون زمان دویدن خود را به بهترین شکل انجام داد تا پشت خط دفاعی قرار بگیرد و گل تیمش را به ثمر برساند.

⚫️ نیوکاسل در فاز دفاعی
نیوکاسل در فصل گذشته به طور متوسط0.87  گل در هر بازی دریافت کرد آنها توانستند در هر بازی به طور میانگین به حریفان اجازه 10 شوت را بهدند که آمار خوبی به شمار می آید.
نیوکاسل تیمی است که به طور مداوم از فشار قوی برای ایجاد موقعیت های ضدحمله در بالای زمین استفاده می کند.
یکی از نکات ادی هاو تاکتیک پرس بالای اوست، بازیکنان تا جایی که امکان دارد عمل پرس را انجام داده و به بازیکنان حریف اجازه بازیسازی و رساندن توپ به میانه زمین را نمیدهند.
حرکت جوئلینتون دورترین بازیکن تیم نیوکاسل در زمین حریف به سمت هافبک دفاعی تیم برایتون و ایجاد پرس بر روی بازیکن حریف…

هنگام حمله و فشار تیم حریف، مدافعین نیوکاسل سعی در خراب کردن حمله تیم مقابل دارند و سعی میکنند بازی را کند تر بکنند تا هافبک های تیم نیوکاسل بازگردند و به ترکیب 4-5-1 سوییچ میکنند.

تیم هاو در فصل گذشته رکورد قابل توجهی در امر گلزنی داشت. با این حال، تغییرات تاکتیکی و کادر فنی که منجر به رکورد بهترین خط دفاعی شد، مسلماً بیشترین تأثیر را در موفقیت نیوکاسل دارد. نیوکاسل تیمی است که رویکردی هوشمندانه و آگاه به تاکتیک های دفاعی خود دارد.

ترکیب تیم نیوکاسل در فصل 2023/24

حال سوال اصلی اینجاست، که آیا میلان پیولی میتواند در برابر رقبای اروپایی خود کاری را پیش ببر یا نه؟ آن هم در گروه مرگ!
میلانی که از 3 بازی ابتدایی لیگ خود توانست 3 پیروزی به دست آورد و با 8 گل زده و 2 گل خورده و 9 امتیاز کامل به فیفا دی برود.
روسونری شایبد تیمی باشد که پس از مدت ها به لیگ قهرمانان بازگشته و در ایتالیا و اروپا به تازگی حرف هایی برای گفتن دارد، اما میلان نشان داده همان میلان گذشته است سمج، نترس، ترسناک، تیمی که تا آخر ادامه میدهد و پا پس نمیکشد

————————————————————–

یکی از نکات جالب بازگشت ساندرو تونالی به سن سیرو پس از چند ماه جدایی میباشد.
بازگشت دوناروما سنگربان سابق میلان به سن سیرو از دیگر تقابل های جالب به شمار می آید
یکی از جذاب ترین تقابل های این گروه تقابل کیلیان امباپه و کاپیتان داویده کالابریا میباشد
بازگشت کریستین پولیشچ به خانه پس از سال ها، دیدار مجدد پولیشیچ با دورتموند
این اولین تقابل میلان و نیوکاسل در رقابت های اروپایی میباشد
برادران هرناندز در مقابل یکدیگر، یکی در میلان دیگری در پاریس
رفقای سالزبورگی اینبار در نقش رقیب، نوآ اکافور و کریم آدیمی
بازگشت ایساک به سینگال ایدونا پارک ورزشگاه تیم سابق خود از دیگر نکات جالب به شمار می آید

کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

آرین

...Football is life

10
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
9 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
9 Comment authors
SoshiyantAlexKianایما زندحسن مالدینی Recent comment authors
Ambrosini
فعال روسونری کلاب
عضو معتبر

صعود می‌کنیم

میلان ملوان
عضو محبوب

دم شما گرم رفیق ،لذت بردیم از این همه اطلاعات مفبد که در اختیار ما قرار دادی،به امید صعود و قهرمانی،چقدر خوبه که کنارتونم و با پیامهایی که به اشتراک میزارید باعث شادی و حال خوب من میشید،❤️🖤

Saber
عضو معتبر

شاهکار بود واقعا خسته نباشید🖤❤🖤❤

میلان از همه اینا قوی تره💪💪
فورزا میلان🖤❤🖤❤

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

انریکه سرسام آور حفظ توپ میکنه یعنی حال آدم بهم میخوره
اگه راه نفوذی نداشته باشه نمیتونه گل بزنه
در عوض اگه ضد حمله بخوره آسیب پذیره و پدرش میاد جلو چشمش

حسن مالدینی
عضو ماندگار

من دوست دارم میلان و دورتموند صعود کنن. دوناروما که کاش بشه آخر جدول.

ایما زند
عضو ماندگار

پاریس شانس اوله، تو این مراحل فوق ستاره‌ها خیلی میدرخشن، بعد از اون رقابت میلان و نیوکاسل واسه دومیه، و دورتمند آخر میشه. این پیش بینی منه. از لحاظ مهره پاریس تیم یک دستی داره ولی ضعفش تو خط حملست، امباپه که بی نظیره ولی عثمان دمبله بگیر نگیره، آسنسیو هم توان عبور از مدافعین میلان رو به راحتی نداره. نیوکاسل مشکل اصلیش دروازه‌بانشه که اصولا دروازه‌بانهایی که تو انگلیس بازی میکنن از ضعف اعتماد به نفس رنج میبرن، خط دفاع و هافبک خوبی داره ولی خط حملش خیلی آزار دهنده نیست. دورتمند تیم سابق نیست، با توجه به تحلیل… ادامه دیدگاه »

Kian
عضو معتبر

تحلیل خیلی خوبی بود. اینجور که مشخصه با تیم های روبرو هستیم که حداقل ترکیب مشابهی دارن و کمتر به سه دفاع نزدیکن. نیوکاسل بازی مستقیمه که کمتر به میلان آسیب می‌زنه چون پیولی خودش از همین شیوه استفاده می‌کنه و کمتر مدافعینش جلو می‌کشن. اینطور که مشخصه مالکیت توپ در بازی با پاریس و دورتموند دست میلان نیست. دورتموند رو کاغذ ضعیف ترین حریف میلانه. نیوکاسل دنبال حملات سریعه و پاریس چشم به برتری تکنیکی بازیکنانش داره. تنها راه موفقیت میلان یه کار تیمی منسجمه. پیولی مربی باهوشی پیش از مسابقه است و می‌تونه به خوبی سیستم حریف رو… ادامه دیدگاه »

Alex
عضو معتبر

راستی ۲ تا برادر هم روبروی هم می ایستن.

Soshiyant

صعود نکردیم

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن