عصبانیت از ستاره فرانسوی – در میلان، رئالی نمیخواهیم!

تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌ اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتری برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجال های زیادی به پا کرد.

به گزارش میلان نیوز، رئال مادرید شش سال پیش در چنین روزی موفق شد برای دهمین بار فاتح سوپر جام اسپانیا شود. در فینال سوپرجام 2017 رئال در فینال با رقیب دیرینه اش بارسلونا مواجه بود و موفق شد با اقتدار و در مجموع با نتیجه 5-1 بلوگرانا را شکست داده و جام را بالای سر ببرد.

رئالی‌ها در بازی رفت در نوکمپ بارسا را 3-1 شکست داده و سه روز بعد در برنابئو با پیروزی 2-0 موفق شدند برای دهمین بار به قهرمانی در سوپرجام برسند. تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، آن روزها با پیراهن سفید رئال بازی می‌کرد.

امروز شانزدهم آگوست در سالروز قهرمانی هرناندز با رئال مادرید، این دفاع چپ فرانسوی توییتی منتشر کرد که در ایتالیا خبرساز شده است.

هرناندز در حالی‌ که عکسی از خودش با پیراهن رئال درحالیکه سوپرجام اسپانیا را به دست دارد منتشر کرد برای رئال مادرید در فصل جاری آرزوی موفقیت کرد. شاید اگر هرناندز تنها به ذکر خاطره قهرمانی‌ اش اکتفا می‌کرد هواداران میلان چندان از او ناراحت نمیشدند اما اینکه بازیکن میلان که ممکن است این فصل در اروپا با رئال مواجه شود برای این تیم آرزوی موفقیت میکند برای برخی از هواداران ناراحت‌کننده است.

دفاع چپ فرانسوی میلان در این پست توییتری نوشت “شش سال پیش… خاطرات خوبی است. در این فصل آرزوی موفقیت میکنم

هرناندز که محصول آکادمی اتلتیکو مادرید است در سال 2017 به رئال پیوست و تا 2019 بازیکن این تیم بود. او البته فصل 2018/19 را به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی کرد و در پایان فصل به میلان پیوست.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

حامد مجیری

تیم خوبه شخصیت داشته باشه.

15
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
7 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
7 Comment authors
میم مثل مالدینیمسعودMALDINIKianrossoneri.boy22NIKRAVAN Recent comment authors
فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

بالاخره که قرار نیست تو میلان بمونه

NIKRAVAN
فعال روسونری کلاب
عضو ماندگار

اصلا از این حرکت تئو خوشم نیومد 🙄

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

این بی‌جنبه بازیا چیه
بازیکنی که خاطراتش رو از تیم قبلیش پاک نمیکنه همونیه که جونشم واسه تیمی که واسش بازی میکنه میده
تئو به عنوان بهترین دفاع چپ جهان با یه مبلغ ناچیزی نسبت به بقیه بازیکنای خوب این پست تمدید کرده بعد توی تعصبش حرف میارین؟
تئو ثابت شده‌ست
بالاخره قبل از میلان تو بزرگترین تیم جهان بازی کرده روا نیست فراموش کنه و یه خاطره بازی خشک و خالی انجام نده

Kian
عضو معتبر

این از این. قبلش لیائو هم یه مصاحبه داشت. گازیدیس یه مصاحبه کرده در مورد مالدینی و مونکادا کاش اینجا یکی اونو ترجمه میکرد. اونجا گازیدیس از توانایی بالای مالدینی در ایجاد انگیزه و پیشرفت بازیکن جوان گفته و رابطه ی پدر پسری ستاره های میلان باهاش. ضرر زیادی خواهیم کرد. موفقیت فقط به خرید خوب نیست. اول ثبات و دوم اینکه بتونی توی تیم همدلی ایجاد کنی. فکر نمیکنم پیولی مونکادا امسال بتونن کاری انجام بدن.

مسعودMALDINI
عضو معتبر

باز گوشی دستش اومد این بچه😂

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

تیم بزرگتر نداره که اینجور چیزا رو مدیریت کنه
قرار بود بارزی رو بیارن، نمیدونم چی شد؟

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن