اختصاصی؛ میلان مدل 2022/23؛ سینوسی و بدون ثبات – از مارکتی با طعم اسپکولوس بلژیکی تا دیوار رومانیایی

به گزارش کانون هواداری میلان، با اتمام فصل 2021/22 و فصل درخشانی که با قهرمانی و کسب اسکودتو به اتمام رسید، شاید کمتر کسی به ذهنش خطور میکرد که قهرمان ایتالیا، فصل جدید را به عجیب ترین شکل پیش ببرد و حتی دستش از نایب قهرمانی و مقام سومی هم کوتاه بماند.

فصلی که با وجود سری آ، سوپر کاپ ایتالیا، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا، در نهایت میلان به یک سهمیه UCL که با اما و اگر های بسیار به دست آمده بود (ماجرای کسر امتیاز از یوونتوس و شانس میلان برای کسب سهمیه)، بسنده کرد.

لیگ را به ناپولی، سوپرکاپ را به اینتر، در کوپا ایتالیا مقابل تورینو کنار رفت و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز توسط همشهری حذف شد.

فصلی که با 79 گل زده شده در تمامی رقابت ها به اتمام رسید. فصلی که ثبات در آن به چشم نمیخورد و در اکثر مواقع تیم سینوسی عمل میکرد. از شکست های عجیب در مقابل تیم های ته جدولی تا پیروزی های بزرگ برابر تیم های بالای جدولی

———————————————————–

نقل و انتقالات تابستانی با طعم بیسکوئیت اسپکولوس بلژیکی؛

میلان و داستان همیشگی بازیکن رایگان از دست دادن، باز هم امسال تکرار شد و آلسیو رومانیولی و فرانک کسیه این باشگاه را به صورت رایگان به مقاصد لاتزیو و بارسلونا ترک کردند.

فرانک کسیه ای که یکی از عوامل اصلی موفقیت های تیم استفانو پیولی بود و عملا با وجود او میلان صاحب وسط زمین بود. با وجود همه اینها میلان به راحتی هر چه تمام تر و به صورت رایگان این بازیکن را از دست داد‌.

از همان شروع تابستان و گزینه های روی میز مشخص بود که امسال میلان خرید نام آشنا و بسیار بزرگی نخواهد داشت.

🔴 دیووک اوریگی، 11 تیر ماه بود خبر رسمی پیوستنش به میلان منتشر شد، او که پس از 8 سال بندر لیورپول را ترک میکرد، با قراردادی آزاد و با دستمزدی 3.5 میلیون یورویی تا سال 2026 به میلان پیوست.

مهاجمی که تماشاگران با هزاران آرزو او را جایگزین الیویر ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ میدانستند و تصور میشد از او در ترکیب دو مهاجم استفاده شود. با گذشت زمان و نزدیک شدن به اواسط و پایان فصل، وجود او بیشتر به ضرر تیم بود تا سود!

چرا که این بازیکن بلژیکی در 27 بازی فقط 2 گل به ثمر رساند و 1 پاس گل داد. همین آمار کافی بود تا در اواسط فصل او به سمت درهای خروجی و لیست مازاد هدایت شود.

⚫ آستر فرانکس، 11 شهریور دیگر خرید بلژیکی مالدینی و فدریک ماسارا، که به صورت قرضی و با بند خرید اختیاری 12 میلیون یورویی، از ولفسبورگ به میلان پیوست.

بازیکنی تکنیکی و دقیقی در باشگاه آلمانی بود که به میلان آمد، اما او نیز به درد میلان نخورد و کلا 9 بازی پیراهن روسونری را بر تن کرد و نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد.

🔴 توماسو پوبگا، پس از چند سال بازی قرضی در تیم های ترنانا، پوردنونه، اسپتزیا و تورینو وقت آن رسیده بود به ترکیب اصلی میلان اضافه شود و به میلان برگردد. درخشش فصل گذشته او در تیم تورینو و تبدیل شدن به یکی از بازیکنان اصلی ایوان یوریچ زمینه ساز این شد که توماسو به تیم اصلی خود، میلان بازگردد. او در این فصل از رقابت های سری آ 21 بار به میدان رفت و توانست 2 گل به ثمر برساند و 1 گل نیز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بزند.

یاسین عدلی، بازیکن 22 ساله و الجزایری/فرانسوی که در فصل 2020/21 به میلان پیوست و اما مدیران میلان ترجیح دادند این بازیکن برای کسب تجریه بیشتر یک سال هم در تیم بوردو بماند و سپس به این تیم بازگردد.

پس از جدایی یاسین از تیم فرانسوی و پیوستنش به میلان، داستان عجیبی رقم خورد چرا که باشگاه بوردو به لیگ 3 فرانسه فرستاده شد و یاسین عدلی نیز همانند گذشته مانند ستاره ظاهر نشد و تنها 140 دقیقه اجازه حضور در زمین را پیدا کرد و نه تنها گلی به ثمر نرساند حتی پاس گلی نیز نتوانست بدهد.

بازیکنی که به اعتقاد اکثر میلانی ها به عنوان استعداد سوخته شناخته میشود. ستاره بازی های پیش فصل میلان که امسال اصلا در برنامه های پیولی جایی نداشت.

🔴 مالک شاو، 7 شهریور بود که مدافع آلمانی با قراردادی به ارزش 7 میلیون یورو تا سال 2027 از باشگاه قدیمی آلمان، شالکه به میلان پیوست.

بازیکنی که تنها خرید پائولو در این پنجره بود که جواب داد و نتیجه بخش بود. شاو که در اوایل فصل نیمکت نشین بود، از اواسط فصل با یکی از دو بازیکن توموری و کالولو زوج خط دفاعی را تشکیل داد و کیائر دانمارکی را نیمکت نشین خود کرد و توانست مهارت های خود را نشان بدهد و تبدیل به بازیکن فیکس روسونری شود.

سرجینیو دست، مدافع آمریکایی که با قرارداد قرضی و بند خرید اختیاری، به عنوان جانشین داویده کالابریا و آلساندرو فلورنزی به عنوان گزینه سوم خریداری شد.

دست پس از پیوستن به میلان جز آن دسته بازیکنانی بود که وجودش بیشتر از نبودنش به تیم آسیب میرساند. بازیکنی که حدود 330 دقیقه برای روسونری به میدان رفت و از بازی برگشت هفته بیست و پنجم میان میلان و فیورنتینا که با نتیجه 2-1 به سود فلورانس نشینان به اتمام رسید از لیست میلان کنار گذاشته شد و خیلی زودتر مشخص شد که به درهای خروجی نزدیک شده و مجددا به بارسونا بازخواهد گشت.

🔴 شارل دی کتلاره، توضیحات کامل مقداری پایین تر…

———————————————————–

ترکیب 1-3-2-4؛ آب دوغ خیاری و قدیمی با وجود بازیکنان جدید؛

بیشتر روسونری فن ها شاید تصور میکردند با وجود زلاتان ابراهیموویچ، الیویر ژیرو و دیووک اوریگی، استفانو پیولی دست به تغییر ترکیب و تاکتیش بزند و از دو مهاجم در اکثر بازی ها استفاده کند.

این تصورات تباهی بیش نبود چرا که پیولی نه تنها از دو مهاجم استفاده نکرد بلکه دست به تغییر ترکیب معروف 1-3-2-4 خود نزد از همان همیشگی خودش بهره برد و به همه ثابت کرد که چه کسی کچل تر بقیه است!

ترکیب فصل جدید میلان با همان بازیکنان فصل گذشته بود و فقط اندک تغییراتی میشد در آن تماشا کرد.

خط دفاعی: همان همیشگی تئو هرناندز در سمت چپ و زوج فیکایو توموری و پیر کالولو در قبل خط دفاعی که اکثر مواقع جای خود را با سیمون کیائر و مالک شاو عوض میکردند و در سمت راست نیز مثل همیشه کالابریا حضور داشت و خبری از دست و فلورنزی نبود.

خط هافبک: در اکثر مواقع بین راده کرونیچ، ساندرو تونالی و اسماعیل بن ناصر تغییراتی صورت میگرفت و در اواخر فصل به علت تغییرات ایجاد شده در نوع چینش ترکیب و سوییچ به 3-5-2، در چند بازی از زوج تونالی و کرونیچ استفاده شد و بن ناصر یک خط به جلو هدایت شد.

خط حمله: اول فصل تصور میشد از یاسین عدلی در پست شماره 10 و از دی کتلاره در بال سمت راست استفاده شود، ولی هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتادند و مثل همیشه از رافائل لیائو در سمت چپ، براهیم دیاز در پست شماره 10 و بال راستی که بین جونیور مسیاس و سلماکرز دائما تغییر صورت میگرفت و الی ژیرویی که با سن بالای خود عملا فیکس ترین بازیکن ترکیب میلان در این فصل بود.

شاید اگر مستر پیولی، در تصمیمات خود تجدید نظر میکرد و به بازیکنانی چون آستر فرانکس و یاسین عدلی بیشتر میدان میداد این دو بازیکن اکنون به جای درهای خروجی در ترکیب اصلی حضور داشتند و میتوانستند خود را در فصل 2023/24 نیز در پیراهن روسونری ببینند.

4-2-3-1 شاید فصل گذشته جواب داد و روسونری توانست فاتح سری آ شود، ولی در فصل جدید داستان متفاوت تر بود، چرا که اکثر تیم ها دست پیولی را خوانده بودند.

تاکتیک معروف توپ و بگیر بده به تئو و لیائو در اکثر دقایق بازی جوابگو نبود. چرا که قطع ارتباط بین این دو باعث افت کیفیت حمله های سیاه و مشکی ها میشد‌.

———————————————————–

ژانویه – ماه وحشت، لحظه نامید کننده فصل؛

بدترین برهه زمانی میلان در این فصل بی شک ماه ژانویه است. با اتمام جام جهانی حتی بدبین ترین روسونری فن نیز فکر نمیکرد چندین هفته وحشتناک در انتظارشان باشد.

میلان در آن برهه زمانی در 7 مسابقه دستش از پیروزی کوتاه ماند. بازی های مهمی چون سوپرکاپ که 3-0 شکست خورد در برابر لاتزیو شکست سنگین 4-0 را پذیرا شد و در سن سیرو و مقابل هواداران خود 5-2 در برابر ساسولو تن به شکست داد.
همین ماه ژانویه کافی بود تا مشخص شود میلان امسال نظری برای قهرمانی ندارد و کم کم داشت در جدول به پایین خیز برمیداشت.

———————————————————–

3-5-2؛ زیبا نبود ولی ارزش امتحان را داشت

شاید اگر ماه وحشتناک ژانویه نبود، پیولی هرگز دست به تغییر ترکیبش نمیزد.

در آن شرایط و باخت های پشت سر هم چه چیزی بهتر از تغییر چینش ترکیب؟!

با صعود به مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با تاتنهام و ماه وحشتناک ژانویه پیولی جایگاه خود را در خطر میدید، روی آوردن به تغییر تاکتیک و سوییچ به 3-5-2 آخرین تیر ترکش پیولی بود.

ترکیبی که متشکل بود از 3 مدافع آخر (توموری – کالولو، شاو) و 5 هافبک که مدافعین چپ و راست یعنی تیم هرناندز و کالابریا یک خط به جلو هدایت شده بودند و به عنوان بال چپ و راست مورد استفاده قرار میگرفتند.

3 هافبک دیگر که بین ساندرو تونالی، اسماعیل بن ناصر، راده کرونیچ و توماسو پوبگا چرخشی تغییراتی صورت میگرفت و در خط جلوتر الیویر ژیرو و رافائل لیائو در پست مهاجم بازی میکردند.

شاید 3-5-2 پلن B استفانو پیولی و میلان بود ولی توانست تیم را از منجلاب نجات دهد و میلان دوباره به ریل پیروزی خود بازگردد

ترکیبی که تنها 1 ماه دوام آورد و سماجت پیولی تیم را دوباره به سمت 4-2-3-1 کشاند.

———————————————————–

ناپلئونی تایم – لحظه زیبای فصل؛

شاید کمتر میلانی منکر آن باشد چرا که بهترین لحظه این فصل روسونری بی شک ناپولی تایم بود. در فصلی که گذشت میلان توانست ناپولی را در کمتر از ۱ ماه طی سه بازی 2 بار شکست دهد و 1 بار نیز بازیشان با تساوی به اتمام رسید و بازی که میشود آن را هم به نام میلان ثبت کرد.

یک پیروزی در لیگ، که انتقام بازی رفت به زیبایی گرفته شد و با نتیجه 4-0 به اتمام رسید.

پیروزی دیگر نیز در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست آمد جایی که میلان توانست با تک گل بن ناصر، با نتیجه 1-0 بازی را ببرد و در دور برگشت نیز میلان برنده 92 دقیقه از بازی بود که در نهایت با نتیجه 1-1 به اتمام رسید و حکم صعود به نیمه نهایی برای روسونری نوشته شد.

———————————————————–

دیوار رومانیایی؛ همه از غریبه خوردن ولی من از خودی!

چیپریان تاتاروشانو، شاهکار ترین اثر هنری که میتوانست کمر میلان را بیشتر از قبل بشکند.

شاید دو مصدومیت عجیب مایک منیان نبود میلان شرایط بهتری را دارا بود.

مصدومیتی که باعث شد این بازیکن سال 2022 را به طور کامل و بیشتر فصل را از دست بدهد و نتواند فرانسه را در جام جهانی نیز همراهی کند.

تاتاروشانو در این فصل از رقابت های سری، 18 بار در درون دروازه ایستاد و 25 گل دریافت کرد تنها 4 بار توانست کلین شیت بکند و دروازه خود را بسته نگه دارد.

شرایط تا جایی پیش رفت که روسونری تا رده 6ام جدول نیز پایین آمد و شاید برگشتن منیان و پس گرفتن جایگاه خود نبود، میلان با ستاره رومانیایی خود، در پایان فصل رنگ سهمیه را هم نمیدید.

———————————————————–

ستاره این فصل میلان

الیویه ژیرو – دوست داشتنی مانند ماکاغون فرانسوی

بی شک اصلی ترین ستاره امسال میلان ژیرو بود، بازیکنی 36 ساله که در این فصل از رقابت های سری آ 33 بازی انجام داد 25 بار در ترکیب اولیه حضور داشت و آمار 13 گل و 5 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

بازیکنی که به علت نبود زلاتان ابراهیموویچ، بی صرفه بودن ربیچ، اوریگی و دی کتلاره همیشه فیکس در میدان و نوک خط حمله حضور داشت.

بازیکن پا به سن گذاشته ای که در حساس ترین لحظات بازی به داد پیولی رسید و مانع اتفاقات فاجعه بار شد. از گل زیبا به بولونیا تا سوپر گل دقیقه آخری به اسپتزیا

ژیرو این فصل در مجموع تمام رقابت ها توانست 18 گل به ثمر برساند و 1 هتریک و 1 بریس به نام خود به ثبت برساند.

کهنه کار فرانسوی در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل 5 گل به ثمر رساند که به تفکیک 2 گل به سالزبورگ، 2 گل به دینامو زاگرب و 1 گل به ناپولی میباشد.

———————————————

شارل دی کتلاره – ناامید کننده ترین بازیکن فصل؛

گل سر سبد داستان ما، شارل قصه ما، نابود کننده میلان امسال بود!

چرا که بیشتر پنجره تابستانی به این بازیکن اختصاص داده شد و میلان با پرداخت 35 میلیون یورو و با شکست دادن لیدز یونایتد، توانست از کلوپ بروژ این بازیکن را خریداری کند و به ترکیبش اضافه کند.

ستاره ای، که درخشانی اش از اول مشخص شد در حد چراغ نفتی است، چرا که او در پایان فصل در تمامی رقابت ها، آمار 40 بازی و 0 گل و تنها 1 پاس گل را از خود ثبت کرد‌.

شاید اگر میلان افکار خود را مقداری تغییر جهت میداد میتوانست جای دی کتلاره بازیکنی چون پائولو دیبالایی را بخرد که ستاره بی چون و چرای این فصل آاس رم بود و با قراردادی آزاد به تیم پایتخت نشین پیوست.

دی کتلاره در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، یکی از کاندیداهای خروج از میلان است و روسونری در صورت دریافت پیشنهاد مناسب او را به فروش خواهد رساند.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن جوان بلژیکی میباشد.

از یاسین عدلی به عنوان دیگر استعداد از دست رفته و ناامید کننده ترین بازیکن های این فصل میتوان نام برد و مثال زد.

———————————————————–

پایان فصل و تغییرات لازم و مهم در تیم

دروازه و خط دفاع: بی شک مایک منیان یکی از عوامل اصلی میلان در موفقیت های اخیرش بوده قطعا در فصل آینده دروازه بان اول تیم خواهد بود.

با جدایی قطعی چیپریان تاتاروشانو و پیوستن اسپورتیلو به این تیم شاید میلان خریدی را در پست دروازه بان نداشته باشد به 3 دروازه بان خود بسنده کند. (منیان، اسپورتیلو، میرانته)

در سمت راست آلساندرو فلورنزی و داویده کالابریا و پیر کالولو حضور دارند و سلماکرز نیز توانایی بازی در آن پست را داراست اما این بازیکن بلژیکی یکی از کاندیدای خروج از تیم میباشد. در پست مدافع آخر نیز با وجود مالک شاو، فیکایو توموری و سیمون کیائر و کالولوی دو پسته، خیال مدیران باشگاه شاید خیالشان از آن پست راحت باشد ولی شاید خریدی نیز در آن پست صورت بگیرد .سمت چپ تیم نیاز به تقویت دارد، جایی که تئو هرناندز فرانسوی جانشین و گزینه دومی در سطح و اندازه برای خود نمیبیند و شاید با خروج فوده بالو توره، بتوان در آن پست، خرید جدیدی داشت و تیم را تقویت کرد.

خط هافبک: آچار فرانسه تیم راده کرونیچ با جدایی قطعی ساندرو تونالی و مصدومیت طولانی مدت اسماعیل بن ناصر فصل آینده بی شک بازی های زیادی به او خواهد رسید و یکی از گزینه های اصلی خط هافبک در ترکیب پیولی می‌باشد، پس از هافبک بوسنیایی و توماسو پوبگا قطع به یقین میلان نیاز به خریدی جدید در آن پست دارد. نام چندین بازیکن در لیست خرید تابستانی به چشم میخورد که احتمالا توسط مدیران میلان برای جانشینی تونالی و بن ناصر خریداری شوند. بازیکنانی چون داویده فراتزی، فلورنتینو لوئیس، ابراهیم سانگاره، الیاس صخیری، روبن لوفتوس چیک، سکو فوفونا، تیجانی ریندرز، فلورنتینو لوئیس و یونس موسی، که لفتوس چیک، ریندرز و یونس موسی از اصلی ترین گزینه های روسونری میباشند و پیوستنشان به این تیم در حال وقوع میباشد.

خط حمله: در بال راست با جدایی قطعی جونیور مسیاس و جدایی احتمالی سلماکرز  که در لیست فروش قرار دارد، خرید یک بازیکن برای آن محتمل به نظر میرسد که اصلی ترین خرید در آن پست چوکوئزه بازیکن ویارئال و کریستین پولیشیچ بازیکن چلسی میباشد.

در پست شماره 10 با جدایی براهیم دیاز و برگشتن آن به رئال مادرید و بالا و پایین های بسیار دی کتلاره، میلان در این پست نیز نیاز به تغییراتی دارد و از گزینه های خرید در این پست میتوان به دایچی کامادا بازیکن پیشین آینتراخت فرانکفورت اشاره کرد که در یک قدمی پیوستن به میلان میباشد و آردا گولر بازیکن فنرباغچه نیز دیگر بازیکن در آن پست است که مدیران میلان به این بازیکن علاقه زیادی دارند و خواهان آن هستند که این بازیکن ترک را به سن سیرو بیاورند‌.

در بال چپ نیازی به تغییر نیست چرا که ستاره پرتغالی رافا لیائو در آن پست حضور دارد. شاید خریدی نیز در آن پست صورت بگیرد اما قطعی نیست، اکافور؟ شاید!

در پست مهاجم با خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ و خروج قطعی دیووک اوریگی و سن بالای الیویر ژیرو خرید جدیدی در آن پست اتفاق خواهد افتاد، خریدی که نام مارکوس تورام و مهدی طارمی به چشم میخورد که یکی پس از دیگری در حال کنسل شدن میباشند.

اصلی ترین گزینه خرید میلان برای نوک مارکوس تورام بود، بازیکنی که به تازگی قراردادش با مونشن گلادباخ به اتمام رسیده بود و پس از مذاکره با میلان و جواب نگرفتن از آنها تصمیم گرفت به نیمه آبی و نیمه دیگر شهر میلان بپیوندد و اینتری شود.

گزینه دیگر میلان برای خط حمله، مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو میباشد که او نیز در یک قدمی پیوستن به الهلال میباشد. از دیگران خواهان طارمی میتوان به منچستر یونایتد اشاره کرد. این بازیکن به احتمال خیلی زیاد در همان پورتو میماند و در همان لیگ پرتغال به توپ زدن خود ادامه میدهد.

باید دید در نهایت مدیران میلان چه تصمیمی در مورد نوک خط حمله تیم میگیرند و چه کسی خرید میلان در آن پست میباشد.



کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

آرین

...Football is life

43
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
30 Comment threads
13 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
29 Comment authors
رامین رزاقیآرینVafa1989ACmilan71احسان Recent comment authors
rossoneri.boy22
عضو ماندگار

همچین پستی لازم بود
احسنت

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

فقط سرتیترا
دهن سرویس

آرین cl7
فعال روسونری کلاب
عضو شریف

احسنت

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

متن کامل و خوب
همراه با شوخ طبعی
متشکرم

علی پایدار
عضو ماندگار

داداش آرین گل خسته نباشی بابت این مقاله
به نظرم یکی از پرمشقت ترین فصل های تاریخ رو توی فصل قبل داشتیم
خود داستان های فصل و تصمیمات عجیب پیولی داخل زمین یک طرف
پایان فصل خداحافظی زلاتان اخراج مالدینی و فوت برلوسکونی یک طرف دیگه
این اواخر هم که فروش یهویی تونالی به عنوان گرون ترین بازیکن ایتالیایی تاریخ فوتبال دنیا

devil boy
عضو معتبر

حتی اگر خرید های خوبی هم داشته باشیم که بعید میدونم.

با پیولی و مغز معیوبش به جایی نمیرسیم

Saber
عضو معتبر

نمیدونم باشگاه های دیگه هم به اندازه ما اینقدر غذاب و رنج تحمل کردن یا نه
ولی بدترینش همون نخریدن دروازه تو ژانویه بود که مجبور شدیم با تاتاروشانو 25 تا گل بخوریم
اون پیولی بی ناموس هم حداقل به یه دروازه بان جوان فرصت نداد همینطور با تاتا سوراخ میشدیم

theoism
عضو شریف

از آرین جون و مسئول روسونری کلاب یه چنین مقاله ای هم انتظار میرفت
خدا قوت
تاریک ترین نقطه فصل همون قدم نحس دکتلار و تاتاروشانو بودن
یه بچه زپرتی باعث سقوط کینگ مالدینی شد
جالبه وقتی این مقاله رو خوندم به عمق خریت های پیولی بیشتر پی بردم و مطمئن شدم

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

این فصل تابع سینوس و کسینوس با دامنه گسترده بود
از همون هفته های اول مشخص بود که تیم صلابت نداره هفته هفتم و هشتم ماینان مصدوم شد رسمامیلان از کورس قهرمانی کنارگذاشته شد.
از ۸ ورودی با هزینه حدود ۶۰ ملیون تنها چاو یکم ابروداری کرد یعنی برای یک مدافع ۶۰ ملیون دادیم( همون فلسفه خرید هندونه ای، اینگونه خریدا برای تیمای متمول مثل چلسی پاریس بایرن ریال که ۴ تا تلنت میگیرن به امید اینکه یکی جواب بده و اگر نده خیلی ها باید تاوان بدن تو میلان این موضوع دامن تیم مدیریت گرفت)

Italiano boy
عضو معتبر

فصلی که داستان چگونگی سقوط قهرمان سری آ،مالدینی و خداحافظی یه قهرمان دیگه به نام ایبراهیموویچ بود
عملا با 4 قهرمان خداحافظی کردیم:سری آ،ایبرا،مالدینی و برلوسکونی
اون مارکت شکلات معروف بلژیکی و دیوار رومانیایی هم دیگه آخرش بود

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

درمورد دیوکمون ایشون در ۴ سال اخر در لیورپول جمعا حدود ۲۵۰۰ دقیقه بازی کرده و ۱۰ گل درلیگ و ۷ گل در مجموع رقابتها زده. در میلان ۲۷ بازی لیگ حضور داشت بنابراین نمیشه مصدومیت عامل ناکامیش تلقی کرد حد ایشون همینه زحمتش کشید بیشتر از این درتوانش نبود دست که اولین خرید کاردیناله بود نشون داد علاقه خاصی به جمع اوری بنجلای یگنه دنیا داره الانم فوکوس روی پولیشیچ و موسی در مورد دیکتلار ساعتها میشه بحث کرد. سال ۲۰۱۵ ( اونزمان هنوز معامله نیمار انجام نشده بود )برلو ۹۰ ملیون برای میلانی که هیچ دستاوردی نداشت هزینه… ادامه دیدگاه »

Sohrab Milanista
عضو شریف

دکتلاره =چراغ نفتی
روده بر شدم 😂😂😂😂

آیدین صحن سرایی
عضو ماندگار

بسیار عالی آرین جان
و با تشکر از آقا میلاد.

اسد
عضو معتبر

نود درصد این اتفاقات برمیگرده به احمقی به نام پیولی

Aliabay
عضو شریف

اقا مرسی بایت مقاله زیبات. یه چکیده خوب از فصلی که گذشت ارایه کردی. واقعا فصل عجیبی بود و به نظرم مهمترین نکته ضعف تاتکتیکی تیم بودش که باید پیولی رو مقصرش بدونیم. بحث دوم مصدومیت های بازیکنای کلیدی بودن که بازم باید پیولی و کادر پزشکی و البته مربی بدنساز مقصر بدونیم نکته سوم عمق کم ترکیب و ضعف بازیکن بودش که به نظرم مالدینی و البته خود کاردیناله مقصرای اصلی میشه حساب بشن. در کل به نظرم همه ضعفا رو پشت رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان مخفی کردن و یه فصل درخشان قلمداد کردن در حالی که… ادامه دیدگاه »

R.Baggio
عضو ماندگار

کم پیش میاد کسی بتونه منو بخندونه یا بهتر بگم چیزی باعث خندم بشه ولی این سرتیترهای آرین تونست موفق بشه مخصوصا بخشی که زدی “همه از غریبه خوردن من از خودی” یا بخش دکتلاره اما خودمونی بخوام بگم فصل قبل چی به سرمون اومد تو صحنه معروف “خنجر خوردن جان اسنو از 100 زاویه که خودی و غیر خودی توش بودن” میشه تشبیه کرد به اوضاع میلان که در نهایت با دادگاهی شدن یوونتوس “زنده شدن تخیلی جان اسنو بعد اون همه خنجر خوردن” ما هم دوباره سرپا شدیم یکی از این خنجرها رو هم مالدینی با مارکت معروفش… ادامه دیدگاه »

ایما زند
عضو ماندگار

واقعا خسته نباشی.

Milan_parast
عضو سایت

هنوزم سر حرفم هستم ،دکتلاره عدلی پوبگا بازیکنای مستعدی هستن که کچل خرفت نتونست ازشون بهره بگیره بهتون قول میدم اگه دست این کچل سمت چپ خالی نمیشد و مجبور به بازی دادن لیائو نبود،ستاره ای هم به نام لیائو نداشتیم. یکی از اصلی ترین بحثای کاردیناله و مالدینی سر پیولی بود که نمیتونست از جوونا بازی بگیره. وگرنه مالدینی اسطوره فوتبال میلان و دنیا ینی انقدر استعداد نشناسه که بدون ارزیابی بازیکن بیاره؟؟؟؟ ینی ازین جوونایی که اومدن میلان با نظر مالدینی ،هیچکودوم استعداد ندارن؟؟؟؟ تک تکشون ستاره هستن ،نگاه به رسانه ها نکنید ،برید صفر تا صد بازیکن… ادامه دیدگاه »

True Legend
عضو معتبر

خیلی عجیبه که دکتلار و اوپندا توی کلوب بروژ هم تیمی بودن ولی اوپندا بعد ترک بلژیک میشه یه مهاجم 50 میلی و دکتلار با خاک یکسان میشه
شاید واقعا مقصر تمام این خرابکاری ها پیولی باشه،نه؟
تو پادکست سایت هم بارها گفتن که پیولی نمی تونه از اینا بازی بگیره و مالدینی برای همین موافق تمدید باهاش نبوده

Pezhman
عضو سایت

همه اون بنجلا یه طرف..
مربی احمق بیشرف حرومزاده ای مث پیولی یه طرف که عامل تمام اون نتایج تخمی خود احمقش بود..
و تعجب میکنم چطور و روی چ حسابی ازش حمایت شد..
مرتیکه ۴ تا دربی پشت سرهم رو بدون حتی یک گل زده باختی..و باز ازت حمایت شد،و یه فصل دیگم باید بشینیم تحقیر شدن تیممون رو با اقای پیولی تماشا کنیم..سگ تو شرف این مدیریت

Marco Van Basten
عضو ماندگار

مرسی ارین جان – فقط یک نکته از اون بودجه 60 میلیونی پارسال 40 میلیونش خرج شد برای دکتلار و مالیک – آستر فرانکس و دست قطعی نشدند اوریگی هم ازاد بود عدلی هم که خرید قبلی بود و پوبگا هم که بازیکن خودمان

Morteza sheva
عضو ماندگار

فقط ذوق و اشتیاق تونالی توی عکس تیتر

MoryRossoneri

فکر کنید با وجود چنین فاچعه هایی بیای مصاحبه کنی نمره 8 از 10 به فصل بدی 🤣
حتی رئال مادرید هم این نمره رو به خودش نمیده

نستا
عضو معتبر

خلاصش میشم آقام مالدینی رید به مارکت تیم قهرمان

احسان
عضو ماندگار

دوستان نظرات متفاوته چون دیدگاه ها متفاوته همه نظرات محترم هست .نظر شخصی خودم خیلی دلیل داشت ک امسال تیم در این حد افت کرد .اول از هرچیز کاردیناله به هیچ وجه به فکر تقویت تیم نبود تیم قهرمان رو به هیچ وجه تقویت نکرد ژانویه عملا خرید نکردیم .دومین مقصر از نظر من مالدینی بود چون بازیکنا ستاره تیم همه مجانی جدا شدن در صورتی ک میتونست یسال قبل اتمام قرارداد بفروشدشون.بازیکن هایی هم ک خرید اصلا خوب عمل نکردند بطور کلی نمره قبولی نمیگیره بنظرم در اخر پیولی هم مربی برنده نیست نمیتونه با جوونها خوب کار بکنه… ادامه دیدگاه »

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن