برنامه های میلان برای نقل و انتقالات پیش رو؛ جذب چند بازیکن کلیدی بعد از مدتها انتظار

نقل و انتقالات ژانویه به زودی شروع میشود و این در حالی است که هواداران تیمهای ایتالیایی به خصوص میلان انتظار بسیار زیادی از مدیران تیمها دارند.

به گزارش کانون هواداران میلان ، پائولو مالدینی از وقتی که مدیرفنی تیم میلان شد تغییر و تحولات مثبت زیادی را حتی با وجود بودجه کم و موانع زیاد ایجاد کرد. او وقتی مدیر میلان شد یکی از اولین دستاورد های موفقیت آمیزش را با آوردن استفانو پیولی به میلان تجربه کرد. وقتی میلان قصد داشت سرمربی خود را تغییر دهد ، مالدینی دو گزینه داشت؛ اسپالتی و پیولی. قطعا انتخاب بین دو مربی تقریبا هم سطح برای مالدینی کار سختی بوده است اما انتخاب نهایی مالدینی پیولی بود که ظاهرا انتخاب خوبی بوده است زیرا میلان در مدت سرمربی گری پیولی دستاورد های زیادی از جمله صعود به لیگ قهرمانان بعد از سالهای طولانی ، یک نایب قهرمانی در لیگ ، یک قهرمانی سری آ و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان داشته است. 

اما حالا شرایط با گذشته فرق میکند و هواداران میلان انتظارات متفاوتی از مدیران تیم دارند. همچنین با وجود عملکرد تقریبا ناموفق اوریگی ، دست و دکتلار ، کمی انتقادات به مالدینی شدید شده است. میلان اکنون نیاز به تقویت دارد و این چیزی است که همه هواداران و مدیران باشگاه میدانند. در ادامه به گزینه های مدیران میلان برای تقویت تیم میپردازیم.

پست وینگر راست؛ تحقق یک شایعه جذاب یا خرید مطابق انتظار؟

یکی از پست هایی که میلان مشکل زیادی در آنها دارد پست وینگر راست است. زمانی که سوسو از میلان جدا شد مدیران وعده جذب یک وینگر راست بهتر از سوسو را دادند اما حالا بعد از گذشت چند فصل وینگر راست مطمئنی جذب نشده است. اما احتمالا مدیران میلان برنامه مناسبی برای وینگر راست دارند زیرا قرار است زیاش به میلان بپیوندد و تنها مشکل درخواست دستمزد ۸ میلیون یورویی او است. حتی یک شایعه جذاب درمورد پیوستن گریلیش به میلان وجود دارد.

دروازه‌بان؛ یک خرید نسبتا معمولی اما ارزشمند

میلان با وجود مصدومیت های بدموقع مایک مینیان ، آماده نبودن تاتاروشانو و سن بالای میرانته قطعا یک دروازه بان مطمئن نیاز دارد. مارکو اسپورتیلو دروازه بان تیم آتالانتا است و اخبار حاکی از این است که این دروازه بان به احتمال بسیار زیاد در نقل و انتقالات ژانویه به میلان خواهد پیوست تا خیال هواداران روسونری راحت باشد.

دفاع راست؛ جایگزین مطمئن برای کالولو

میلان قطعا نیاز به دفاع راست خواهد داشت زیرا کالابریا مصدومیت های بدموقعی دارد و کالولو هم به تنهایی اگر بازی های زیادی فیکس و ۹۰ دقیقه بازی کند با توجه به پستش پتانسیل مصدومیت بالایی دارد پس باید یک دفاع راست جذب شود. یکی از محتمل ترین گزینه های میلان برای دفاع راست دیگو دالوت مدافع منچستر یونایتد است. دالوت سرعت مناسبی دارد و در دفاع خوب عمل میکند. شاید این مهمترین فاکتور برای دفاع راست خوب باشد.

شایعه اما مثل همیشه جذاب؛ لوکاس و تئو؟ شاید محقق شود!

با توجه به انعطاف تاکتیکی لوکاس هرناندز او یک گزینه جذاب برای پست دفاع خواهد بود. او برادر تئو هرناندز است و رابطه خوبی با باشگاه میلان دارد. او میتواند در مواقع لازم بجای توموری در پست دفاع وسط بازی کند یا در مواقع لازم حتی در دفاع چپ بازی کند پس گزینه مناسبی خواهد بود.

همه اینها بازیکنانی بودند که باید جذب شوند تا میلان کمی تقویت شود. اما بازیکنانی هستند که در میلان توپ میزنند اما قرارداد آنها درحال تمام شدن است.

رافائل لیائو

درباره او شایعاتی وجود دارد. تیمهای چلسی ، من سیتی و رئال خواهان او هستند و کار برای تمدید سخت است. همچنین لیائو درخواست دستمزد ۸ میلیون یورویی کرده که از توان میلان خارج است. به هر حال او چند بار در مصاحبه گفته که احتمال تمدید قرارداد هم وجود دارد.

اسماعیل بن ناصر

هافبک بازیساز پرتوان میلان یعنی بن ناصر درخواست دستمزد ۴.۵ میلیون یورویی کرده است و کار برای تمدید شاید کمی راحت تر باشد. اما حضور لیورپول و پی اس جی کار را سخت میکند.

اگر همه این بازیکنان جذب شوند و بازیکنان کلیدی روسونری قرارداد خود را تمدید کنند فروش بازیکنانی مانند اوریگی و باکایوکو میتواند به شرایط مالی تیم میلان کمک کند. به هر حال هر اتفاقی ممکن است بی‌افتد و حتی ممکن است شایعات محقق شوند پس باید منتظر بمانیم و ببینیم مالدینی و مدیران میلان برای تقویت تیم چه تدابیری را در نظر میگیرند.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

تئو هرناندز

تا ابد میلان

5
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
4 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
3 Comment authors
میم مثل مالدینیفرشته مرگ☠ایما زند Recent comment authors
ایما زند
عضو ماندگار

یکی دو میلیون بیشتر واسه باشگاه سنگینه بعد بره خرید تو پستی کنه که توش بازیکن هرچند بی مصرف هست؟
نهایت خریدی که بکنن یکی دوتا جوون واسه پریماوراست.
این پیش بینی منه.
البته با رفتن لیائو ممکنه یه وینگر چپ جوون واسه جایگزینیش بگیرن.
غیر از این اتفاقی نمی‌افته.

ایما زند
عضو ماندگار

هزینه زیاد که نکرده، تو این سه سال روی هم به زور ۱۵۰ تا هزینه کرده باشه.

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

مالدینی تو بخش فروش واقعا بد عملکرده، در بخش تمدید افتضاح ، در زمینه خرید متوسط در جذب بازیکن جوون _ قرضی_ مناسب متوسط اسپالتی اونزمان بیش از ۴ ملیون دستمزد از اینتر میگرفت و میلان پیشنهاد ۱.۵ به پیولی داد. پیولی قماری بود که خوب جواب دادکه شرایطی مثل کرونا و ضعف یووه و… در ان دخیل بود. اخرین خبر در مورد زیاش مربوط به هفته پیش که دستمزد چلسی رو میخوادبازیهاش در جام جهانی رو ببینید بیشترین لو دادن توپ از دست دادن موقعیت و فرصت سوزی و پاس به عقب در مراکش متعلق به ایشونه ( بدرد… ادامه دیدگاه »

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

من که بن ناصر تکدید کنه و یه وینگر راست بخریم راضی‌ام، خرید جدی اصولاً میمونه برای تابستون

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن