زلاتان : امیدوارم به سوپر کاپ برسم/لیائو باید تمدید کند/کواراتسخلیا بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داده/

زلاتان ۴۱ ساله در مصاحبه ای با گاتزتا ، در مورد شرایط فعلی اش و اهداف این فصل میلان و تمدید لیائو صحبت کرده.

 

وضعیت فعلی

من روز به روز دارم بهتر می شوم. میلان دلتنگ ایبرا است اما برعکسش هم درست است. ایبرا دلتنگ میلان است.

جدول زمانی مشخصی برای بازگشت وجود ندارد، من یک متخصص در مدیریت مصدومیت هستم، اگر تاریخ دقیقی را تعیین کنم اشتباه می کنم. اگر میل داشتم در بازی اول لیگ شروع می کردم. اما من دیگر اینطور فکر نمی کنم، وقتی آماده شدم، بازی می کنم.

من نمی توانم فقط به این دلیل که اسمم ابراهیموویچ است و شاید یک بازی را با قدم زدن بگذرانم، به زمین بروم. اگر من آنجا باشم، باید تأثیر بگذارم، در غیر این صورت، بهتر است از نیمکت یا سکو ها بازی را ببینم.»

بلوغ زلاتان

 من دیگر شرایط ده سال پیش را ندارم. امروز متفاوت تر، بالغ تر، مسئولیت پذیرتر هستم.

من خودم را در اختیار بازیکنان جوانتر و مربی قرار می دهم، او است که تصمیم می گیرد. من دیگر فکر نمی کنم که بتوانم همه کارها را به تنهایی انجام دهم، به هر انتخابی احترام می گذارم، حتی اگر به من پاداش ندهد.»

هنوز برای خداحافظی زود است

چون هنوز آدرنالین، هیجان هواداران، بوی زمین را حس می کنم. و چون راضی نمی شوم، همیشه می خواهم بیشتر کار کنم. بنابراین، من احساس می کنم زنده هستم.

من انتخاب کردم که نه تنها برای ادامه بازی، بلکه برای اینکه مفید باشم، عمل جراحی انجام دهم، در شش ماه آخر فصل گذشته، در سکوت، بسیار رنج کشیدم. نمی خواستم این حرف را بزنم تا باعث منفی شدن تیم نشود.»

اهداف این فصل میلان 

“اسکودتو، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ، لیگ قهرمانان اروپا، ما همه چیز را می خواهیم. دست کشیدن از یک هدف یعنی دست کشیدن از همه آنها.

و ذهنیت ما تغییر کرده. من رویایی ندارم، فقط هدف دارم. بیایید رویاها را به دیگران بسپاریم. همه چیز ممکن است، فوتبال این را می آموزد.

اسکودتو

ما در حال حاضر دوم هستیم. ناپولی قوی است، کوارتسخلیا بازیکنی است که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد. اما یووه نیز برمی گردد و اینتر نیز در حال رقابت است. با این حال، ما آنجا هستیم.

بعلاوه، این یک سال بسیار خاص است، با تعطیلات زمستانی و جام جهانی که در این بین برگزار می‌شود، این لیگ بیشتر در مورد شرایط تیم ها و کمتر در مورد کیفیت آنها خواهد بود.

و از تجربه طولانی من در کسب اسکودتو، می دانم که قسمت دوم فصل همیشه تعیین کننده است.

سوپر کاپ و لیگ قهرمانان

امیدوارم مقابل اینتر در زمین باشم اما چه کسی می داند. لوکاکو؟ چیزی برای گفتن به او نیست، امیدوارم حالش خوب باشد و بتواند آنجا باشد. همان آرزویی که برای خودم دارم.من به خودم فکر می کنم، نه به دیگران، آنها باید بترسند. و رکورد لیگ قهرمانان (مسن ترین گلزن) برای من جالب نیست. من به گلزنی علاقه دارم، فقط همین.

لیائو و تمدید

 میلان محیط مناسبی برای اوست. فقط به رشد او نگاه کنید، زمانی که او وارد شد، او از بازیکن تعیین کننده ای که امروز است فاصله داشت. در اینجا او برای ما بسیار مهم است، آیا در جای دیگر او به همین اندازه مهم است؟ او در تیمی دیگر باید از صفر شروع کند، نمی توانید مطمئن باشید که فورا آماده خواهد بود.

او در میلان اعتماد به نفس، فضا و آزادی دارد که در باشگاه دیگری وجود ندارد، این به شما بستگی دارد. علاوه بر این، می بینید که او اینجا خوشحال است، تا الان حتی قبل از گل زدن هم می خندد. او جوانی است که بیشترین رشد را داشته است.

تئو خیلی پیشرفت کرده است، دکتلره قوی است و صبر لازم است. اما لیائو در سطح دیگری است، بالاتر از حد متوسط. او اما جا برای پیشرفت دارد. فقط زمانی این کار را انجام می دهد که به توانایی های خود کاملاً متقاعد شود.

امروز حتی او واقعاً نمی داند چقدر قوی است. سپس او واقعاً ترسناک خواهد بود. و قیمتش بالا خواهد رفت.

آینده زلاتان ؛ مربیگری؟

مربیگری مسئولیت بزرگی است. و اینکه بازیکن بزرگی بودن به طور خودکار تبدیل شدن به مربی بزرگ را تضمین نمی کند.این برای زیدان یا گواردیولا آسان نبود و برای ابراهیموویچ هم نخواهد بود. اینکه یک بازیکن بزرگ باشی هیچ مزیتی ندارد، مطالعه و کار می خواهد، قدم به قدم.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

Ambrosini

AC MILAN

12
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
4 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
5 Comment authors
mammadمیم مثل مالدینیایما زندHabibفرشته مرگ☠ Recent comment authors
فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

کاش یکی به ما پول میداد ما هم فقط مصاحبه میکردیم

Habib
عضو سایت

میلان واقع نیاز له تفویت داره دیگه خسته شدیم از این همه بازیکن بنجل کاشکی میلان انزو فرناندز رو میگرفت نه رناتو سانچز

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

کوارتسخلیا اگر بشه بیاد میلان عالیه، سه تا شرط داره، امسال تو کورس ناپولی رو شکست بدیم و این تصور رو براش درست کنیم که اگر تو سری آ جام و افتخار میخواد میلان بهترین گزینه است براش. دوم از بازیکن هم‌وطنش که بهترین بازیکن گرجستان بوده یعنی کاخاکالادزه استفاده کنن برای زدن مخش، آخرم که از همه مهمتره سر کیسه لامصب رو شل کنن و بیافتن به خرج کردن

Habib
عضو سایت

نه بخاطرش وقت تلف کرد

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن