توجه مالدینی و ماسارا به هافبک جوان لیون؛ یک نه قاطعانه به بازگشت کسیه!

مدیران میلان به جذب هوسم آئوار، هافبک لیون علاقه مند شده اند.

به گزارش کانون هواداران میلان، روسونری علاقه خود را برای جذب هوسم آئوار، هافبک لیون به صورت رایگان پیش از فصل آینده اعلام کرده است. در آخرین پنجره تابستانی پیش‌ بینی میشد که آئوار آینده‌ای با لیون ندارد، زیرا قراردادش در ژوئن ۲۰۲۳ منقضی میشود و ناتینگهام فارست برای جذب او به میدان آمده است. آئوار در نیمه اول فصل روی نیمکت بود اما پس از آن پیتر بوس به عنوان سرمربی و لوران بلان از کار برکنار شد، حالا این بازیکن فرانسوی همراه با حضور در رتبه هشتم لیگ گذشته با لیون، به یک بازیکن اصلی تبدیل شده است. اما لیون در رده هشتم لیگ ۱ قرار دارد و ۱۰ امتیاز از رن در رده سوم فاصله دارد. فقدان فوتبال در لیگ قهرمانان می‌تواند باعث شود که آئوار ۲۴ ساله به مقصدی جدید و پروژه جدیدی نگاه کند، زیرا از ژانویه ۲۰۲۳ می‌تواند آزادانه با باشگاه‌های خارج از کشور مذاکره کند. ناپولی، رئال بتیس، سویا و رئال سوسیداد همه دنبال این بازیکن هستند اما حالا میلان به عنوان یک مدعی ظاهر شده است.  مدیران روسونری تحسین‌ کنندگان بزرگ کیفیت این بازیکن هستند و قطعا مواظب وضعیت احتمالی این بازیکن هستند، در حالی که این هافبک میخواهد به باشگاهی با جاه‌ طلبی‌های بزرگ بپیوندد. مدیران میلان در حال فکر کردن هستند تا برای تقویت خط هافبک تیم به نتیجه برسند و باید دید که آیا این هافبک جوان جذب میشود یا نه

همچنین علاقه مدیران میلان به این بازیکن میتواند یک نه قاطعانه به بازگشت کسیه به روسونری باشد زیرا کسیه در بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمیکند و از شرایط خود شاکی است اما با جذب احتمالی این بازیکن توسط میلان، دیگر جایی برای هافبک ساحل عاجی وجود نخواهد داشت. جذب این بازیکن یک سرمایه گذاری برای آینده خواهد بود و شاید هواداران میلان خواستار جذب هافبک هایی مانند فراتزی باشند.

البته با این خرید خط هافبک میلان شلوغ تر خواهد شد زیرا هافبک های مازاد و بدون استفاده زیادی وجود دارند پس مدیران میلان باید یک چشم انداز هم به فروش بازیکنان مازاد تیم داشته باشند.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

تئو هرناندز

تا ابد میلان

6
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
6 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
4 Comment authors
میم مثل مالدینیتئو هرناندزایما زندفرشته مرگ☠ Recent comment authors
فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

همین ژانویه با ۵ ۶ ملیون بخرنش برد کردیم ۲ سال افت کرده بود ولی چند هفته اخیر خوب کار کرده سن و سال مناسبی داره با تجربه است و دستمزد زیادی لازم نداره.
وقتی سطح تیم بالابره هافبکای مازاد یا ازاد میشن یا قرضی میرن تا قراردادشون تموم بشه.
الان کلا ۲ هافبک داریم پوبگا هم هنوز کار داره و برای بازیهای سخت مناسب نیست ولی برای نیمکت خوبه. کرونیچم فیوریت پیولی کاریش نمیشه کرد. خرید هافبک با کیفیت لازمه. اوار بهترین هافبک ازاد حال حاضر بازاره.

ایما زند
عضو ماندگار

با اومدنش میشه با باکا خداحافظی کرد و کرونیچ هم کم کم کنار گذاشت.

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

متاسفانه و صد افسوس مدیران میلان دنبال بازیکن ازاد نمیرن. تنها بازیکن ازادی که مالدینی گرفته لرد اوریجی اعظم بوده که خواستگار دیگری نداشته اونم در تابستونی که پر از بازیکن ازاد بود. یه کلاس پیش ماروتا بره چشمش به روی بازیکنای ازاد باز بشه. کرونیچ که همین یکماه پیش تمدید کردن🤦‍♂️. ربیچ ۲۹ سالشه اگر تو ۲ پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو فروش نره تا اخر قراردادش ۲۵ بیخ ریش میلان و این یعنی عدم جذب بازیکن در اون قسمت و از دست دادن پول و عدم پیشرفت مسیاس ته تهش ۲ تا ۳ ملیون قیمت داشته باشه… ادامه دیدگاه »

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

با توجه به سیاست‌های باشگاه این از پاوارد و فلیک و… قطعی‌تر به نظر میرسه

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

همش خوبه، فقط فروش ربیچ رو‌ نیستم حداقل فعلا

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن