یک‌ علاقه جذاب؛ پافشاری مدیران میلان بر جذب مدافع بایرن مونیخ!

میلان به بنجامین پاوارد دفاع میانی بایرن مونیخ علاقه شدیدی پیدا کرده است.

به گزارش کانون هواداران میلان و به نقل از روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت، میلان علاقه شدیدی به بنجامین پاوارد، مدافع میانی بایرن مونیخ پیدا کرده است. روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت امروز در تیتر خود روی این خبر کارکرده است و این روزنامه میگوید :

میلان، پاوار و وسوسه بازی در سری آ؛ پاوار: ژیرو دائما از خوبی های میلان میگوید. 

بنجامین پاوار نشان داده که خودش هم علاقه زیادی به پیوستن به میلان دارد، او در یک مصاحبه قبل از پیوستن به اردوی فرانسه در دوحه گفت :

الان هفت سال است که در آلمان بازی میکنم، دوستان زیادی در اشتوتگارت دارم و در بایرن مونیخ همه چیز را بردم. برای پیروزی بازی میکنم و فکر میکنم که به عنوان یک مدافع آمادگی لازم برای پروژه های جدید را دارم. اولیویه همیشه به من میگوید که ایتالیا یک کشور کاملا فوتبالی است و جدایی ایتالیا از فوتبال امکان ندارد. او از جشن قهرمانی بزرگش و دربی دلامادونینا گفت. دوست دارم در کنار او بازی کنم، اولیویه از دوستان صمیمی من است. سری آ برای من بسیار جذاب است و دوستانی مانند تئو هرناندز و آدریان رابیو را هم در آنجا دارم.

احتمال پیوستن این بازیکن به میلان بسیار زیاد است. این بازیکن امتیازات زیادی دارد بنابرین بهتر است به طور دقیق تر اطلاعات این بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم.

ملیت: فرانسه (شهر موبوژ)

سن: ۲۶ سال (۲۸ مارس ۱۹۹۶)

تیم: بایرن مونیخ

ارزش این بازیکن: ۳۵ میلیون یورو

پست: دفاع راست، دفاع میانی، دفاع چپ‌، فول‌بک راست

قد: ۱ متر و ۸۶ سانتی‌ متر (۶ فوت و ۱ اینچ)

اما امتیازات این بازیکن جوان تنها به چند پسته بودن یا سرعت بالا و فیزیک خوب ختم نمیشود، این بازیکن با وجود جوانی، تجربه زیادی دارد. این بازیکن تقریبا در تمام جام های مهم اروپایی و جهانی حضور داشته و در بسیاری از آنها نیز افتخاراتی کسب کرده است. از این افتخارات میتوان به قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه، قهرمانی جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱، قهرمانی اروپا در فصل 2019/20، سه قهرمانی متوالی در جام ژرمن چمپیون (بوندسلیگا) در فصل های 2019/20، 2020/21 و 2021/22، یک سوپر جام اروپا در سال 2021، یک جام حذفی آلمان در سال 2020 و دو سوپر کاپ آلمان در سال های 2021 و 2023 اشاره کرد.

این بازیکن امتیازات زیادی دارد و احتمالا به همین دلیل مالدینی و ماسارا و دیگر مدیران میلان روی این بازیکن تاکید دارند. باید دید این بازیکن در نقل و انتقالات تابستان به میلان میپیوندد یا نه.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

تئو هرناندز

تا ابد میلان

9
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
6 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
6 Comment authors
میم مثل مالدینی🖤rossoneri❤rossoneriiایما زندفرشته مرگ☠ Recent comment authors
فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

خرید غیر قابل انتظاریه، و سخت ایشون تو لیست چلسی رئال بارسا و منچستر نیز هست. میلان باید روی برگ حضور فیکس و رفاقتش با ژیرو حساب کنه اگه میلان بیاد بعد از بیش از یکدهه تونستیم وارد رقابت برای خرید بازیکن با بزرگان بشیم تا همین دو سال قبل در مقابل تیمای چمپیونز شیپ حرفی نداشتیم. دستمزدش بیش از ۶ ملیون که در حال حاضر فلورنزی دائم المصدوم ۳.۵ خالص و دست بیش از ۴ ملیون میگیرن. ۱۸ ماه از قراردادش باقی مونده . تنها ایرادش مصدومیت های بدموقع که گرفتارش میشه . از نظر تکنیک سرعت سانتر شوت… ادامه دیدگاه »

ایما زند
عضو ماندگار

این یعنی یه گزینه عالی، یه چار پنجتا دیگه فرانسوی هم جذب بشه میشه تو لوشامپیونه هم شرکت کرد.
با اومدن بازیکنهای خوب میشه به مربی بهتر هم فکر کرد.

rossonerii
عضو ماندگار

میلان نمیاد چون ما از پس حقوقش بر نمیایم.حقوق هشت تا دهتایی خواسته از بایرن ک از تصور میلان خارجه

🖤rossoneri❤
عضو معتبر

جذاب؟؟؟ پاوارد؟؟ این بدبخت رو هیچ جا گردن نمیگیرن

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

آخ آخ چه شود، وقتی برای دکتلار که هندوانه سربسته است ۳۵ تا دادیم، چرا برای این که پست بازیش دقیقا نقطه ضعف تیمه خرج نکنیم

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن