اسکای: میلان و هدف قرار دادن ولاشیچ ستاره 25 میلیون یورویی زسکا مسکو و برترین گلزن دو فصل اخیر باشگاه روسی – دو فرمول احتمالی

به گزارش کانون هواداری میلان و به نقل از اسکای، باشگاه میلان نیکولا ولاشیچ ملی پوش کروات را هدف قرار داده است. او در دو فصل 20-2019 و 21-2020 با 25 گل زده در 72 بازی به عنوان برترین گلزن تیمش در لیگ برتر روسیه بوده است.

قیمت ولاشیچ 25 میلیون یورو می باشد و میلان به جذب قرضی با حق گزینه خرید فکر می کند اما فرمول جایگزین برای شکل گرفتن این معامله می تواند انتقال قرضی با اجبار به خرید باشد.

ولاشیچ نخستین بازی ملی اش را 4 سال قبل در 2017 تجربه کرد و از آن زمان به بعد پس از جام جهانی 2018 به صورت مرتب در تیم حضور داشته است و همچنین در یورو 2020 نیز حضور داشت.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

26
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
17 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
19 Comment authors
MonezaACmilan71مسعودMALDININihat maoriمحسن Recent comment authors
Morteza sheva
عضو ماندگار

این ولاشیچ دیروز اینستاگرام باشگاه رو فالو کرده امکانش هست خبرایی باشه
راستی یک چیزی دیروز نظرمو جلب کرد در مورد قهرمانی ایتالیا دیروز مالدینی یک عکس گذاشت که دقیقا عکسی رو انتخاب کرده بود که چهره دوناروما اصلا مشخص نیست به نظرم این کار مالدینی عمدی بوده،غیر مستقیم اشاره کرده که از دولاروما ناراحته

Sohrab Milanista
عضو شریف

روزی ۲۰ نفر رو از نظر رسانه ها میلان هدف گیری میکنه ولی میزنه به یکی که اصلا جز اون ۲۰ تا نبوده

آرین
مسئول روسونری کلاب
عضو ماندگار

🔴 فابریتزیو رومانو ” میلان به دنبال هایجک کردن جایگزین هاکان چالهان اوغلو ” به گزارش کانون هواداری میلان، با توجه به جدایی هافبک ترک تبار روسونری و پیوستنش به تیم اینتر، مدیریت باشگاه به دنبال یافتن جایگزینی برای او هستند. به نقل از فابریتزیو رومانو، میلان به دنبال این است که عباس بوعذار را به خدمت بگیرد و او را به سن سیرو بیاورد. میلان در این خرید باید با تیم هایی چون پاریسن ژرمن و لایپزیش رقابت کند. به گفته بعضی از خبرگزاری های فرانسوی، این بازیکن خواستار پیوستنش به تیم میلان است. قرارداد این بازیکن در 30… ادامه دیدگاه »

Mehran13
عضو ماندگار

شما که این و با این مبلغ میخواین بیارین سردار آزمون و بیارین مطمئنم بهتر از اینه.البته زنیت اون و قرضی نمیده و قیمتش ۳۰ میلیونه اما من باهاشذبیشتر موافقم ولاشیچ هم یه بازیکن معمولیه

علي
عضو معتبر

عجیبه که برای قهرمانی ایتالیا پستی کار نکردید !!! واقعن دوناروما ایتالیا رو قهرمان کرد و امیدوارم این روند رو به رشدش ادامه دار باشه ، خیلی افسوس میخورم ازینکه دیگه دوناروما رو نداریم الان خیلی میتونست از جنبه های تبلیغاتی به نفع باشگاه باشه دوناروما کاملن دیده شد توی یورو ، یهو تبدیل شد به یه سوپر استار بزرگ ، من هنوزم میگم اگر دوناروما ارزششو نداشت هیچوقت پاریس حاضر به قبول دستمزد درخواستیش نمیشد ، مساله سر آینده نگری و پیشبینی هاس !!!

Gennaro Gattuso
عضو محبوب

واسه این بهتر از میلان پیدا نمیشه، چس نکن خودت بیا

Gennaro Gattuso
عضو محبوب

شاید مجموع دو فصل رو حساب کرده

یونس میلان
عضو محبوب

گزینه خوبیه
ولی قیمتش بالاست

arman
عضو شریف

تو یورو که میانگین نمره ۶.۹۵ هست
تو سی ال ۷.۶۳
تو روسیه هم ۷‌.۳۱
۲۳ سال داره

در مجموع خیلی خوبه

Marco Van Basten
عضو ماندگار

ولاسیچ توی 2 فصل اخیر در مجموع بازیهای لیگ و حذفی و اروپایی 72 بازی کرده و 25 گل زده که امارش با اسکای یکیه ولی قطعا اقای گل نشده و WeAreACMilan عزیز راجع به اقای گل توضیح کامل داده { سردار آزمون توی 2 فصل در مجموع لیگ و حذفی و اروپایی توی 67 بازی 40 تا گل زده }- احتمالا چون پستش هافبکه پس گلزن ترین هافبک لیگ روسیه بوده – من چند بازی کرواسی را دنبال کردم ولی همش چشمم به امثال ربیچ و مودریچ بود و به بازی ولاشیچ اصلا توجه نکردم

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

بازیکنای لیگ روسیه آماتورن

یونس میلان
عضو محبوب

دوستان ولاسیچ بهترین گلزن تیمش بوده نه کل لیگ
فک کنم تو ترجمه اشتباه شده

Navid milan
عضو ماندگار

اینم یجورایی مثل ربیچه. میتونه وینگر چپ و راست هم بازی کنه ولی یکم از ربیچ مهاجم تره.
اینجور مهاجمای تکنیکی که میتونن گلیم خودشون رو از آب بکشن بکار سیستم پیولی میان ولی همچنان نداشتن یه مهاجم سرزن و قلدر ممکنه در جای خودش اذیتمون کنه.
البته زلاتان هست ولی چقدر بتونه بازی کنه معلوم نیست.

مصطفی
عضو سایت

بااین تیم سال اینده تواروپازنگ تفریح هستیم مگر۳تابازیکن اث بگیریم

Nihat maori

این امار و ارقامش عالیه
نزارید پای کرونیچ به زمین باز شه
خدا کنه شماره 10 هاکان رو به کرونیچ ندن

ACmilan71
عضو معتبر

آگه این آقای گل بوده پ سردار زیبوآ چی؟

Moneza
عضو محبوب

امیدوارم هرکس میاد مثل یالغور اغلو بی استعداد نباشه

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن