قسمت اول بررسی تاکتیکی دوران شکست ناپذیری میلان در اوایل فصل – پیولی چه کرد ؟

به گزارش کانون هواداری آث میلان در ایران و به نقل از توتال فوتبال آنالیز ؛ به نحوه بازی تیم پیولی در اوایل فصل 2020-21 میپردازیم که میتوان از آن به عنوان بهترین روسونری 10 سال اخیر پرداخت .

از ابتدای فصل تیم های زیادی نمایش های جذابی داشتند ، اتلتیکو مادرید ، بایرن مونیخ ، لیورپول و لیل ، اما این آث میلان بود که آسیب پذیری کمتری نسبت بقیه داشت و با نمایش های خیلی خیلی خوب خود توانست تا هفته 15 روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند اما امان از مصدومیت های بد موقع که باعث شد کالابریا در بازی با یوونتوس در پست هافبک دفاعی به کار برود و آث میلان با کمبود مهره شدید رو به رو شود . حتی در آن بازی هم کالابریا خوش درخشید .

اما میلان چگونه شکست نا پذیر بود ؟ در ادامه به این خواهیم پرداخت :

نگاهی به خصوصیات اصلی میلان

سبک بازی میلان در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسد ، اما در واقع یک پیچیدگی وجود دارد که به آنها در  در حالی که آنها کاری بیش از حد غیرمعمول انجام نمی دهند

( این روند تا نیم فصل دوم حفظ شد اما کاستیخو و چالهان اوغلو نتوانستند خودشان را نگه دارند)، همه کاره بودن آنها به آنها اجازه می دهد تا ضمن رعایت اصول اصلی بازی ، به خوبی با حریفان و موقعیت های مختلف سازگار شوند.

تیم پیولی فوتبال هوشمندانه ای انجام می دهند و هوشمندانه موفق می شوند از فرصت های خود استفاده کنندفرصت هایی که آنها با حرکت کاملاً سنجیده شده ، عبور خلاقانه و تعادل بین خطوط ایجاد کرده اند.

سیستم 4-2-3-1 بیشترین استفاده را برای آنها گرفته است ، اما استراتژی آنها همیشه به مخالفت و چگونگی فاش کردن آنها بستگی دارداصول اصلی که همیشه ثابت باقی می مانند دفاع مداوم ، فشار مداوم و انفجار در حمله است

استراتژی پرس شدید میلان

روسونری سعی کرده است در طول مسابقات فعالیت زیادی در محوطه جریمه حریف داشته باشد و این عامل اصلی به دست آوردن 17 پنالتی در سری آست که رکوردی جدید محسوب می شود .

بازیساز اصلی میلان فرانک کسیه است ، کسی که در هر بازی 60% از نبض تیم را در اختیار داشته و یک رییس واقعیست .

مهارت ضد حمله

به دلیل حضور بازیکنان ریز نقش و سریع در میلان ، روسونری همیشه با یکی دو پاس بلند و در عمق خیلی راحت ضدحملاتی مرگبار ارائه میدهد . سه تفنگدار میلان در ضد حملات ، تئو هرناندز ، رافائل لیائو و آنته ربیچ هستند که نشان میدهد ضد حملات این تیم بیشتر متمایل به سمت چپ است .

اما اشکال این تیم این است که هاکان چالهان اوغلو وقتی در متن ضد حمله قرار میگیرد بیرون از 18 قدم اقدام به شوتزنی میکند و به همین دلیل 37 درصد ضدحملات میلان به این دلیل هدر میرود .

اما هدف اصلی این تیم رساندن توپ به خط حمله است – جایی که با حضور زلاتان خیالشان از گل آسوده است .

ضد حمله مرکزی با محوریت هاکان چالهان اوغلو

آنها به طور متوسط ​​78.14 بار توپ را بازیابی می کنند ، در حالی که 4.86 ضد حمله آنها در هر 90 باعث افزایش انفجار و کمک به آنها در ایجاد موقعیت های بیشتر مقابل دروازه می شودآگاهی و تمرکز آنها به آنها در رهگیری توپ کمک می کند و دائماً به دنبال دفاع دوباره به جای دفاع از حالت منفعل ، به یک استراتژی برنده برای آنها تبدیل شده است

 

در اینجا هاکان چالهان اوغلو نتوانست هوگه را صاحب توپ کند

قابلیت انعطاف پذیری

ما با اشاره به ابراهیموویچ نه به دلیل کم اهمیت دانستن تأثیر او ، بلکه به این دلیل اینکه او مثل تراکتور زمین را شخم میزند و محصول نهایی را به بازیکنان ارائه میدهد.

آنچه تفاوت را برای ایتالیایی ها ایجاد می کند ، رویکرد تأمل برانگیز و متنوع آنها است در حالی که تیم با حرکت خود کارها را بیش از حد پیچیده نمی کند ، اما سازگاری موفقیت آمیز آنها با استراتژی های مختلف حریف ، آنها را در حمله غیرقابل پیش بینی می کند و به آنها اجازه می دهد تا ساختارهای مختلف دفاعی را بشکنند.

با نگاهی به الگوی ساخت میلان ، اعتماد آنها به مناطق وسیع کاملاً مشخص است ، اما بسته به شرایط بازی اغلب می توان از حرکت های مختلفی استفاده کرد

بازی و عرض موقعیتی

در چیدمان معمول خود ، محوری دو جانبه فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر برای محافظت از مناطق نه تنها به وظیفه خود در خط میانی یعنی پشتیبانی حمله می پرداختند بلکه به سبک آریگو ساکی مسئول کم کردن فاصله خط دفاعی چهار نفره و خط حمله با خط میانی بودند تا فضاهای مفید را برای حریف را نابود کنند ..

آنها با ارسال پاس های کوتاه به جناحین و عمق سعی کردند جهت بازی را برای حمله تغییر دهند تا دفاع های کناری را صاحب توپ کنند ( مخصوصا تئو هرناندز )

موقعیت تیم برای شروع حمله

نکته حساس : رقبا در بین خط میانی میلان خیلی آسان پاسکاری میکنند و این نشان دهنده عدم شناخت کامل زمین توسط خط میانی است .

ادامه دارد …


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی

rossoneri.boy22

Italy blongs to Ac Milan 🇮🇹

32
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
7 Comment threads
25 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
7 Comment authors
Imanآرینشاعر میلانیستاrossoneri.boy22عرشیا Recent comment authors
MANEX
عضو شریف

دمت گرم فوق عالی از مدل نوشتت بسیار بسیار عالی بود باید با ارین و بچه هایی که میخوان توی مطالب کاربری بیشتر نقش داشته باشن یه گروهی چیزی بزنیم و هماهنگ بشیم و هرکدوم یه بخشی از مطالبا کار کنیم تا عالی تر بشه سایت

Redpill

واقعا متاسفم که تا به حال وینگر راست درجه ۱ یاحتی۲ جذب نشده، مشکل دوم میلان که نتونست فصل خوب ادامه بده و بدجور در اواسط فصل گرفتار شد نبود مهاجم نوک بود که ظاهرا و باطناً امسالم با عدم خرید و تنها جذب تابوت ژیغو این مشکل کماکان ادامه خواهد داشت. مدیران میلان انتظار معجزه در خانه سالمندان دارند که زلاتان ۴۰ ساله که فصل قبل ۵۰٪ بازیهای لیگ از دست داد با ژیغو که هیچگاه در طول کریرش مهاجم اول و هدف نبوده امید بستن. عدم تمدید هاکان و بخصوص عدم جذب جانشین بعد ۲ هفته این پیام… ادامه دیدگاه »

عرشیا
عضو شریف

تحلیلت عالی بود و به این نتیجه رسیدم مصدومیتا و هافبکای خوب داشتیم (بازیساز و سمت راست) میتونسیم با اختلاف و حتی بدون باخت قهرمان شیم!

شاعر میلانیستا
عضو شریف

بیشترش شرح وقایع بود یکم نگاه آماری کارتو بهتر میکرد مثلا درصد حمله از کدوم سمت بیشتر گل زدیم نقاط گلزنی ولی در کل خوب بود

Iman
عضو شریف

۲۱

Iman
عضو شریف

وقتی با گوگل ترجمه میکنین بعدش به یه ویرایش دقیق نیازه بعضا جمله بندیا نامفهومه

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن