رانگنیک: ابرا؟ اصرار بر روی یک بازیکن 38 ساله سبک من نیست؛ آتالانتا با یک سوم گردش مالی میلان به موفقیت رسیده است

رالف رانگنیک از نخستین باری که با میلان در تماس بود و نظرش را راجب زلاتان عنوان کرد.

رالف رانگنیک در تازه ترین صحبت های خود پیرامون میلان گفت که نخستین تماس او با این باشگاه ایتالیایی به اواخر اکتبر بازمی گردد، زمانی که باشگاه در لحظات سختی به سر می برد.

برای ماه ها به نظر می رسید که رالف رانگنیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی باشگاه راهی میلان خواهد شد تا بر اساس استعدادهای جوان انقلابی دیگر در میلان راه اندازی کند.

کیکر نخستین خبرگزاری بود که در طی نیمه نخست پیروزی 2-1 میلان برابر ساسولو در گزارشی از احتمال ادامه همکاری میلان با استفانو پیولی خبر داد و این حقیقت که او قراردادش را با میلان تمدید خواهد کرد.

پس از پایان بازی، این گزارشات توسط باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی باشگاه تایید شد و پس از عملکرد خیره کننده روسونری تمامی راه های ورود رالف رانگنیک به روسونری مسدود شد.

در زیر مصاحبه کاملی از رالف رانگنیک با نشریه گاتزتا دلو اسپورت پیرامون میلان را مشاهده می کنید که توسط میلان نیوز بازنشر شده است.

نخستین تماس من با میلان

“اواخر اکتبر، زمانی که وضعیت میلان بسیار پیچیده بود. اگر میلان سراغ من آمد، شاید به این دلیل بود که آنها به دنبال نقطه بازگشت بودند”

ابراهیموویچ

“این سبک من نیست که بر روی بازیکنانی تاکید کنم که 38 سال دارند”

وضعیت فعلی میلان

“متناقض خواهد بود اما مثال آن در 30 کیلومتر دورتر در آتالانتا است، باشگاهی که یک سوم گردش مالی میلان را دارد اما بالاتر از آنها به کار خود پایان داده است”

“آنها سرمایه گذاری هوشمندانه ای انجام داده اند و یکی از بهترین بخش های جوانان در اروپا را دارند. گسپرینی عالی است. شما به عنوان یک تیم برنده می شوید. برای کونته نیز احترام قائل هستم”


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

48
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
17 Comment threads
31 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
22 Comment authors
mir@Totoyassi271Rez13Mehran13 Recent comment authors
علی پایدار
عضو ماندگار

اولا دهنت رو آب بکش وقتی راجب ایبرا حرف میزنی. زلاتان هر بازیکن ۳۸ ساله ای نیست و اینقدر کور و مغرور هستی که نبینی از یه جوان بیشتر واسه میلان مایه گذاشته و همه دنیا تحسینش کردن.
تو با جوان های بی خایه لایپزیش چیکار کردی؟ اونم تو مهمترین مرحله سی ال سوراخ رو باز کردید پی اس جو فرو کنه. نتونستید از دفاع ۳۵ ساله ای مثل تیاگو سیلوا عبور کنین. تمام زورتون تا همون انلتیکو مادرید بود که برید دعا کنید تک بازی و بدون حضور تماشاگرا بود تا همین جوان هات بشاشن. تیم ها اصلا تعادل نداشتن

rossonery boy
عضو معتبر

ایشون میخواستن همه چیز تحت کنترل خودش باشه ولی مدیران میلان یه مربی بله قربان گو میخواستن برای همین به توافق نرسیدن

R.Baggio

واسه همین باشگاهی که براش سال ها زحمت کشیده بودی برای اومدن تو میلان حاضر بودی به یه دقیقه بفروشی و بدو بدو بیای؟ بهتره ساکت شی و راجت تیم خودت صحبت کنی که همیشه در حد همون پدیده می مونه و نهایت بشی آرسنالی که همیشه فروخته و بعد صد سال نتونسته جامی که میخواد رو بگیره. میبینم اون زمانی رو که همین ستاره های جوانت برای رفتن به بارسا و سیتی ریال بال بال بزنن و شما هم حراجی برای پول بیشتر بزنین. آتالانتا اگه تونست بیاد بالا بخاطر قدرت بی نظیرش نبوده بلکه بخاطر مدیرای گاوه میلان… ادامه دیدگاه »

امیر
عضو محبوب

میلان خیلی بزرگتر از اینه که همه کارش چه تو باشی چه زلاتان تو باید مربی میومدی نه بیشتر ، همه کاره نه ، با این که الان مد هست مربی المانی ولی همون برو به گور

Behzad
عضو معتبر

يجوراي راست ميگه

pmohamadaminq
عضو سایت

اقا چرا اینقدر ناقص ترجمه کردین ؟
کلی حرف زده
مثلا گفته این سبک من نیست که روی بازیکنان 38 ساله کار کنم . و در ادامه میگه: نه به خاطر اینکه اون ها از لحاظ کیفیتی ضعیفن بلکه به خاطر اینکه من وقتی با بازیکنانم کار می کنم دوست دارم سطح فعلی آن ها را ارتقا ببخشم(یعنی دوست داره بازیکن بسازه)
الان این قدر کوتاهش کردین یه جورایی انگار داره توهین می کنه.

امین 66
عضو شریف

باشگاه بزرگ میلان رو ک به اندازه تمام باشگاههای آلمانی افتخار کسب کرده میای با آتالانتا مقایسه میکنی؟ آتالانتا چند فصل میخواد دووم بیاره؟ اون موقعی که داشتی تاتی تاتی میکردی میلان داشت فوتبال درو میکرد

محمدعلی
عضو محبوب

غلط کردی مرتیکه مغرور

چیا
عضو سایت

حالم ازین آلمانیا بهم‌ میخوره

Navid milan
عضو ماندگار

کارش خیلی درسته ولی انصافا درک خوبی از یه باشگاه بزرگ مثل میلان نداره و فوتبال ایتالیا رو هم درست نشناخته.
فقط کسی که در عرصه مربیگری حتی یه افتخار در سطح سومی پیولی با لاتزیو نداره، تاثیر امثال زلاتان رو نادیده میگیره و رو پرورش جوانان تمرکز میکنه.
میلان مث آتالانتا و امثالهم نیست که بتونه چند سال وقت بذاره تا یه تیم در حد سهمیه ببنده و بهش افتخار کنه!
میلان اگه جوونگرایی هم میکنه باید در کوتاه ترین زمان ممکن به سهمیه برسه که تو این راه به امثال زلاتان نیاز داره.

ALI milanelo
عضو محبوب

در مورد زلاتان گفته براش احترام زیادی قائله و اینکه زلاتان مسخرش کرده بود و گفته بود نمیشناستش این هم در جواب گفت بله زلاتان درست میگه ما همدیگر رو نمیشناسیم چون تا حالا با هم ملاقات نکردیم
و گفته من ترجیح میدم یه بازیکن اسپرم رو تبدیل به ستاره کنم تا اینکه بشینم و حاضر آماده از ستاره هایی مثل زلاتان استفاده کنم چون اینجوری لذتش بیشتره

Morteza sheva
عضو ماندگار

با این طرز تفکرش همین بهتر که مربی میلان نشد وگرنه هر روز باید فحش کشش میکردیم

H.pippo
عضو سایت
عضو ماندگار

این‌ چرا هنوز راجع به میلان حرف میزنه؟ قشنگ معلومه میومد میلان و فاکد آپ میکرد. مربی مدیر فنی و استعداد یاب؟ بهتر نیومد

Mehran13
عضو ماندگار

با اجازه آقا میلاد و بقیه بزرگترایی که اینجا هستن،این سایت مخصوص همه میلانی هاست لطفا توهینی توش به اشخاص نشه هر کس نظرشو میگه و این طبیعیه حالا در مورد هر بازیکن،تیم یا مربی.حق آب و گلم اینجا با میلاده ما همه یوزریم و در مورد میلان یه هوادار.لطفا کاری نکنین دوستایی که میان مخصوصا جدیدترا زده بشن و فقط تو حیطه خودتون نظر بدین یا بحث کنین ممنون میشم.در مورد مطلب این پستم خیلی حرفه ای جواب داده.به نظرم برخورد بعضیا یکم خودخواهانه بود.اون با سن بالاها کار نمیکنه سبکش اینه،خیلی مربی ها اینجورین.من واسش همیشه احترام قائلم… ادامه دیدگاه »

yassi271
عضو سایت

حقيقتش من نميتونم به مديريت ميلان (شخص گازيديس) اطمينان كنم. دو سال پيش اگر ايشون خريد ايبرا رو وتو نكرده بود، همون سال با گتوسو سر يه امتياز كم نمي آورديم و ميرفتيم سي ال و قصه مون كلا عوض مي شد. سر اين قضيه مطمئنم كه ايشون راه رو اشتباه ميره و به تمام تصميماتش مشكوكم. مورد ديگر اينه كه ميلان كه اينقدر به ايبرا وابسته شده چرا زودتر قراردادش رو تمديد نكرد؟ بر اساس تاثيري كه داره به نظر من هر چقدر پول بخواد بايد بهش بدن. ديگه چونه زدن نداره. تيم زودتر تكليف خودش رو بشناسه. فكر… ادامه دیدگاه »

Toto
عضو سایت

آخرشم گفته: وقتی زلاتان گفت که منو نمیشناسه، درست می گفت. ما تا بحال هم رو ملاقات نکرده یم.

mir@
عضو سایت

این چرا دهنشو نمیبنده؟؟؟

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن