گاتزتا: نقش دیپلماتیک استفانو پیولی در مذاکرات تمدید قرارداد ابراهیموویچ – جزئیات

استفانو پیولی طی چند روز گذشته مدام با مهاجم سوئدی خود در تماس بوده است.

گزارشات رسیده از ایتالیا نشان می دهند که استفانو پیولی سرمربی میلان مدام با زلاتان ابراهیموویچ در تماس بوده و این در حالیست که تمدید قرارداد او همچنان در جریان می باشد.

گاتزتا دلو اسپورت چاپ روز سه شنبه و به نقل از میلان نیوز، مذاکرات بین ابراهیموویچ و میلان همچنان در حالت سکون قرار دارد. برای اتصال این گره بین دو طرف، لازم است تا هر دو سمت یک قدم رو به جلو بردارند اما پیولی می تواند مهره کلیدی در این وضعیت باشد.

در حالی که باشگاه و رایولا در تلاش برای رسیدن به توافق هستند، سرمربی میلان مدام با مهاجم سوئدی خود در ارتباط  است. اگر ابرا قرار باشد قرارداد جدید پیشنهاد شده را امضا کند و همچنان در جایی بماند که است، به این دلیل خواهد بود که پیولی همچنان بر روی نیمکت حضور دارد و رابطه ای فوق العاده ای بین این دو برقرار می باشد.

طی روزهای گذشته، پیولی چندین بار از طریق تماس تلفنی با زلاتان ارتباط برقرار کرده است تا در رابطه با آینده اش با او صحبت کند، موردی که گاتزتا آن را یک حرکت ظریف دیپلماتیک می داند که بر اساس آن پیولی می خواهد از ماندن بازیکن در برنامه های اصلی اش مطمئن شود.

بدیهی است که پیولی در رابطه با مسائل اقتصادی و ارقام مالی با ابراهیموویچ صحبتی نکرده است، چرا که این کار بر عهده ی مدیریت است اما مداخله پیولی می تواند ابراهیموویچ را به سمت کاهش دستمزدش سوق بدهد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

43
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
14 Comment threads
29 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
17 Comment authors
AmirhosseinMehran13Physics TheoryMorteza shevaRez13 Recent comment authors
امیر
عضو محبوب

خوبه به شوچنکو و اینا هم بگید یه تماسی بگیرن شاید ۵۰۰ هزار تا دیگه هم کم کرد

امین 66
عضو شریف

یه روز میگن حقوق براش مهم نیست یه روز میگن هست یه روز میگن تمدید شده یه روز میگن تمدید تزدیکه یه روز میگن در حال مذاکره ایم ….. بابا ملت رو از بلاتکلیفی نجات بدین دیگه. انتخاب رئیس جمهور یه کشور بود تا الان قضیه اش تموم شده بود

امیر
عضو محبوب

بابا یه میلکویچ ساویچ نمیتونید بخرید ؟ عیب نداره یه میلکویچ ساویچ بسازید ، همه نشستن تو دفتر میلان با زلاتان یعنی الان ؟ از این خبر ها این رو میشه برداشت کرد فصل نقل و انتقالات به نصف رسیده الان همه مقامات نشستن تو دفتر باشگاه با زلاتان مثلا مونکادا داره میگه جون داداش ۵۰۰ تا دیگه هم کم کن برا بچه یتیم میخایم ، الان همه نشستن زلاتان تمدید کنن ؟ اون مونکادا بی ناموس استعداد یاب هست سالی دو سه میلیون میگیره استعداد رو کنه الان کل فصل یه استعداد مفت ندیده برن بخرن ؟؟؟ الان پیولی… ادامه دیدگاه »

امیر
عضو محبوب

این همه لیگ ارژانتین و بلژیک و هلند و صربستان و اینا هست یعنی یه بازیکن پیدا نشد توش ؟؟؟؟ اژاکس و اتالانتا و لاتزیو و لستر از کجا بازیکن میارن ۱۰۰ تا میکنن تو سوراخ خلق الله ؟ برید یکی هم شما بزکش کنید بیارید اون پیرهن آبی باشگاه رو تنش کنید برا سال بعد

محمدعلی
عضو محبوب

بابا این ها هم دیگه شورشو درآوردن
از یه طرف این خسیس ها از طرف دیگه اون رایولا پدر سوخته
واسه همین میلان خیلی میلی واسه تمدید قرارداد با جک بوناونتورا نداشت اگه مدیر برنامه هاش یه آدم درستو حسابی بود حتما باهاش تمدید میکردن

حسن مالدینی
عضو ماندگار

نقش مثبت زلاتان توی تیم انکار ناپذیره، ولی اینم که تمام باشگاه زوم کنه روی اون و اینقدر لَنگِ زلاتان باشن اصلا خوب نیست. اومد و زلاتان با مصدومیت شدید مواجه شد. این جماعت محترم که منظورم پیولی و سایر بازیکنان و روانشناس و … اینقدر بُرِش و خوداتکایی ندارن که بدون زلاتان یه تکونی به خودشون بدن؟! واقعا که!😡 حس می‌کنم یه مشت بچه دور باباشون که زلاتان باشه جمع شدن و از سر و کولش بالا میرن. وقتی یه تیم، تمام نقطه قوتش در یک نفر خلاصه بشه، همون یک نفر می‌تونه در عین حال، چشم اسفندیار اون… ادامه دیدگاه »

Navid milan
عضو ماندگار

پایان مهلت نقل و انتقالات 14 مهر هست. پس یا صبرتون رو بیشتر کنید یا با قدرت به چوس ناله کردن ادامه بدید. :lol:

H.pippo
عضو سایت
عضو ماندگار

این برای اون دوستانی که میگن زلاتان میلان رو دوست داره. زلاتان مارکوپولوه هر فصل یجا میره و دنبال پوله. اگه امسال هم اومده میلان واسه اینه که الان انقدر بدبختیم که هرکی هر سازی بخواد میزنه و براش میرقصیم. تیمی که هاکان شماره دهش باشه یه پیر مرده ۳۹ ساله هم واسش تعیین تکلیف میکنه. هرچقدر هم که این بشر خوب باشه و نتیجه بگیره با رفتنش میلان ذلیلتر از قبلش میشه. من مرده شما زنده می بینید. بست بست نبست باسن لقش خوش آمد. دیگه بدتر از این وضعیت نمیشیم که. به گل لاله. والا

H.pippo
عضو سایت
عضو ماندگار

هر شب هم داره استوری فورت نایت میزاره. زلاتان کلا باشگاه گونشه فقط به فکر خودشه

rossonery boy
عضو معتبر

جدا میلان خیلی خار شده که همه بسیج شدن که یک فرد ۳۹ ساله قراردادش تمدید کنه

هادی هزاره
عضو سایت

زلاتان پیشنهاداتی از رئال داره و گفتن احتمال داره بارسلون در صورت خروج مسی برای زلاتان اقدام کنه، سولشیائر هم گفته برای فصل آینده هدف‌شان لیگ قهرمانان و زلاتان را برای این منظور زیر نظر دارن…. بابا این چه اخباری عجیب غریبی برای زلاتان درست می‌شه، یک بازیکنی که به ته خط رسیده و نهایتا یکی دو فصل دیگه توانایی ماندن در زمین را داره! یک جوری اخبار درست می‌شه انگار قراره یک بازیکن بیست و چار پنج ساله را تیم دیگه‌ای بخره!

Morteza sheva
عضو ماندگار

اقا من قبلا هم گفتم بازم میگم زلاتان تمدید کرده خیلی وقته ولی اینا صداشو درنمیارن تا روزنامه ها رو گمراه کنن

Mehran13
عضو ماندگار

بعضی وقتا فقط باید صبر کرد.یکم طاقت داشته باشین خب😁😁من سالایی سخت تر از رفتن زلاتان و تیاگو سیلوا،کاکا و شفچنکو ندیدم پس همیشه یه بدتری وجود داره

Amirhossein
عضو ماندگار

به نظرم مذاکره با کسی مثل رایولا یه چیزی تو مایه های جهاد اکبره… فرگوسن یه چیزی می دونست به این پدرسگ رو نمی داد.

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن