گرونولد هدف میلان برای وینگر بعد از جذب پیاتک

نقل و انتقالات میلان، به جذب پیاتک ختم نخواهد شد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد، میلان پس از جذب پیاتک به یک وینگر نیاز دارد، به این دلیل که سیستم ۳-۳-۴ به وینگر‌های جایگزین نیاز دارد، باید این را هم در نظر بگیریم، هاکان و کاستیخو عملکرد پرنوسانی دارند. میلان برای جذب آرنات گرونولد ملقب به دانجوما از بروژ بلژیک، تلاش می‌کند.

با توجه به شایعات، مذاکرات برای این وینگر هلندی ۲۱ ساله، می‌تواند آغاز شود، هزینه‌ی انتقال حدود ۱۰ میلیون یورو خواهد بود، اما به دلیل فیرپلی مالی میلان باید محتاط باشد و به قماری بزرگ دست نزند زیرا علاوه بر مسائل مالی، مصدومیتی که او در ماه اکتبر دچارش شد را باید در نظر گرفت، چنانچه در شرف بازگشت به میادین است.

گرونولد پیش از مصدومیت، مقابل آلمان اولین دیدار ملی خود را تجربه کرد و در دیدار دوستانه مقابل بلژیک اولین گل ملی خود را به ثمر رساند‌. از ویژگی‌های این وینگر چپِ راست پا، سرعت و توانایی شوت از راه دور است.

برچسب ها

13
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
8 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
10 Comment authors
MilanistaAli.mirghayedMehrankeyser shozeNavid milan Recent comment authors
MoryRossoneri

خرید خوبی می تونه باشه. به خصوص اینکه قیمت بالایی نداره و ریسک کمی داره

رضا ایرانی
عضو سایت

بچه ها کسی میدونه تونالی چی شد؟ هافبکی که شبیه پیرلو بود تو سری بی

Milanista
عضو سایت

سرعتیه و استارتاش خوبه پشت محوطه هم خوب شوتای خوبی داره نسبتا خوبه

عاشق میلان برای همیشه

حالا چ کاراسکو چ گرونولد، امیدوارم ی وینگر بخریم…

keyser shoze
عضو سایت

کاش کاراسکو رو بگیریم بازیکن ثابت شدست دانجوما که در لیگ سطح پایینی بوده بعدم ما بازیکن سالم میگیریم ۶ ماه مصدوم میشه چه برسه به اینکه خودش مصدومه

Mehran
عضو شریف

این خریدای سطح پایین دیگه بکار ما نمیان. ای کاش بجای این لااقل کاراسکو بیاد که تجربه بازیهای بزرگ رو داره و تو شرایط سخت خیلی بکار تیم میاد. 

Ali.mirghayed
عضو شریف

اگه در کنارش کاراسکو هم بخرن خوبه.

Milanista
عضو سایت

سرعتی و شو تزنه به عنوان تعویضی بد نیست اگه بازیکنی با خصوصیات شوتزنی سرعتی و دریبل زن باشه بیشتر بازدهی داره حقوقی که کاراسکو تو چین می گیره تو اروپا هیچ باشگاهی بهش نمیده اگه بخاد تو اروپا بازی کنه باید انتظارات شو بیاره پایین الان بیست و پنج سالشه و سه چهار سال تو پستش کارایی داره در صورتی که گزینه های بهتری رو می تونن بیارن بازیکنه بدرد بخوریه ولی مدیران بیشتر دنبال جنبه ی اقتصادیش هستن شاید خرید ساویچ رو هم کنسل کنند

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن