قوت گرفتن احتمال حمله ی جدی میلان به اوپندا مهاجم 50 میلیون یورویی لنز به لطف پول فروش نجومی تونالی

به گزارش کانون هواداری میلان و به نقل از توتو اسپورت چاپ روز یکشنبه، روسونری ممکن است برای جذب اوپندا مهاجم باشگاه لنز با برچسب 50 میلیون یورویی یک حمله ی جدی انجام بدهد.

لوئیس اوپندا طی چند هفته ی اخیر به میلان لینک شده است اما یک رقابت و برچسب قیمتی بالا برای جذب مهاجم لنز وجود دارد.

اوپندا هنوز در رادار روسونری قرار دارد و این احتمال قوت گرفته است که میلان با پول های کسب شده از فروش تونالی یک حمله ی جدی برای جذب اوانجام بدهد.

مهاجم 23 ساله لنز، در حال حاضر همراه با تیم ملی بلژیک در مسابقات جام ملت های زیر 21 ساله های اروپا حضور دارد و فصل گذشته موفق شد در 38 بازی لیگ 21 بار گلزنی کند.

در حال حاضر میلان هدف اصلی خود یعنی تورام به اینتر واگذار کرده است و از این جهت نیاز به یک واکنش جدی به شکست نقل و انتقالاتی اخیرش دارد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

میلاد تقی زاده

Who runs the world? ME ㋡ Founder + CEO 𝖆𝖈𝖒𝖎𝖑𝖆𝖓.𝖎𝖗

23
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
19 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
20 Comment authors
Rui Costa 10Vafa1989احسانMamad zlatanrossoneri.boy22 Recent comment authors
تئو هرناندز
عضو معتبر

محاله بتونن بگیرن
اینا همش بازیه

True Legend
عضو معتبر

خیلی عجیبه که دکتلار و اوپندا توی کلوب بروژ هم تیمی بودن ولی اوپندا بعد ترک بلژیک میشه یه مهاجم 50 میلی و دکتلار با خاک یکسان میشه
شاید واقعا مقصر تمام این خرابکاری ها پیولی باشه
تو پادکست سایت هم بارها گفتن که پیولی نمی تونه از اینا بازی بگیره و مالدینی برای همین موافق تمدید باهاش نبوده

Ramtin tiffusi
عضو ماندگار

اوکی مشکل پول نیست و می تونیم از 70 تای تونالی 50 تا روی اوپندا سرمایه گذاری کنیم
اما سوال اصلی اینه که این بابا ارزش 50 میل رو داره؟

Ac_mehdi
عضو سایت

تا رسمی نشدن خرید ها نمیشه نظر داد ولی تا الان چیزی که دیدیم فاجعه بوده نقل و انتقالاتمون

ایما زند
عضو ماندگار

مزخرف محضه. نه کاردیناله از این خرجا میکنه نه این قیمت منطقیه.

حمیدرضا
عضو محبوب

تیم ما فصل پیش بیشتر مشکل روانی داشت که بنظرم خیلی از مشکل مقصرش پیولی بود، تا مجبور نمیشد بازیکنی در ترکیب قرار نمی‌گرفت، آخر بازی با چند تا تعویض ریتم تیم رو بهم میزد، بازی گرفتن در پست غیر تخصصی بازیکن ها و اصرار بر تکرار اشتباهاتش متوجه نشد این فصل کسیه نداره وسط زمین رو جمع کنه آخرای بازی هایی که میخواد دنبال گل بود بره عقب سه دفاعه بشه تئو بیاد جلو زالاتان نیست که از سانترها ی مسخره گل بسازه ، گل بزنه یا پاس گل بده بازی تو ایتالیا فیزیک میخواد امسال ما فیزیک نداشتیم… ادامه دیدگاه »

Morteza sheva
عضو ماندگار

لامصبا لااقل یکی دوتا بازیکن بخرین دلمون خوش بشه

MJM13
عضو معتبر

میلان الان حداقل به دو تا هافبک وسط یه وینگ راست هم احتیاج داره
اگه پنجاه تا خرج اوپندا کنن پولی واسه تقویت پست های دیگه نمی مونه

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

از ۷۰ ملیون که ۱۰تا دادن برشا از ۶۰ تا ۵۰ تا بدن مهاجم با ۱۰ تا باقیمانده ۳۰ تا پول توجیبی نهایت ۲۰ ملیون از فروش عدلی ربیچ اوریجی بالوتوره مسیاس ۶۰ ملیون این مبلغ ۳۰ تا بدن چوک وزه ۳۰ تا فراتسی تموم شد اگر دیکتلار هم ۲۰ تا بدن حداکثر جانشین خودش گرفتن
حالا تیم هافبک دفاعی جانشین تئو لیائو مهاجم سوم میخواد.

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

اینم بلژیکی فایده نداره ۵۰ تا برای میلان دیگه سرمایه گزاری نیست تو میلان که گرون نمیشه اگرم بشه که کسی نمیاد بخره
منطقی ترین گزینه اوکافور قیمت مناسب داره ۲ پست میتونه پوشش بده در صورت لزوم

علي
عضو معتبر

پول تونالی ۱۵ درصدش برای برشا هستش ، درصد بالایی از مبلغ کل هم باید خرج جایگزینیه خود تونالی بشه که واقعن کار سختیه ، امثال فراتزی برای من همون برتولاچی رو تداعی میکنن ، جسارتن عذر منو بپذیرید ولی ریدن تو میلان ، این باشگاه دیگه هیچوقت درست نمیشه ، مالدینی اینهمه زحمت کشید این تیمو از اول پایه ریزی کرد و ساخت اینا تا مالدینی رفت یکی از ستون هاشو فروختن ، تونالی هم توی نیوکاسل میرینه فصل بعد قرضی برمیگرده سری آ

Sms3
عضو محبوب

اصلا ۵۰ تا نمیارزه
ترجیح من بونیفس یا موفی
تو سبک اوپندا، واهی م هست که بهتره

Mohsen pippo
عضو محبوب

به گزارش فوتبال 360، فصل کابوس‌وار لوکاکو در اینتر با مصدومیت، ناکامی در بازی‌های طول فصل و ناکامی بزرگ در باز کردن دروازه سیتی در فینال به پایان رسید تا رابطه مهاجم بلژیکی با هواداران تیمش از فرم گذشته خارج شود و او دیگر یک قهرمان برای نراتزوری نباشد. مذاکرات برای دائمی کردن قرارداد لوکاکو با اینتر هم ظاهرا به فرجامی نرسیده و چلسی علاقه‌ای به بازگرداندن او به لیست بازیکنان تیم اصلی‌اش ندارد. آبی‌های لندن فروشنده هستند و در این بین سر و کله مشتریان جدیدی پیدا شده است. گاتزتا دلواسپورت در گزارشی اختصاصی میلان، همشهری و رقیب اینتر… ادامه دیدگاه »

Marco Van Basten
عضو ماندگار

یعنی واقعا اشفته بازار نقل و انتقالاتی شده – تورام و اوپندا را اگه مقاسیه کنیم تقریبا شبیه هم اند یکی تو لیگ قویتری گل کمتری زده یکی تو لیگ ضعیفتر گل بیشتری زده سن و سال هر دو تا هم خوب و…. به احتمال زیاد تورام به خاطر دستمزد بیشتر رفت اینتر وگرنه تو میلان هم فیکس میشد – استراتژی باشگاه هم چند ساله اجازه دستمزد بالا را نمیده حالا وفتی توانایی جذب بازیکن آزاد را به خاطر دستمزد نداریم چطور امکان داره 50 میلیون پیش بدیم بعد کلی هم حقوق بدیم؟؟؟ در ثانی چقدر اوضاع فوتبال داغون شده… ادامه دیدگاه »

Moneza
عضو محبوب

یا خدا اگه اینو بگیرن اشرف حکیمی رو هم بگیرن از خوشحالی سکته میزنم

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

بهترین اتفاق

احسان
عضو ماندگار

تا اخر فصل همه به میلان لینک میشن

Vafa1989
عضو معتبر

جمله آخر این متن اونم با شناختی که از مدیریت میلان وجود داره واقعا جمله مسخره و فانیه …..از هرچیزی که شما فکر کنید تو زمان شکست اونم شکست های نقل و انتقالاتی اونم تازه جلو رقیب همشهری ممکن بخاری بلند بشه ولی از مدیریت میلان واقعا دور از ذهن مگر به عمل خلافش ثابت بشه .

Rui Costa 10
عضو سایت

برای اوپندا هرچی بالای ۳۰ میلیون بدی ضرر کردیم این ۳۰ تا هم ارزش نداره بیخود اسمشو بزرگ کردن . ما الان وسط نداریممممممم مهاجم تنها به چه دردی میخوره . میخایم ماشین بخریم بدون گیربکس

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن