گاتزتا: کامادا، اوکافور، پولیسیچ، تورام و فروش ها – از برنامه های میلان برای مثلث هجومی تا امید روسونری به جام ملت های زیر 21 ساله های اروپا

به گزارش کانون هواداری میلان و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ روز یکشنبه، از بین جونیور مسیاس و الکسی سلماکر یکی از آنها میلان را ترک خواهد کرد و احتمال خداحافظی مسیاس از میلان بسیار بالا می باشد.

کریستین پولیسیچ یکی از داغ ترین نام هایی است که برای پست وینگر راست روسونری مطرح می شود.

این ملی پوش آمریکایی دارای پاسپورت کشور کرواسی است به این معنا که سهمیه بازیکنان غیر اروپایی میلان را اشغال نخواهد کرد و او به دنبال آن است تا بتواند پس از یک فصل ناامید کننده در چلسی به دوران اوج خود بازگردد. بنابراین احتمال کاهش دستمزد برای پوشیدن پیراهن قرمز و مشکی میلان وجود دارد.

همچین با خداحافظی براهیم دیاز از میلان و بازگشت به رئال مادرید، نقش شماره 10 در روسونری مبهم است.

سرنوشت شارل دکتلار در میلان همچنان مشخص نیست
سرنوشت شارل دکتلار در میلان همچنان مشخص نیست

سرنوشت شارل دکتلار در میلان همچنان مشخص نیست.

با اینحال آخرین صحبت های پیولی در رابطه با بازیکن بلژیکی از “او قطعا با ما خواهند ماند و فصل آینده نقطه ی بازگشت او می باشد” به “بررسی ارزیابی آینده ی دکتلار” تغییر پیدا کرد.

یه چیز قطعی است و آن اینکه دکتلار در صورت خروج از باشگاه میلان فقط فروخته خواهد شد و قرض داده نمی شود. به زوری رقابت های جام ملت های اروپا زیر 21 ساله ها آغاز خواهد شد که میتواند فرصتی برای دکتلار باشد.

بنابراین دو گزینه وجود خواهد داشت:

ماندن در میلانلو برای اثبات سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی بر روی او یا یک فروش دائمی به ارزش کمتر از 28 میلیون یورو جهت جلوگیری از خسارت سرمایه.

یکی دیگر از خروجی های میلان یاسین عدلی می باشد که تنها در نخستین فصل حضورش با میلان 138 دقیقه بازی کرد اما از طرفی بعید به نظر می رسد که او و دکتلار به صورت همزمان در یک تابستان از باشگاه خارج شوند.

سپس نوبت به دایچی کامادا می رسد. تغییر مدیریتی در میلان باعث شد تا برخی از نام ها از اهداف تابستانی روسونری حذف شوند و برخی همچنان در لیست باقی بمانند. دایچی همچنان در لیست میلان باقی مانده است.

در سمت چپ، آنته ربیچ و دیووک اوریگی خارج از برنامه های باشگاه قرار گرفته اند و احتمال خروج هر دو وجود دارد. دستمزد آنها به ترتیب 3.5 و 4 میلیون یورو به ازای هر فصل می باشد.

یک جایگزین برای آنها نیاز است و نوا اوکافور نامی است که به رادار میلان بازگشته است، هر چند که برچسب قیمتی او 20 میلیون یورو می باشد.

کامادا، اوکافور، پولیسیچ، تورام و فروش ها - برنامه های میلان برای مثلث هجومی
کامادا، اوکافور، پولیسیچ، تورام و فروش ها – برنامه های میلان برای مثلث هجومی

مارکوس تورام نیز طی روزهای آینده از بین پی اس جی و میلان یک مقصد را انتخاب خواهد کرد. تماس های میلان با مدیر برنامه های بازیکن به صورت مستمر ادامه دارد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

میلاد تقی زاده

Who runs the world? ME ㋡ Founder + CEO 𝖆𝖈𝖒𝖎𝖑𝖆𝖓.𝖎𝖗

19
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
18 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
17 Comment authors
Mohsen pippoAliabayMorteza shevaMonezarossoneri.boy22 Recent comment authors
NIKRAVAN
فعال روسونری کلاب
عضو ماندگار

اگر همچین نقل و انتقالاتی داشته باشیم میشه به تیم امیدوارم بود، خروج عدلی اشتباه بزرگیه چون واقعاً بازیکن خوب و آینده داریه البته بازهم میگم اینها به احتمال ۹۰ درصد تبلیغات جری کاردیناله است تا از زیر فشار اخراج مالدینی و سایه سنگین مالدینی خارج بشه

omidsh
عضو شریف

یاسین عدلی و دکتلار نیاز به حضور مستمر در ترکیب و انگیزه دارند تا بتونند پتانسیل نهفته خود رو به مرور زمان و هماهنگ شدن با هم تیمی ها شکوفا کنند

به امید ترقی هر چه بیشتر میلان

kia kaka
عضو شریف

عدلی و دکتلار جایی میتونن پیشرفت کنن که 10 بازیکن کناریشون قوی و دونده باشن تا تنه لشیه اینا جبران بشه…
وگرنه لیائو و مسیاس و ژیرو و بقیه نمیتونن توپی که دکتلار لو داده ریکاوری کنن همون میره تو گل خودمون مث بازی رم…
فینال سی ال رو دیدین که تک تک بازیکنای چینتر برای توپا جون میدادن تا تیمشون خالی نشه و تقریبا موفق بودن ، البته بازم لش بودن چاخان به چشم اومد 😂

آرین
مسئول روسونری کلاب
عضو ماندگار

کریستین پولیشیچ محبوب دل ملت ایران، حیف عقیم شد تو اون بازی و تعویضش کردن 🗿❤️

حمیدرضا
عضو محبوب

انتخاب بازیکن کلا خیلی شانس میخواد
بازیکنی که ریتم ثابت تو باشگاه های مختلف داشته باشه خیلی کم هست، که مثال هاش زیاده
این مسئله جدا از مصدومیت هاست
من کلا مخالف با تغییرات زیاد هستم ، ترجیحم دو یا سه تا بازیکن تاثیر گذار هست، برای امسال یک وینگر راست و یک نوک خوب تنها انتظارم هست و البته یک مربی که از فصل قبلش درس گرفته باشه.

احسان
عضو ماندگار

چوکوئزه چیشد؟

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

پولیشیچ در فصل گذشته چلسی زیر نظر ۳ مربی ۱۲ بازی رو به علت مصدومیت از دست داد از ۳۰ باز انجام شده تنها در ۹ بازی از ابتدا وارد زمین شد ۵ بازی هم کمتر از ۱۰ دقیقه به زمین فرستاده شد. امارش در دورتموند قدرتمند اصلا جالب نیست براهیم خیلی ازش بهتر بود حداقل مصدوم نمیشد. با داستان مصدومین میلان بدرد دکترای باشگاه میخوره که کنار بن ناصر فلورنزی ماینان خدمت رسانی کنن دستمزد پولیشیچ ۷ ملیون یعنی باید نصف کنه تا بتونه بیاد میلان ایا چنین کاری میکنه؟؟
پولیشیچ اسکاماکا زیاش زانیولو جزو مواد سمی قرارداده شدن

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

از بین مسیاس و سالمیکر ترجیح میدم سالمیکر بره به علت دستمزد بالاتر مدت قرارداد بیشتر . مسیاس باید حداقل ۳.۵ بفروشیم تا حساب و کتابمون منفی نشه سخت بشه برای بازیکن ۳۲ ساله که زیاد مصدوم میشه چنین مشتری پیدا کرد. ۳.۵ هم دستمزد یه بازیکن ولی سالمیکر اگر مشتری باشه تا ۱۵ تا میشه فروختش ضمن اینکه نشون داده روی قله پیشرفت و بیشتر از این نمیتونه. مگه چقدر بودجه دارن که دیکتلار نگه میدارن؟! ردش نکنن مثل کالدرا مجبوریم تا ۳۰ سالگیش مدام تمدید کنیم و ۲.۸۰۰ دستمزد بدیم

rossonerii
عضو شریف

مثل همه فصلای گذشته یه عالمه اسم و حدسیاتک .تا رسمی نشه نباید باورش کرد.
پارسالم کلی لینک داشتیم اخرش هیچی نشد.
امسال مثل پارسال نشه خیلیه

Marco Van Basten
عضو ماندگار

چه خبره یکدفعه اینهمه اسمهای رنگارنگ ?جری نمی تونی گندی را که زدی پاک کنی هوادارا می فهمند مثلا تورام بازیکن خوبیه ولی میگن 6 میلیون دستمزد می خواد در صورتی که هیچ دستاورد بزرگی نداشته می خواد بهش اینقدر دستمزد بده – در قضیه سقف دستمزد ها فقط مالدینی اخ بود ؟

علی ب
عضو شریف

سریع تر میخوام بفهمم محاسبات مدیریت چجوری بوده با چه پشتوانه ای مالدینی رو اینجوری کنار گذاشتن و با طرفدارا سرشاخ شدن! ولی هرچی میگذره و حرکتی دیده نمیشه معلوم میشه که سر کل کل و اختلاف نظر با مالدینی این کار رو کردن و پشتوانه ای نداشتن! با این وضع امیدی به آینده تیم نیست.

⚫️🔴masuod
عضو محبوب

فقط بازی با اسم ها بعد رفتن مالدینی سردرگمن
میلان بدون مالدینی انگار یتیم شده

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

با جذب پولیشیچ و اوکافور موافق نیستم.
تامادا و تورام رو موافقم.

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

انصافا این لیست بازیکنا خفنه ببینم چی میشه 👀

Moneza
عضو محبوب

وینگر راست ؟؟؟؟؟؟

Morteza sheva
عضو ماندگار

اینکه کاردیناله از بازیکنای امریکایی نمیکشه بیرون فقط میخواد با شناخت بیشتر میلان به امریکاییا ارزش سرمایه خودشو بیشتر کنه نمونش جذب سرجیو دست

Aliabay
عضو شریف

دوستان تو تمام خبرگزاری ها اومده گویا بودجه نقل انتقالات میلان بدون فروش بازیکن ۳۰ میلیون یورو هستش و علت اصلی اختلاف مالدینی با کاردیناله همین بود اگه بیشتر بخوان خرج کنن باید از فروش بازیکن پول در بیارن. اول از همه خاک بر سر این کاردیناله که معلوم نیست یهو از کدوم گوری پیدا شد اومد میلان خرید که اینطوری به فنامون بده. دوما گور بابا الیوت که به همچین دیوثی باشگاه فروخت. سوما فقط باید بازیکن ازاد جذب کنیم که اونم نیاز به یه کاریزمای قوی داره تا مجاب کنه بازیکنارو بیان تو میلان که خداروشکر نه مربی… ادامه دیدگاه »

Mohsen pippo
عضو محبوب

این خبرها داره کار میشه تا حواس هوادارا از غلط اضافه کاردیناله پرت بشه

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن