پیولی پس از شکست در سوپرجام ایتالیا برابر اینتر: «میلان برای سوپرجام ایتالیا کافی نبود؛ اشتباهاتی مرتکب می شویم که به آن عادت نداریم»

به گزارش کانون هواداری میلان، روسونری که این روزها حال خوشی ندارد پس از حدف در کوپا ایتالیا برابر تورینو ی 10 نفره این بار در فینال سوپرجام ایتالیا برابر اینتر نیز تن به شکست سنگینی داد.

پیولی پس از شکست 3 بر 0 برابر اینتر مصاحبه ای با رسانه اسپورت مدیاست انجام داد.

“نیمه ی نخست ما به هیچ وجه قابل قبول نبود و ما اشتباهات بسیاری مرتکب شدیم که بازگشت ما به بازی را سخت و دشوار می کرد. در شروع نیمه دوم تلاش کردیم اما برای اینکه شایسته چیز بیشتری باشیم این تلاش ما کافی نبود.”

“قطعا ما به انجام چنین اشتباهاتی عادت نداریم و چنین اشتباهاتی در چنین سطحی بسیار آسیب پذیر هستند”

“تنها راه این است که رو به جلو نگاه کنیم و کارمان را بهتر انجام بدهیم، سطح مان را افزایش بدهیم چرا که این شکست به ما آسیب می زند؛ جامی که خواهان آن بودیم اما یک فصل طولانی همچنان در انتظارمان است و ما نیاز داریم تا به راهی که همیشه می دانیم بازگردیم و به آن شکل بازی کنیم.”

بازگشت تئو هرناندز از جام جهانی در وضعیت ضعیف؟

“فکر نمی کنم که این ارتباطی با نوع نگرش یا تمرکز او داشته باشد و درست نیست که انگشت اتهام را به سمت شخص ببریم. باید دوباره آن هارمونی و لذتی که از بازی مان می بردیم را پیدا کنیم.”

میلان در مجموع چهار بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است و در مصاف بعدی خود در رم به مصاف لاتزیو خواهد رفت.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

میلاد تقی زاده

Who runs the world? ME ㋡ Founder + CEO 𝖆𝖈𝖒𝖎𝖑𝖆𝖓.𝖎𝖗

32
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
24 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
25 Comment authors
حمیدرضاmehdi.mphossein milaniمیلان تیم عاشقان واقعیAliabay Recent comment authors
kia kaka
عضو شریف

مربیها بعد موفقیت باید تصمیم بگیرن مربی بزرگتری بشن یا کارمند خوب بمونن…پیولی دومی رو انتخاب کرد
الان هم اوضاع کامل از دست پیولی خارج شده و راه حلی نداره براش چون به مدیری تکیه کرد که براش دکتلار و فرانکس و سلمکرز دیاز ثیاو عدلی داده و ازش خواسته تیم بزرگ میلان رو تو کورس با رقبا نگهداره که دیگه امکانش نیست

مهیار
عضو سایت

بن بست تاکتیکی

هوادار دو آتیشه میلان
فعال روسونری کلاب
عضو شریف

اگر با اون قهرمانی از میلان جدا میشد قطعا برای خودش و کارنامش خیلی بهتر بود ولی متاسفانه موند بخاطر تمدیدی که باهاش داشتن .
در کل روزهای خوبی با این وضع برای میلان در پیش نیست

Marco Van Basten
عضو ماندگار

دیگه این اخرین فرصت برای فشار اوردن روی مالکیت برای تقویت تیمه حتی شده با تهدید به استعفا ….

آرین
مسئول روسونری کلاب
عضو ماندگار

کم کم داریم به لحظات ملکوتی اخراج پیولی نزدیک میشیم…
خیلی دوسش داشتم و طرفدارش بودم ولی این چند بازی نشون داد که قشنگ تاکتیکش ته کشیده به بن بست رسیده
دوتا جام مفت (حذفی و سوپرکاپ) حذف شدیم و از دست دادیم، لیگم که به کل از دست دادیم شاید دومم نشیم، لیگ قهرمانانم با این رَویه جلوی تاتنهام آنتونیو کونته آبرو ریزی میشه

امیدِ میلان مهر

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان با اجازتون عضو جدیدم امیدوارم همه سلامت باشید. کاش حداقل خیلی واضح بگن قصدشون چیه واقعا دلم شکسته این چند بازی اخیر باخت هامون انقد سنگین بوده برامون ک با هرکدومش انگار ب دسته پایین تر سقوط کردیم. بنظرم هیچ شخص خاصی مقصر اصلی نیست چون اگه اشتباه از یک شخص باشه در یک بازی اتفاق میفته و نه برای چند بازی متوالی،مقصر اصلی بنظرم تکیه به خوش شانسی فصل قبلیمونِ و خرید ضعیف بجای حفظ و تقویت تیم و البته ترس پیولی که تمام شاهکار قهرمانیمون رو داره تلخ و تلخ تر… ادامه دیدگاه »

ac-eagle
عضو سایت
عضو محبوب

ملت ما تا نبینن بوی گوه میاد راضی نمیشن اعتراف کنن این مربی یه تاپاله بود و هست که حضور زلاتان ققط زندش کرد، الانم با شفافیت هرچی تمام تر برو گمشووووووووووووو

Sohrab Milanista
عضو شریف

اینکه پیولی دستش واقعا خالیه یه بحث
اینکه این فصل از نظر تاکتیکی به بن بست خوردیم و رو آوردیم به بکش زیرش هم یه بحث
نمیدونم چطور میشه از این وضع بیرون اومد
شاید یه برد خوب جلوی لاتزیو اونم بر پایه نبوغ فردی بتونه کمک کنه
یه خرید خوبم توی وینگ راست میتونست یه شوک مثبت بده که نمیخوان خرج کنن
اخراج سرمربی هم که گزینه بدیه به نظرم
هیچ مربی که بهتر از پیولی باشه این تیمو گردن نمیگیره

rossonerii
عضو شریف

من فقط نگاه میکنم میبینم ک چقدر تحقیر میکردن طرفدارای پیولی تو کامنتا مخالفاشو.
استادای همچی دون.
امیدوارم میلان روزای خوبی ببینه‌.
یاد حرف محسن افتادم ک بچها مخالفت کردن باهاش.
پیولی سطحش همینه.اخر دوران مربیگریشه وهیچ دستاوردی تو زندگیش نداشته پس قرار نیست هیچوقت مربی بزرگی بشه

hadi.foto
عضو ماندگار

کاش همینجا توو مصاحبه و در مقابل همه می‌گفتی (حداقل با توجه به مصدومیت‌ها) نیاز به تقویت ترکیب اصلی داریم.

اگه این فصل سهمیه نگیریم، بخدا انگار برگشتیم به ۲۰۱۵ و همه تلاش‌های مجموعه باشگاه و صبر هواداران دور ریخته شده و مجبور می‌شیم از اول شروع کنیم! دلم نمی‌خواد اینطوری بشه.

ACmilan71
عضو معتبر

نمیشه بعد از هر بازی همینو بگی اشتباهاتی که بهش عادت نداریم حاجی رویه شده اشتباهات، من فقط از یه چیز خیلی ناراحتم اونم این همه مصدوم طی این چند فصل چجوری آخه؟ این مشکلی بود که پیولی می تونست با یه بدن ساز خوب اکی کنه ولی نکرد

mammad
عضو ماندگار

اخرین عمید من زلاتانه

AC MMD
فعال روسونری کلاب
عضو معتبر

پیولی خیلی حرومزاده ای
بازیکن رو فدای خودت میکنی؟
میخای بگی مشکل از تو نیست و از بازیکنه
یک بار اشتباهتو به گردن بگیر بدجور داری از چشمم میوفتی
همه میدونن که مشکل از مصدومیت های بالایی هست که تو بر سر تیم اوردی

AC MMD
فعال روسونری کلاب
عضو معتبر

داداش چرا سطح توقعت اینقدر پایینه
یعنی اگر دوباره برگردیم به لیگ اروپا اون موقع وقت اخراج پیولیه؟
قبول‌دارم پیولی کمک بزرگی به تیم کرد ولی دوره اش تموم شده
همه که ساکی و انچلوتی‌نمیشن

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

بازی قبل و قبل ترشم گفتی نیمه اول خوب نبودیم. این بازی تو همون ۱۰ دقیقه اول وا دادی و بعد گل دوم کار تموم شده بود اصلا به پایان نیمه اول نرسید همیشه بعد باخت میگه رویکرددرسته باید بیشتر تلاش کنیم بله تیم در حال پیشرفته تو این ۴ بازی اخیر گل خورده اش بیشتر از گل زده اش بوده. مالدینی و مدیریت جدید مسبب این وضعیتن. مربی مثل اشپز میگه میخوام چلو کباب درست کنم طبیعتا به گوشت نیاز داره نه بادمجون. میلان مهاجم هافبک مدافع وینگ راست میخواست مالدینی لطف کرد چاو گرفت که ۵۰ دقیقه بازی… ادامه دیدگاه »

Amir
عضو سایت

آقای پیولی دستت رو شده
یا عوض شو یا برو مانع نشو

ایما زند
عضو ماندگار

آقای پیولی تیم میلان داره به این اشتباهات عادت میکنه، یعنی عادت کرده چند فصله اینجای فصل تیم لمس میشه.

Rossoneri
عضو معتبر

با قسمتی از حرفات موافقم که تیم خلاقیت نداره و از بازیکنان با استعداد خوب استفاده نکرد اما خب خودت میگی خرید نداشته پس باید حداقل چند هفته از فصل بعد هم بهش وقت بدن تا فصل بعد هم شاید دکتلار بشه اون بازیکنی ک ما می خواستیم

Pirlo21
عضو شریف

با وجود پیولی و تاتارو و سلماکرز این فصل باید توقعمون رو بیاریم پایین تا کمتر ناامید بشیم. بشخصه من فقط لیگ قهرمانان رو می خوام و اصلا دوست ندارم تو لیگ اروپا بازی کنیم

Aliabay
عضو شریف

در عجبم از پیولی که چرا اینقدر سطح تاکتیکیش افت کرده جدا از سطح بازیکنا. پارسال با تمام تیمای بزرگ ما عالی بازی کردیم و رو همشون سوار بودیم. ایده های جالبی داشت واسه از کار انداختن ستاره های حریف و حتی متنوع تر تو فاز هجومی بودیم. اما مسال فقط کارمون شده بردن توب به کانال کناری به خصوص لیائو و ارسال از جناحین که خیلی هم موفق نبودیم. شاید به صورت غریزی چون بال راستمون تعطیله و بال چپمون خیلی قدرتمند تره روی تاکتیکای پیولی هم تاثیر گذاشته و عملا بازیمون تک بعدی شده. تو فاز دفاعی هم… ادامه دیدگاه »

میلان تیم عاشقان واقعی
عضو شریف

مخالفین مالک عرب و طرفداران مالک آمریکایی کجا هستن؟قبل این افتضاحات اخراج پیولی و خرید چند بازیکن الزامی بود .دو جام از دست رفت قبل بازی تاتنهام باید کاری کرد وگرنه شکست سنگین و بعد تو لیگ هم رتبه ششم در انتظار میلانه مرگ بر هرچی آمریکایی بی شرفه

mehdi.mp
عضو سایت

اتفاقا وضعیت فوتبال ایتالیا و میلان دقیقا شبیه فوتبال ایرانه در بین کشور های عربی و کره و ژاپن که از همه جهات در حالا پیشرفت هستن …

hadi.foto
عضو ماندگار

من الان یادم نمیاد هیچ مربی‌ای قرارداد ۴ ساله بسته باشه با باشگاهی. قرارداد پیولی هم اولیش تا آخر فصل بود و بعد هم دوتا ٢ سال تمدید شد اگه اشتباه نکنم. هدف‌گذاری بلندمدت برای سیاست‌های باشگاه هست نه برای نتایج مربی.
بعدم یعنی چی «مگه ایرانه؟»! پارسال در لیگ جزیره بعد از فقط ١١ هفته، ۵ مربی اخراج شدن؛ یعنی حتی می‌تونستی بگی «مگه انگلیسه؟»!!!

حمیدرضا
عضو محبوب

تیم با فروش تیاگو سیلوا و زلاتان به پاریس دوران افت رو شروع کرد، بعدش هم بازنشسته شدن ستاره های سابق، رفتن پیرلو و جانشین شدن ماتری، بیرسا و مصباح و … توی این سالها فقط کوچکا بنظرم خوب بود بقیه ماجراها هم که همه میدونن مدیریت همش از ورزشگاه صحبت میکنه آیا میلان آرسنال ونگر میخواد بشه یا آژاکس که اونا تکلیفشون مشخصه حداقل ستاره هاشونو میفروشن نمیذارن آزاد بره یا واقعا تیم میره جایگاهشو توی چند سال پس بگیره بنظرم برای خرید بازیکن مالدینی باید یه مقدار لات تر برخورد کنه و خیلی نایس نره برای خرید واقعا… ادامه دیدگاه »

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن