رسمی: لئو دوئارته به صورت دائمی به باشاک شهیر استانبول پیوست

به گزارش کانون هواداری میلان و به نقل از توتو مرکاتو، لئو دوئارته یکی از سه بازیکنی بود که لئوناردو در زمان بازگشتش به میلان همراه با پائولو مالدینی، برای میلان خریداری کرد. کریشتوف پیونک، لوکاس پاکتا و لئو دوئارته بازیکنانی بودند که با مبالغی بالا به ترتیب به ارزش 35 میلیون یورو، 38 میلیون یورو و 10 میلیون یورو راهی میلان شدند اما هر کدام با ضررهای هنگفتی فروخته شدند.

پیونتک به ارزش 23 میلیون یورو (خرید 35 میلیون یورویی) به هرتابرلین، پاکتا به ارزش 20 میلیون یورو (خرید 38 میلیون یورویی) به لیون و در نهایت دوئارته با انجام کمتر از چند بازی و مصدومیت های عجیب در یک انتقال قرضی دو و نیم ساله و بند خرید 5.5 میلیون یورویی (خرید 10 میلیون یورویی) به باشاک شهیر ترکیه پیوست.

به عبارتی میلان از سه خرید 83 میلیون یورویی به میزان 45 میلیون یورو ضرر داشته است.

این منبع ایتالیایی در رابطه با آخرین وضعیت دوئارته چنین عنوان می کند که باشگاه ترکیه ای با وجود اینکه دوئارته یکی از بازیکنان شروع کننده ی ترکیب اصلی تیمش است حاضر نیست برای او مبلغی بیشتر از 2 میلیون یورو بپردازد و این در حالیست که توافق اولیه بر سر مبلغ 5.5 میلیون یورو بوده است.

این حرکت باشگاه ترکیه ای به این دلیل است که کاملا می داند دوئارته یک بازیکن مازاد برای روسونری محسوب می شود و میلان نیز مجبور به پذیرفتن پیشنهاد 2 میلیون یورویی شده است تا ضرر هنگفت میلیونی خریدهای لئوناردو بیش از گذشته به چشم آید.

این در حالیست که تقریبا تمام بازیکنان خریداری شده در دوران میرابلی نظیر متئو موساکیو، رودریگز، آندره آ کونتی، لوکاس بیگلیا، رینا، دوناروما، چالهان اوغلو و فرانک کسیه نیز به صورت رایگان از تیم جدا شده اند.

تنها فروش موثر میلان ینس پیتر هوگه بوده است (خریداری شده توسط مالدینی)  که با سودی چند برابر خرید آن به باشگاه فرانکفورت فروخته شد.

بروزرسانی مطلب در تاریخ 17 تیر 1401

باشگاه میلان دقایقی پیش با انتشار یک بیانیه تایید کرد لئو دوئارته پس از پایان دوران قرضی 18 ماهه در باشاک شهیر ترکیه به صورت دائمی به این باشگاه پیوسته است و برای او آرزوی موفقیت دارد.

رقم این معامله اعلام نشده اما بر اساس گزارشات متعدد میلان تنها 2 میلیون یورو از مدافعی که 10 میلیون یورو برای آن هزینه کرده بود کسب خواهد کرد در حالی که طرفین بر روی 5.5 میلیون یورو توافق کرده بودند.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

53
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
33 Comment threads
20 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
30 Comment authors
hadi.fotoMOVAshayanایما زندIman Recent comment authors
R.Baggio

باور کردنی نیست که مالدینی با چه اوضاعی تونسته چنین تیمی جمع کنه و جلوی سقوط دوباره تیم گرفته بشه شما حساب کنید پاکتا و پیونتک و دوئارته همزمان با هم با بودجه 90 میلیون یورویی توسط لئوناردو خریداری شد بعد اینجا یه سری ها هستن که به الیوت میگن گدا؟ فکر کنید 35 میلیون یورویی که به جنوا برای پیونتک دادیم گرون ترین خرید تاریخ ژانویه میلان بود اون 7 8 10 تا بازیکنی که رایگان جدا شدند هم دستمزدهای سنگینی داشتن. مثلا رینا که دروازه بان دوم تیم بود دستمزد 3.5 میلیون یورویی می گرفت و بیگلیا که… ادامه دیدگاه »

Ramtin tiffusi
عضو ماندگار

بی ناموس تر از باشگاه های ترکیه ای نداریم چقدر شما حروم زاده هستید که برای بازیکن ثابت تیم تون 2 میل فقط میخوایید بدید
حالا اگه میلان میخواست همین آشغالا زیر 10 بازیکن نمیدن
به این ضررهای هنگفت باید ضرر انتقال آشغال و قرضی 10 میلیون یورویی هیگواین که اومدیم به جاش بونوچی رو برگردوندیم یووه و کالدارایی که اونم هیچ تیمی حاضر نیست براش 1 میل بده به ارزش 38 میل انداخته بودن به میلان

Navid milan
عضو ماندگار

عجیبه که الیوت به تیمی که حتی از لیگ اروپا هم کنار گذاشته شده بود انقدر بودجه بابت خریدهای مختلف میداد ولی به میلان قهرمان مالدینی یه بودجه ی درست و حسابی نمیدن که تیم رو واسه قهرمانی سال بعد ببنده!

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

دلیل دیگری بر اثبات ادعای اینکه خرید گرون دلیل بر خوب بودن نیست میلان کالدرا بونوچی پیونتک پاکتا سیلوا و تا حد زیادی بیلیا رو با قیمت بالا خریداری کرد ( تمامش در همین ۵ سال) قبل اون برتولاشی و رومانیولی جمعا ۴۵ ملیون. تنها خرید گرونی که انجام دادیم و مفید بوده روی کاستا بوده که در سن ۳۰ سالگی و اواخر دورانش اومد علت رًایت و محبوبیتش بین هوادارا راه انداختن کاکا بوده وگرنه امارگل و پاس گلش از هاکان بدتره. با این قیمت بدن به تیم دیگه بیشتر میگیرن ما خودمون لاشخوریم سر ۵۰۰ هزار تا ۶… ادامه دیدگاه »

Rossoneri
عضو معتبر

ب نظرم دوستان تیمهای دیگه رو مقصر ندونن
اگه یووه بهمون انداخت مشکل از مدیریت خودمون بود شخصاً از لئوناردو خوشم نمیاد کلا ب هر تیمی که می‌ره میرینه

love Milan
عضو شریف

جالبه با این همه خرید افتضاح و تیمی که دست مالدینی و پیولی رسید این نتایج رو کسب کردیم و دوستان انتظار داشتن تو هر بازی با این تیم 5 – 6 تا گل به هر تیمی بزنیم
ولی اگه یکم منظقی باشیم میبینیم که تیم روند رو به رشدی توی این چند سال داشته

PriNce
عضو ماندگار

لئوناردو، سرمربی خوبی که نبود، حتی بازیکن خیلی خاصی هم نبود
اما ابله ترین مدیر ورزشی بوده که پنج لیگ معتبر به خودش دیده
انگاری اومده مزایده، روی یه بازیکن قفل میکنه و تا خریداری کنه، عملا به قیمت – حقوق – ارزش رُشد – نیاز ترکیب – و … کاری نداره

علی پایدار
عضو ماندگار

باورتون میشه بیگلیا رو 20 میل خریدیم از لاتزیو با دستمزد 5 میل؟
اندازه یه تیم نخاله فقط رایگان جدا شدن
برتولاشی هم گالیانی با 20 میل خرید اما حاضر نشد به هیچ باشگاهی فروخته شه اینقدر روی نیمکت موند تا رایگان جدا شد و واسه میلان هم اندازه 10 تا انگشت بازی نکرد
من باورم نمیشه حتی این باشگاه ترکیه ای 2 میل واسه دوئارته بده و کالدارا 35 میلیون یورویی هم دوباره دست از پا درازتر برمیگرده به تیم

Morteza sheva
عضو ماندگار

اون موقع که این اوسقولو انداختن بیرون خیلی از اینده ناامید شدم ولی هیچکی از اینده خبر نداره
خرید گرون قیمت دلیل بر خوب بودن اون بازیکن نیست
لئوناردو راحت دو سه سالی میلانو عقب انداخت
اوسقول عوضی رو از پاریس هم اخراجش کردن

حسن مالدینی
عضو ماندگار

به هر حال، زباله رو باید دور انداخت. چاره‌ای نیست. 😡😔😔

ac-eagle
عضو سایت
عضو محبوب

🤕افتضاحه امیدوارم همه خاطرات روزهای بد و آثار و یادگاراشون زودتر پاک بشن

حسین
عضو شریف

مدیر خوب به اندازه مربی و بازیکن موثره.

حسن مالدینی
عضو ماندگار

گویا با مالدینی قرارداد ۲ ساله بستند.

Marco Van Basten
عضو ماندگار

دیگه کاریه که شده و ضرر را دادیم ولی حداقل دیگه مالدینی میدونه چکار بکنه و دیگه ضرر ندیم و دیگه داریم کاملا لرد زدایی میشیم

Gennaro Gattuso
عضو محبوب

یه بیلاخ به باشاکشهیر بدین، خودمون الان محتاج مدافعیم و بوتمن بنظر مالیده ، اینم مهره اصلی تیمشونه .

Mahdiabc
عضو محبوب

چه بازیکنایی داشتیم ماتری، کالینیچ، هوندا، سوسو، بورینی، موساکیو، ریکاردو رودریگز یکی از یکی زباله تر. سوسو هم یه سریا توی همین سایت تا کاکا آورده بودنش بالا کل بازیش ور رفتن با توپ و آورن اون توپ روی پا و زارررت، اوت

Mohammad zelatan
عضو شریف

اصلا لئوناردو رو هیچ وقت به عنوان یه میلانی قبول نداشتم !!! اصلا چی داشت؟! اصلا چیشد که شد سرمربی میلان؟! با چه رزومه ای؟! عجیب تر اینکه چطور شد سرمربی اینتر !!! بعد دوباره با چه رزومه ای شد مدیر؟! بعد اصلا چیشد سر از پاریس درآورد اونم با اون همه اختیارات !؟! به شخصه لقب دیوث ترین و عجیب ترین آدم فوتبال

Agham zelatan
عضو سایت

همشون بنجل بودن ولی پاکتا رو مفت دادن رفت
الان فیکس تیم ملی برزیله

محسن
عضو سایت

ینی واقعا من نمیدونم کی گفته این لئوناردو مدیر ورزشیه اخه خدایی یکی مثل امپاپه که اینقدر از فوتبال نمیفهمه که بین پاریس و رئال ، پول رو انتخاب میکنه فهمید این آدم این کاره نیست بعد این احمقا کردنش مدیر ورزشی میلان؟ آخه میلان عادت به این آدما داره ؟ تیمی که گالیانی و نخست وزیر یه کشور همه کارش بودن ؟ همینه دیگه این میشه الانم عظمت مالدینی مشخص میشه که با هیچی واقعا و انصافا ، هم بدهی رو کم کرده هم حقوقا رو کم کرده هم بازیکن خریده هم تیم قهرمان شده عجیبه واقعا خداییش حقشه… ادامه دیدگاه »

میم مثل مالدینی
عضو ماندگار

خاطرات تلخی بود خدا کنه دیگه به چنین روزایی برنگردیم
تک و توک اشتباه تو نقل و انتقالات طبیعیه اما لئوناردو دیگه شانسی هم خرید خوب نمیکرد شاید خوشش بیاد

Kaka
عضو سایت

خداوکیلی پاکتا عالی بود ولی چون هاکان بود تو پست شماره ۱۰ پاکتا تو پست غیر تخصصی بازی میداد ، بخاطر هاکان ، پاکتا رو از دست دادیم که الان تو لیون میدرخشه و تیم های دگ میخوانش ، پاکتا خوب بود ولی پیولی تو اون پست هاکان بی غیرت رو ترجیح داد بهش و جای هافبک وسط و وینگر بازیش میداد

Mehran
عضو شریف

آخرین گند و کثافت کاری های لئوناردو. ضرر و زیانی که لئوناردو به میلان زد بدون شک تو تاریخ باشگاه بی بدیل و تکرارنشدنی هستش. خیلی جالبه که چندین خرید چند ده میلیونی انجام بدی و بعد 3 یا 4 سال همه از تیم بیرون برن، بدون تأثیر مثبت روی تیم یا حداقل سود ممکن. آخر سر هم مجبور شیم همگی رو با ضررهای هنگفت به فلاکت و بدبختی از لیست خارج کنیم. از یه نظر هم باید به الیوت حق بدیم با ترس و لرز خرج کنه، این همه ضرر و تراز مالی منفی به سختی جبران میشه. شک… ادامه دیدگاه »

ACmilan71
عضو معتبر

گدا بازیای الیوت سر خریدای مالدینی بخاظر گند زدنای قبلیه لئوناردو بوده

Sms3
عضو محبوب

با اینکه مالدینی و ماسارا از ارکان بازگشت میلانن و خیلی عالی کار کردن چه تو بحث خریدا با کمک مونکادا و چه تو بحث کاهش دستمزد ها و چه تو بحث همدلی با بازیکنا و یکدست کردن تیم و یادآوری اینکه تو چه باشگاه بزرگی هستن ولی هرکسی نقطه ضعف هایی داره اول اینکه تو بحث بازیکنی قرضی خیلی ضعیف عمل کردن میته باکایوکو مسیاس پلگری مخصوصا وقتی با قرضی های بارسا قیاس میکنه ادم دوم هم تو بحث فروش و تمدیدها ، ما سی تا بازیکن داریم مدیرا میبنن چند نفر یکسال یا دوسال دیگه قراردادشون تموم میشه… ادامه دیدگاه »

فرشته مرگ☠
عضو ماندگار

خداروشکررررر
یک بنجل کم شد مونده ۷۸ تا بنجل دیگه

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن