ویدیو: رایولا و تایید در جریان بودن مذاکره برای «تمدید قرارداد رومانیولی» و بحث پیرامون تمدید میلان با ابراهیموویچ: «دوناروما؟ من کسی را از جایی دور نکردم و راننده تاکسی نیستم»

به گزارش کانون هواداری میلان، مینو رایولا طبق پیش بینی های انجام شده امروز در جلسه ای با مدیریت میلان در کازا میلان شرکت کرد تا پیرامون تمدید قراردادهای آلسیو رومانیولی و همچنین زلاتان ابراهیموویچ بحث شود.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، رایولا به همراه انزو پسر عمویش با مسئولین میلان در کازا میلان ملاقاتی انجام داده است.

رایولا پس از خروج از کازا میلان چنین گفت:

“خوب پیش رفت. این یک جلسه ی دوستانه بود”

در رابطه با تمدید قرارداد رومانیولی…

“در حال مذاکره هستیم و من در رابطه با مذاکرات صحبتی نمی کنم. آیا احتمال ماندن او وجود دارد؟ هر چیزی ممکن است.”

در رابطه با تمدید قرارداد با ابراهیموویچ…

“هر چیزی ممکن است.ابرا همیشه همانی است که بوده، او انگیزه ی بالایی برای رفتن به جام جهانی قطر دارد.”

در رابطه با وضعیت دوناروما در پاریس…

“این مرحله ی خاصی برای او نیست بلکه فقط یک مرحله ی جدید در دوران حرفه ای او است. هیچ مشکلی وجود ندارد. آیا در مورد جیجو هم با میلان صحبت کردم؟ نه، من کسی را از جایی دور نکردم و راننده تاکسی نیستم. من فقط به نفع موکل هایم عمل می کنم و از هیچ چیزی پشیمان نیستم.”


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

20
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
12 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
15 Comment authors
SOrooSH rossonerihadi.fotoمیلان روعشق است❤❤Morteza shevaRedpill Recent comment authors
rossoneri.boy22
عضو ماندگار

گرازو میبینم اعصابم خرد میشه

MANEX
عضو شریف

از این‌که میگه دوستانه احتمالا هم روما مونگل هم زلاتان میخوان بمونن و خودش داره شعر میگه

حسین
عضو شریف

آخرش نفهمیدیم چی به چیه. هر دفعه یه چیزی میگه.

پژمان نوری
عضو معتبر

حتما توی زندگی قبلیش یا بعدیش قاچاق چی مواد مخدر بوده شایدم اسکوبار خود اینه (من به تناسخ اعتقاد ندارم صرفا جهت خنده بود) خوشم اومد یک دلال چرک و کثیف مثل رایولا هیچ وقت بازار خودش رو خراب نمیکنه، خودش میدونه اگه رومانیولی بره بعد از زلاتان دیگه تا مدیریت دست مالدینی هست تف توی روش نمیکنن. و ممکنه این اغاز یک موج بایکوت بشه با توجه به وضعیت پوگبا تو منچستر و دونارومایی که شماره یک ایتالیاست اما نیمکت نشین پاریس هست در واقع اگه با میلان کنار نیاد این توانایی رو داریم موجی توی اروپا راه بندازیم… ادامه دیدگاه »

پژمان نوری
عضو معتبر

میلاد جان اگه این کلیپ توی یوتوب بود میشد از قابلیت زیر نویس خودکار یوتوب استفاده کرد البته ازت خیلی ممنونم بابت اینکه ترجمه متن رو جدا اوردی فقط چون یوتوب سایت هم فعاله این اپشن شاید بکارت بیاد توی این موارد البته خودت استادی حتما موارد دیگری در نظر داشتی یک مسئله دیگه اینکه سایت هایی هست که میشه زیرنویس یوتوب رو برای یک کلیپ دانلود کرد میشه اپلود کنی بعد زیر نویس رو دانلود کنی بعد همزمان با ودیو ریکورد کنی یا اینکه یه اپلود کنی روی یوتوب همونجا ریکورد کنی با زیر نویس ریکورد رو بزاری البته… ادامه دیدگاه »

طاها
عضو محبوب

رایولا:گاو نر

Marco Van Basten
عضو ماندگار

زلاتان که حتما باید تمدید بشه – رومانیولی هم اگه با دستمزد پایین { پاداش به شرط پیشرفت } برای مدافع سوم تمدید بشه خوبه – سر قضیه دوناروما که همه فهمیدند چه اتفاقاتی افتاد حداقل برای جبران مخ چند تا از بازیکنا را بزن و برای اومدن به میلان تشویقشان کن

ahmadreza_shk79
عضو سایت

بی پدر و مادر قیافه ش کپی گربه نره هست، البته اون صد شرف داره ب این گراز

شاعر میلانیستا
عضو شریف

جالبه میگه پشیمون نیستم😐😐😐
نه تورو خدا پشیمونم باش
برای تو مگه بد شد؟؟ برای دونا بد شد که اونم نباید به حرف تو گوش میکرد.

Redpill

بیشرف تو به نفع موکل کار میکردی ابراهیمویچ بعد ۲۵ سال فوتبال کردن یه توپ طلا داشت نه اینکه تو ۳ نفر برترم نیاد. پوگبا همینطور وضعیت دلیخت گویای همه چیزه بهترین مدافع اردیویزیه الان نیمکت نشین یووه بالوتلی مرحوم شد
رومانیلی کسخل بردار ببر جون زیدت

Morteza sheva
عضو ماندگار

قیافه گوهشو

SOrooSH rossoneri
عضو سایت

وقتی میگم مالدینی با ندادن باج به هیچکس ،چه کارهایی نکرده یعنی این که یکیش همین نظر دادن خیکی جان چقدر نسبت به تیممون محترمانس!!!کسی که فقط به فکر موکل هاش و سود خودشه ، جرأت نداره توی یک کلمه هم بگه که از رویاپردازی رومانیولی جلوگیری نمیکنم یا هرچیز دیگه ای . دوناروما هم درسته که به پولی که میخواست رسیده ولی بازی نکردن و افت شدیدش رو شاهد هستیم دیگه.
دوستان من از مالدینی خدا نمی سازم چون هر کسی مرتکب اشتباه میشه ولی پائولو با هوشی که داره راحت از اشتباهاتش درس میگیره و جبران می‌کنه .

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن