وارن بوندو در رادار میلان؛ هافبکی که حاضر نشد دو سال قبل به منچستر یونایتد و لیورپول برود: «باعث افتخارم بود اما من چنین چیزی نخواستم»

به گزارش کانون هواداری میلان و به نقل از کالچو مرکاتو که اشاره می کند چطور وارن بوندو که یک بازیکن جوان، آینده دار و ناشناخته می تواند برای پروژه ی الیوت ایده آل باشد.

او در تابستان 2018 وارد نانسی فرانسه شد و دقیقا یک سال بعد در سن 15 سالگی نخستین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد تا به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ باشگاهی لقب بگیرد که بازیکنانی چون کلمون لنگله و میکائیل کویزانس را به خود دیده است.

بوندو

فصل گذشته بوندو موفق به انجام 14 بازی برای تیم اصلی نانسی در لیگ دو فرانسه شد، آن هم زمانی که تنها 17 سال دارد. او به لحاظ بدنی قدرتمند، بسیار ورزیده، مستعد و تکنیک خوب است؛ مواردی که بوندو را به یک هافبک کلاسیک باکس-تو-باکس مانند پوگبا، اندومبله و مودریچ تبدیل می کند.

پیش از اینکه او دو سال قبل در سن 15 سالگی قراردادش را با نانسی امضا کند، تیم هایی چون پی اس جی – تیم شهر زادگاه او – به مانند لیورپول، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و اینتر همه به صورت جدی به جذب بازیکن علاقه مند بودند.

بوندو در رابطه با این حجم از تمایل باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب او مصاحبه ای چنین گفته بود:

همه باعث افتخارم بود اما من چنین چیزی نخواستم، از اینکه نخستین قرارداد حرفه ای را با باشگاه نانسی امضا کردم خوشحالم. می خواستم دوران حرفه ای ام را در باشگاهی شروع کنم که در آن تمرین می کردم. سپس من باید بسیار خوب باشم و عملکرد خوبی داشته باشم تا پی اس جی و دیگر تیم های بزرگ اروپایی بتوانند دوباره به جذب من علاقه مند شوند.”

حالا پس از گذشت 2 سال از امضای نخستین قرارداد حرفه ای بازیکن به نظر می رسد او آماده ی خروج از نانسی باشد و میلان می تواند از پروفایل جوانی در میلانلو استقبال کند که بر روی آینده ی بوندو ارزش ریسک دارد.


کانون هواداری میلان در شبکه‌های مجازی
برچسب ها

20
دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه لطفا با حساب کاربری خود وارد شوید
11 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
داغ ترین دیدگاه این پست
12 Comment authors
RedpillMarco Van BastenFari.milqnoمیلاد تقی زادهMorteza sheva Recent comment authors
MANEX
عضو شریف

ما دلمون سابیتزر و ایکونه و خامس میخواد اینا دنبال وارن بن عطیه هستن😂😐

rossoneri.boy22
عضو ماندگار

شبیه رناتو سانچز و کاماوینگاست (فقط شبیهه در اون حد نیست )

یونس میلان
عضو محبوب

بخریمش ۲ سال قرصش بدیم

Mohammad rossoneri
عضو سایت

اگه یه وینگ راست نگیرن باید با کاستیخو سر کنیم.
بجنبید دیگه براردی رو بگیرید

Nihat maori

میلان باید امثال اینو تونالی هوگه رو جذب کنه
نه الیچیچ و مانزوکیچ رو….

Mehran13
عضو ماندگار

من کلا با جذب بازیکن جوون موافقم به شرطی که تو میلان از بین نره،مثل هوگه.درسته کاماوینگا نیست اما وقتی تو ۱۷ سالگی تو لیگ یک فرانسه بازی میکنه ارزش سرمایه گذاری داره بشدت،فقط اگر میاد باید بهش بازی برسه نه مثل گابیا هوگه و کالولو میخ نیمکت بشه

H.pippo
عضو سایت
عضو ماندگار

قیافش تو عکس شبیه بچه‌های کاریه که به زور جلوی دوربین خبرنگارا لبخند میزنن. از این بازیکن در نمیاد

Morteza sheva
عضو ماندگار

وقتی پی اس جی رو قاطی تیمای بزرگ میکنن واشر سرسیلندر میسوزونم
بعضی تیما واقعا که با پول قاطی تیما شدن

Fari.milqno

امید وارم سورپرایزی در کار باشه ما امسال تو قهرمانان بازی داریم نه دو سال بعد،البته بد نیست نیم نگاهی به آینده داشته باشیم ولی بیشتر نگاه شون به امسال باید باشه مثل جذب براردی و یه بازیساز کار درست

Marco Van Basten
عضو ماندگار

اقا میلاد عزیز رحمت کشیدی مو به مو کارنامه ورزشی این بازیکن جوان را تا به امروز توضیح دادی – به عنوان کسی که طرفدار بازیکن با تجربه ام کنجکاو شدم که بیشتر راجع به این بازیکن جوان اطلاعات کسب کنم { تقریبا 2 سال پیش هم اقا میلاد یک پست مو به مو راجع به ارلینگ هالند که تازه به میلان لینک شده بود منتشر کردید که متاسفانه میلان موفق به خریدش نشد }

Redpill

لیگ ۱ هر ساله داره بازیکنای بزرگی به خارج میفرسته احتمال بنجل دراومدن کمه بهتره بگیریمش

سیستم پیش بینی
روسونری کلاب (جدید)
پادکست کازا میلان
بستن